Jij eet het netjes met met en vork?quote:
Nu ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Stream 1 kaarters
Streams twee Jeff die vraagt of Janet als ze wist wat ze niet wist zich weer zou opgeven voor EJVJL Janet zou dat zeker doen.
Boksquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind kluiven goor eet kip altijd met mes en vork
Wat las jij nu weer dan grees?quote:
Ik ook, alleen laatste beetje met de vingersquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind kluiven goor eet kip altijd met mes en vork
Snap de meeste volkomen wel, ze zijn gewoon om de tuin geleid of hebben contract niet goed gelezen de kleine lettertjes dusquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
Je moet als programmamaker toch de ogen uit je kop schamen dat zowat alle serieuze kopstukken zeggen dat ze als ze dit allemaal vooraf hadden geweten ze nooit die handtekening zouden hebben gezet. Een volledig terechte conclusie namelijk.
Bestel maar zo'n zusterspakje voor Eunicequote:Op zaterdag 15 april 2023 18:58 schreef Lovely het volgende:
JW nog steeds pijn, gaat die nog naar de dokter er voor?
Febo als jullie mee lezen, stuur even een zusterpakje op al vast bedankt.. -knip- die zit niet in de loodsquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bestel maar zo'n zusterspakje voor Eunice
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je man/vriend zal blij met je zijn
aandachtshoquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Eunice weer later gegeten dan de rest
Dan heeft ze dus liggen wippen met JWquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Eunice weer later gegeten dan de rest
Eunice eet elke dag later dan de restquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus liggen wippen met JW
Want Jeff/Kim hanteerden diezelfde tactiek
Ja dat vroeg hij netquote:
Eunice wipt wat afquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet elke dag later dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |