quote:
WAT IS HET NOU???quote:Op zondag 16 april 2023 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prima middagje weer. Utrecht thuis zou toch ook wel moeten kunnen zou je zeggen.
Maar jij bent voor AZ.quote:Op zondag 16 april 2023 18:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neutrale kijker tegenover tevreden Feyenoordfan.
Hebben ze weer vuurwerk zitten af te steken?quote:Op zondag 16 april 2023 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Speler FC Twente onwel in spelersbus
https://www.telegraaf.nl/(...)-onwel-in-spelersbus
Cerny of Salah-Eddine.quote:Op zondag 16 april 2023 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Dit is niet best.quote:Op zondag 16 april 2023 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Hoe weet jij dit?quote:
die spits is best prima voor emmen maar het zit niet me voor hemquote:Op zondag 16 april 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als FC Emmen dit seizoen toch een fatsoenlijke spits had lopen.
Ze weten het niet meerquote:
Jij kijkt dus geen FC Emmen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die spits is best prima voor emmen maar het zit niet me voor hem
die heb ik feyenoord nog eens scheel zien spelen, weet niet meer waar hij toen zatal was dat vooral zijn snelheid
Mooi hé. Dat zeg ik ook altijd tegen die ventjes van mijquote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze weten het niet meer
Verreweg de beste kreet op de amateurvelden ooit
Ik breng hem zelfs erin bij een 0-6 achterstand
dit seizoen meer dan normaalquote:Op zondag 16 april 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kijkt dus geen FC Emmen.
Ik krijg nog steeds wel eens een stijve pener van die voorassist in de arenaquote:Op zondag 16 april 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo slecht is Idrissi dan nog niet.
Je kijkt Fortuna?quote:Op zondag 16 april 2023 20:21 schreef onlogisch het volgende:
Vooralsnog is het genieten van de beste linkerkant van Europa.
Er uitgespeeld door twee jeugdspelersquote:Op zondag 16 april 2023 20:21 schreef onlogisch het volgende:
Uitspraak van het jaar. En het gifje van het jaar gaat ook al naar Ajax. Toch nog wat prijzen in zo'n seizoen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:21 schreef onlogisch het volgende:
Een verloren kind van Kluivertquote:Op zondag 16 april 2023 20:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rensch ziet er wel uit als zijn voornaam
Boeien.quote:Op zondag 16 april 2023 20:30 schreef Caland het volgende:
Waarom is de megafoonmongool er vanavond eigenlijk niet?
Dat wordt volgende week de lamme tegen de blinde genotquote:Op zondag 16 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap echt niets van wat ik zie
dit ziet er fukking amateurische uit hoe ajax spelers soms op het doel gaan schieten
fc kutje elftal 9
gelijkspelquote:Op zondag 16 april 2023 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week de lamme tegen de blinde genot
Vanaf nu is iedere gele kaart een schorsing (lol)quote:Op zondag 16 april 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
10 gele kaarten in de eredivisie
Dat is een prestatie op zich
Wat een domme speler is dat ookquote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf nu is iedere gele kaart een schorsing (lol)
Ik durf het bijna niet te vragen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf nu is iedere gele kaart een schorsing (lol)
In 4 uur uitgerendquote:Op zondag 16 april 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.
Maar hoe ging je marathon!?
Wat is er leuk aan hardlopenquote:Op zondag 16 april 2023 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 4 uur uitgerend
Dus nu heel voldaan aan het bier.
Netjesquote:Op zondag 16 april 2023 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 4 uur uitgerend
Dus nu heel voldaan aan het bier.
Aangaande 14 mei moeten we eigenlijk hopen dat ajax wint toch?quote:Op zondag 16 april 2023 21:26 schreef aTypisch het volgende:
ik kijk nu ook nog even mee door de stand!
doe maar psvquote:Op zondag 16 april 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aangaande 14 mei moeten we eigenlijk hopen dat ajax wint toch?
PSV wint volgende week dus Ajax mag vandaag wel wat laten liggen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aangaande 14 mei moeten we eigenlijk hopen dat ajax wint toch?
Laten we het hopen makkerquote:Op zondag 16 april 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV wint volgende week dus Ajax mag vandaag wel wat laten liggen.
dit elftal is zo slecht klaasquote:Op zondag 16 april 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
emmen maakt 020 echt belachelijk met dat hoog druk zetten
Jij bent zwakzinnig of niet?quote:Op zondag 16 april 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
Hey die dwerg van de make a wish foundation komt er weer in
Oneens, ik gun het dit Ajax niet om van de tweede ring geduwd te worden.quote:Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die megafoongek is wel echt typerend voor dit Ajax.
Ik zit dat net weer even aan te kijken bij zo’n diepe bal, die hij twee keer laat stuiteren en vervolgens de Emmen-speler ‘m laat aannemen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:39 schreef Caland het volgende:
Die Sanchez kan gewoon niet verdedigen he?
Ja, dat dus. Wat een parodie.quote:Op zondag 16 april 2023 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zit dat net weer even aan te kijken bij zo’n diepe bal, die hij twee keer laat stuiteren en vervolgens de Emmen-speler ‘m laat aannemen.
Vrij zwak.
commentator weet het verschil tussen inclusief en exclusief nietquote:Op zondag 16 april 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, ik gun het dit Ajax niet om van de tweede ring geduwd te worden.
Het hele niveau is echt weer om te janken. Maar goed, janken om voetbal is behoorlijk achterlijk, dus hou ik het bij me flink verwonderen en af en toe een lachsalvo na wat aangemodder.quote:
Ze zouden anders allemaal in de basis staan bij Feyenoord.quote:Op zondag 16 april 2023 21:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit elftal is zo slecht klaas
het is genieten
Leuke grap.quote:Op zondag 16 april 2023 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zouden anders allemaal in de basis staan bij Feyenoord.
HAHAHAHA, nee.quote:Op zondag 16 april 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuke grap.
Er zijn echt wel een paar spelers van Ajax die wij zouden kunnen gebruiken. Vooral Klaassen,
Bovendien kun je een goede muurligger altijd gebruikenquote:Op zondag 16 april 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We missen een type Klaassen is een meme.
Wat kan mij die homofiel nou schelen.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier verder
Poepz0r in SHO / [Gordon's aankomende HUWELIJKSGATE] #2
Niet normaal toch? Je zou dit echt niet verwachten bij Kramer, moet je echt een goede techniek voor hebben.quote:
https://www.ad.nl/nederla(...)in-utrecht~ad2217e5/quote:Op woensdag 19 april 2023 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heeft hij ze helaas nooit zo gemaakt. Al was die goal in de Arena wel geweldig.
Sla nou ook niet door. Dit heb ik in de 2e klasse ook wel eens gezien.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet normaal toch? Je zou dit echt niet verwachten bij Kramer, moet je echt een goede techniek voor hebben.
Belangrijk is iets anders dan technisch zeer fraaie goals.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)in-utrecht~ad2217e5/
https://www.voetbalprimeu(...)etijd-naar-zege.html
Ook twee belangrijke goals toen.
Jij twijfelde daar nog over?quote:
Na vorig jaar is enige voorzichtigheid gepast, zou je moeten weten als Heracles-fan.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij twijfelde daar nog over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze moeten deze wel winnen.
Dood wedstrijdprogramma genotquote:
Buitenpostwestenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Sneijder was er ook.
Ter info.
Terecht. Wat een zaadelftal.quote:
Wiens liedje is dat? Ben geen 100% NL luisteraar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan heb je een beste oke goaltune en vervolgens schalt "Je denkt maar dat je alles mag van mij" door de speakers.
Dan ben je echt een kutclub.
Frans Duijts.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wiens liedje is dat? Ben geen 100% NL luisteraar.
Deze basiself zou niet eens in de top-5 van de KKD eindigen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Terecht. Wat een zaadelftal.
Gaan er ook gewoon af in de play-offs tegen een Almere of Willem II.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze basiself zou niet eens in de top-5 van de KKD eindigen.
Kloptquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Terecht. Wat een zaadelftal.
Heeft die vent nog een ludieke middelnaam?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Frans Duijts.
Sorry dat ik dit weet.
Hier is helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Frans Duijts.
Sorry dat ik dit weet.
Omdat ze geen smaak hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:20 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Heerenveen in Volendamshirts?
Emmen kan er geen flikker van.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Emmengoden, hup NEC, hup Excelsior.
Voor wie juich jij?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blij als het morgen 14:30 is.
Zijn we van deze walgelijke promo af.
@tong80quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
Is er nog geen topic geopend aangaande de lamme tegen de blinde morgen?
Elche - Valencia?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
Is er nog geen topic geopend aangaande de lamme tegen de blinde morgen?
Drizzt juicht voornamelijk voor hele lelijke clubs.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent gewoon anti-Groningen
Twentefan he, dan hoort datquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent gewoon anti-Groningen
Alle hoop op de play offsquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
Dit is over en uit.
Dombo en ik zijn in rouw.
Al besproken maar weggemodquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom heeft Heerenveen oranje shirts?
Kikaquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom heeft Heerenveen oranje shirts?
Historische rivaliteit. Net als met Utreg, en ook wel met Feyenoord vanwege de dood van Erik Lassche.Heb zelf niks tegen Feyenoord, maar Grunn en Utreg vind ik gewoon kut, ook omdat ik als 16-jarige met een maatje door Groningen liep en lastiggevallen werd door supporters omdat ze hoorden dat ik uit Twente komquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je weet dus eigenlijk niet waarom?
Op een ''ludieke'' manier ja.quote:
wiequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Historische rivaliteit. Net als met Utreg, en ook wel met Feyenoord vanwege de dood van Erik Lassche.Heb zelf niks tegen Feyenoord, maar Grunn en Utreg vind ik gewoon kut
Waarom is er mot tussen Ajax en Feyenoord?quote:
Klopt, maar je kan het ook anders uitleggenquote:
Twee grootste steden en van oudsher clubs van Nederland, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom is er mot tussen Ajax en Feyenoord?
Dat is echt zo'n derby die ik nooit zal snappen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
Waarom is er een fittie tussen Vitesse en NEC?
Eigenlijk pas echt sinds Karel Aalbers die vond dat er geen plek was voor NEC in Gelderland en van Vitesse een Nederlandse grootmacht wilde maken. Daarvoor was het meer vriendelijke rivaliteit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
Is jouw zwakte. Het is zowaar daadwerkelijk een derby zelfs en geen kinderachtige supportersstrijd.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n derby die ik nooit zal snappen.
Ik vind die haat en nijd vanuit Almelooooo naar Enschede wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n derby die ik nooit zal snappen.
Omdat Johan Derksen als NEC supporter naar Vitesse ging en toen door Akwasi een kaars in zijn reet geduwd kreeg en de NEC supporters boos zijn omdat ze daar zelf niet aan hebben gedacht,quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
Twente en Groningen snapt zelfs Drizzt niet, godverdomme een uur rijden ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is jouw zwakte. Het is zowaar daadwerkelijk een derby zelfs en geen kinderachtige supportersstrijd.
Die nijd is er andersom toch ook wel?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die haat en nijd vanuit Almelooooo naar Enschede wel aandoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |