Op basis van de eerste helft had het nog veel meer moeten zijnquote:Op zondag 16 april 2023 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
Heerlijk ditgewoon, dit soort wedstrijden met 0-3 winnen
Beetje een mietje iddquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Caland het volgende:
Milan kan niet omgaan met al die zingende Feyenoorders om hem heen
Wat een club
Nu ons druk maken om wanneer we kampioen (willen) worden. Wie had dat gedacht afgelopen zomer.quote:
Ja.quote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vroeg me af, is Ali moslim? Niet dat het heel veel boeit maar ben gewoon benieuwd.
De Feyenoord Wetten.quote:Op zondag 16 april 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ons druk maken om wanneer we kampioen (willen) worden. Wie had dat gedacht afgelopen zomer.
terwijl Ajacieden zich op het moment druk maken of er wel van Emmen gewonnen gaat worden in de strijd om de tweede plekquote:Op zondag 16 april 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ons druk maken om wanneer we kampioen (willen) worden. Wie had dat gedacht afgelopen zomer.
We kijken straks mee tot de 0-1 Nelis.quote:Op zondag 16 april 2023 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
terwijl Ajacieden zich op het moment druk maken of er wel van Emmen gewonnen gaat worden in de strijd om de tweede plek
Te weinig gegeten denk ik.quote:Op zondag 16 april 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Karim is voor het eerst zonder make-up op tv. Ziet er slecht uit.
Ach, dat wordt toch een makkie joh.quote:Op zondag 16 april 2023 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
terwijl Ajacieden zich op het moment druk maken of er wel van Emmen gewonnen gaat worden in de strijd om de tweede plek
Vanavond of de tweede plek?quote:
Apart, Pax kwam er heel vaak zonder problemen langs.quote:Op zondag 16 april 2023 19:09 schreef aTypisch het volgende:
slot gaf die linksback van cambuur weer een complimentje
zou hij het volgende seizoen met 3 linksbacks willen starten?
Koud + ramadan. Als je snel tekent zie je er snel verneukt uit.quote:Op zondag 16 april 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Karim is voor het eerst zonder make-up op tv. Ziet er slecht uit.
quote:
Die vond ik eigenlijk helemaal niet zo goed vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 19:09 schreef aTypisch het volgende:
slot gaf die linksback van cambuur weer een complimentje
zou hij het volgende seizoen met 3 linksbacks willen starten?
hij noemde hem een goede linksbackquote:Op zondag 16 april 2023 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vond ik eigenlijk helemaal niet zo goed vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |