Hey tuttebolkequote:Op zondag 16 april 2023 08:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom ook maar weer is hier 😁
Ik verbaas mij over hoe lang een natuurlijk uitziende make-up duurt !
Een poedertje en mascara ziet er ook naturel uit en in 1 minuut ben je klaar !quote:Op zondag 16 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey tuttebolke
Ja ze kunnen daar lang bezig zijn met make-up
ja mijn idee, maar het is daar laag op laagquote:Op zondag 16 april 2023 08:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Een poedertje en mascara ziet er ook naturel uit en in 1 minuut ben je klaar !
Ik zou sowieso eerst een pot koffie leeg drinken 😂 en daarna de restquote:Op zondag 16 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja mijn idee, maar het is daar laag op laag
Als ik van de week zag hoe dikke laag Babette er op smeerde. Ik dacht nog daar doe ikmeer dan een maand mee
Iedereen is anders..gelukkigquote:Op zondag 16 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja mijn idee, maar het is daar laag op laag
Als ik van de week zag hoe dikke laag Babette er op smeerde. Ik dacht nog daar doe ikmeer dan een maand mee
Kenzy slaapt gewoon heel de tijd maar klaagt gewoon graag.quote:Op zondag 16 april 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is klaar met haar ontspanningsslaap oefening voor ( ik vermoed) Kenzy
Voor mij gevoel slapen ze daar allemaal goed en klagen er veel over niet kunnen slapen.quote:Op zondag 16 april 2023 08:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kenzy slaapt gewoon heel de tijd maar klaagt gewoon graag.
In 1 van de caps zie je tianoquote:Op zondag 16 april 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
Is mede organisator Tiano van de filmdag al wakker?
? Wendy die vroeg naar bed moest van Tiano wel)
Hij is wakker maar ging ff roken.quote:Op zondag 16 april 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
Is mede organisator Tiano van de filmdag al wakker?
? Wendy die vroeg naar bed moest van Tiano wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |