Ik denk niet dat er veel punten zijn gescoord gisteren met een kopgroep vooruit en iedereen die voor een sprint ging.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh kut, toch vergeten in te vullen
Nouja ik deed did jaar toch alweer niet echt mee
Geen sprintetappe erbij?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:24 schreef Felagund het volgende:
Giro begint bijna, dus hier een voorstel voor de ritten:
Rit 1: ITT
Rit 8: Heuvel
Rit 16: Berg
Ah, goed punt ja, ga hier straks naar kijken om bijv. de heuveletappe te vervangen (4 etappe is waarschijnlijk iets teveel van het goede).quote:
Ja, heb de komende dagen daar wel tijd voor, kan niet beloven dat het morgen of voor de Giro al gebeurd, maar plan was wel dat voor het weekendeinde te doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:42 schreef marsan het volgende:
Een sprintrit zou ik ook wel voor zijn.
En enige kans op een tussenstand voor de giro?
Ben wel benieuwd.
Die mag er ook nog wel bij ja, 4 punten voor de correcte winnaar, 2 punten als hij in de top 3 zit en 1 voor een correcte top 5 plaats deden we volgens mij.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Ploegenklassement hoeft niet toch? Hoeveel punten leveren de andere 3 voorspellingen op?
Zal me er zo even over buigen.
Wijziging Etappe 1:quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:40 schreef noodgang het volgende:
Giro d'Italia
Klassement:
1. P Roglic
2. R Evenepoel
3. J Almeida
4. G Thomas
5. D Caruso
bergtrui: P Roglic
punten: M Pedersen
jongeren: R Evenepoel
team: INEOS Grenadiers
Etappe 1: