Al best wat jaren voor dat subforumquote:
Jammer, het is altijd erg gezellig!quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Al best wat jaren voor dat subforum
Mensen met een vreemde motoriek hebben blijkbaar geen humor
Higler?quote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Streng doch rechtvaardig.
Weet je wie dat ook was?
quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sked een heel andere fijne aanpak heeft. Je zou het eens moeten proberen!quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Sked beantwoordt mails binnen 1 werkdag.quote:Op maandag 17 april 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sked een heel andere fijne aanpak heeft. Je zou het eens moeten proberen!
Jij bent de Roman uit Succession. Dat is voor mensen die het ESF héél serieus nemen echt niet te doen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokend heet zelfs.quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer, het is altijd erg gezellig!
Zoekt op HMF, maar negeert alle andere zoektermen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niets voor HMF om een loopje met de waarheid te nemen.
Deze grafiek klopt dus niet
RapperSjors, zanger_rinus.quote:Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zoekt op HMF, maar negeert alle andere zoektermen.
Helpmefok
Houdmaarfeesten
God
Ik ben geen dikke geestelijk beperkte smous. Dus, neuh.quote:Op maandag 17 april 2023 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Peter_Beense is treffender hoor.
Leef jij nogquote:Op maandag 17 april 2023 21:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben geen dikke geestelijk beperkte smous. Dus, neuh.
Nog steeds druk met dit forumpje? Jij zit hier toch al die jaren nog steeds, of heb ik het verkeerd?quote:Op maandag 17 april 2023 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Dat je na al die jaren nog steeds druk kan zijn met dit forumpje. hmf is ook de minste user. Beter gewoon JanCeesGOD terug
en Knut en Doublepain!quote:Op maandag 17 april 2023 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Dat je na al die jaren nog steeds druk kan zijn met dit forumpje. hmf is ook de minste user. Beter gewoon JanCeesGOD terug
ja kloptquote:Op maandag 17 april 2023 21:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nog steeds druk met dit forumpje? Jij zit hier toch al die jaren nog steeds, of heb ik het verkeerd?
Zeker, hij heeft een lange weg afgelegd sinds de buurtgeit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |