Gefeliciteerd! Wanneer is de volgende?quote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
Ik ben geslaagd voor m'n 2e examen.
2 vd 4 gehaald
waar was het voorquote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
2 vd 4 gehaald
Gefeliciteerd maat.quote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
2 vd 4 gehaald
Gefeliciteerd maat. Wat voor studie volg je?quote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
2 vd 4 gehaald
Ik ga nu kijken!quote:Op maandag 17 april 2023 10:54 schreef onlogisch het volgende:
HMF, Pietje & Klaas met elkaar in discussie in het Feyenoordtopic
Er stond zeker een stuk taart inquote:Op maandag 17 april 2023 11:01 schreef Oriente het volgende:
Ik droom vreemd de laatste tijd, zo had ik vannacht ruzie met Johnnie Flodder omdat hij dacht dat ik eten uit hun koelkast had gestolen (lol)
Nog nooit ook maar een stukje taart/gebak gegeten in mijn levenquote:Op maandag 17 april 2023 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond zeker een stuk taart in
Hahaha
Raarquote:Op maandag 17 april 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog nooit ook maar een stukje taart/gebak gegeten in mijn leven
Niet over Kees dromenquote:Op maandag 17 april 2023 11:01 schreef Oriente het volgende:
Ik droom vreemd de laatste tijd, zo had ik vannacht ruzie met Johnnie Flodder omdat hij dacht dat ik eten uit hun koelkast had gestolen (lol)
Oh RamboDirk, wat doet u nu?quote:Op maandag 17 april 2023 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet over Kees dromen
[ afbeelding ]
We zijn niet allemaal dag en nacht geil,Dirkquote:Op maandag 17 april 2023 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet over Kees dromen
[ afbeelding ]
Wanneer was het eerste moment dat je merkte dat je testosteron afnam? Hoe ging je daar mee om?quote:Op maandag 17 april 2023 11:17 schreef Sked het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal dag en nacht geil,Dirk
Speel niet met mijn privéquote:Op maandag 17 april 2023 11:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer was het eerste moment dat je merkte dat je testosteron afnam? Hoe ging je daar mee om?
Hoe kom je daar nu achter als je dat zelf gedaan hebt?quote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgende week vrijdag vrij heb genomen. Wat een leuke verrassing. 4 dagen weekendgenot.
Nu voel ik me net @:Jojoortje
Geen vrij nemen en lekker ‘thuis werken’. Genotquote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgende week vrijdag vrij heb genomen. Wat een leuke verrassing. 4 dagen weekendgenot.
Wat leukquote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |