al een tijdje hoor sinds Genghis Kahn en co daar het stokje hebben overgenomenquote:
Zie Kahn nog spitsen bij de nek grijpen dus kan niet boos op hem zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
al een tijdje hoor sinds Genghis Kahn en co daar het stokje hebben overgenomen
Hou op hoorquote:
Meest overgewaardeerde doelman ooit. Samen met Schmeichel. En Colina. Oh shit. Dat was een scheidsrechter.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie Kahn nog spitsen bij de nek grijpen dus kan niet boos op hem zijn.
Nou, nou finale 2002 was niet best maar Kahn was wel gewoon erg goed en intimiderend wat als keeper gewoon meehelpt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meest overgewaardeerde doelman ooit. Samen met Schmeichel. En Colina. Oh shit. Dat was een scheidsrechter.
Als je Mainz al naar vindt (zijn ze ook trouwens), dan is Augsburg 10x erger. Ik noem ze De poppenkast omdat ze naast redelijk goed voetbal ook als Getafe kunnen zeuren, zagen en zeiken bij de scheids, gemene overtredingen maken en net zo lang zuigen tot ze de tegenstand een kaart aannaaien. Voorop in de strijd gaat Jeffrey Gouweleeuw (als hij niet weer eens geschorst is voor te veel gemopper tegen de scheids)quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Augsburg-uit geloof ik niet zo. Mainz is wel een nare tegenstander.
Volgens mij werd-ie zelfs tweede bij voetballer van het jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou finale 2002 was niet best maar Kahn was wel gewoon erg goed en intimiderend wat als keeper gewoon meehelpt.
Ik denk dat ze die kans om weer te choken niet laten liggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:19 schreef Zorro het volgende:
Ik zie een herkansing voor Dortmund aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |