@Saindquote:Op maandag 17 april 2023 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het hele zooitje moet weer terugkomen idd
Dat ging prima. Laatste twaalf wel bijzonder zwaar, maar uiteindelijk in vier uur de finish gehaald. Deze hebben we kunnen afvinkenquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ging prima. Laatste twaalf wel bijzonder zwaar, maar uiteindelijk in vier uur de finish gehaald. Deze hebben we kunnen afvinken
Knap hoor, gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 april 2023 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ging prima. Laatste twaalf wel bijzonder zwaar, maar uiteindelijk in vier uur de finish gehaald. Deze hebben we kunnen afvinken
strijderquote:Op maandag 17 april 2023 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klasse!quote:Op maandag 17 april 2023 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
Ik ben geslaagd voor m'n 2e examen.
2 vd 4 gehaald
Bedankt, dat is lief van jequote:Op maandag 17 april 2023 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd! Wanneer is de volgende?quote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
2 vd 4 gehaald
waar was het voorquote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
2 vd 4 gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |