Nederland wordt wel vaker overgeslagen.quote:Op zondag 16 april 2023 00:27 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zo goed! Heerlijke band! Hopelijk komen ze ooit een keer in Nederland...Iets te veel moeite om daarvoor naar Italie af te reizen..
[ afbeelding ]
Die leeft niet meer.quote:Op zondag 16 april 2023 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Ga dadelijk dromen over de gladde kop van Grant.
Crowded Housequote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Voor mijn stervende zusje, God wat houd ik veel van dat felle aparte wezentje.
Heel veel sterkte.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Oooh, ga ik eens rustig luisteren.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.![]()
Dit nummer heeft voor altijd een betekenis voor mij.![]()
Ik heb een barkie op zakquote:
Watskebeurt?quote:
Speciale dag, m'n vader, herinnering aan hem. Hij is vorig jaar overleden.quote:
Mooi om daar bij stil te staan! In deze vluchtige wereld wordt dat te weinig gedaan....quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Speciale dag, m'n vader, herinnering aan hem. Hij is vorig jaar overleden.
Knuffeltje voor Shii, dat scheelde echt weinig met mijn vader, die was afgelopen zondag een jaar dood.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Speciale dag, m'n vader, herinnering aan hem. Hij is vorig jaar overleden.
Pfff...Alhoewel mijn vader nu iets meer dan 2 jaar geleden is, de reflectie is wel weer aanwezig! Toch een mooi moment om terug te denken in mijn beleving...quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knuffeltje voor Shii, dat scheelde echt weinig met mijn vader, die was afgelopen zondag een jaar dood.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Pfff...Alhoewel mijn vader nu iets meer dan 2 jaar geleden is, de reflectie is wel weer aanwezig! Toch een mooi moment om terug te denken in mijn beleving...
Wat bedoel je? Het allereerste 'Wat luister je nu?' topic?quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Wel bizar dat in een ver verleden ik dit topic heb geopend lol....wth
Serieus?quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Wel bizar dat in een ver verleden ik dit topic heb geopend lol....wth
Nou ja zo voelt het wel, als vader van de "wat luister je nu" maar ik bedoel #356 gestart afgelopen zondag lolquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het allereerste 'Wat luister je nu?' topic?
Oh.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja zo voelt het wel, als vader van de "wat luister je nu" maar ik bedoel #356 gestart afgelopen zondag lol![]()
Dan krijg ik meteen zin om Gitaarspelen te leren, maar dat krampachtige je klauwen houden dammn is niet gezond respect dat mensen dat kunnen....Iets makkelijker om gewoon je mond beetje random te bewegenquote:
Blondie heeft echt iets nostalgisch, best heerlijk!quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Wat blijft deze lekker. Laatst ook op gefietst, kreeg er energie van.![]()
Dammn maak me gek met COCK Robin, nog nooit zulke verwarde gevoelens gehad met haarquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds een crush op haar [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dammn maak me gek met COCK Robin, nog nooit zulke verwarde gevoelens gehad met haar
Als dat geen dijenkletser is dan weet ik het niet meer dammnquote:
Daarom post ik hier zo graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |