Ik denk niet dat er veel punten zijn gescoord gisteren met een kopgroep vooruit en iedereen die voor een sprint ging.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh kut, toch vergeten in te vullen
Nouja ik deed did jaar toch alweer niet echt mee
Geen sprintetappe erbij?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:24 schreef Felagund het volgende:
Giro begint bijna, dus hier een voorstel voor de ritten:
Rit 1: ITT
Rit 8: Heuvel
Rit 16: Berg
Ah, goed punt ja, ga hier straks naar kijken om bijv. de heuveletappe te vervangen (4 etappe is waarschijnlijk iets teveel van het goede).quote:
Ja, heb de komende dagen daar wel tijd voor, kan niet beloven dat het morgen of voor de Giro al gebeurd, maar plan was wel dat voor het weekendeinde te doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:42 schreef marsan het volgende:
Een sprintrit zou ik ook wel voor zijn.
En enige kans op een tussenstand voor de giro?
Ben wel benieuwd.
Die mag er ook nog wel bij ja, 4 punten voor de correcte winnaar, 2 punten als hij in de top 3 zit en 1 voor een correcte top 5 plaats deden we volgens mij.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Ploegenklassement hoeft niet toch? Hoeveel punten leveren de andere 3 voorspellingen op?
Zal me er zo even over buigen.
Wijziging Etappe 1:quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:40 schreef noodgang het volgende:
Giro d'Italia
Klassement:
1. P Roglic
2. R Evenepoel
3. J Almeida
4. G Thomas
5. D Caruso
bergtrui: P Roglic
punten: M Pedersen
jongeren: R Evenepoel
team: INEOS Grenadiers
Etappe 1:
1. R Evenepoel
2. F Ganna
3. S Küng
4. L Kamna
5. J Tratnik
Zou het mss bog wel lukken voor de volgende etappe die we invullen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, heb de komende dagen daar wel tijd voor, kan niet beloven dat het morgen of voor de Giro al gebeurd, maar plan was wel dat voor het weekendeinde te doen.
Sprintrit zou de laatste etappe kunnen, dan wordt het:
Rit 1: ITT
Rit 16: Berg
Rit 21: Sprint
Alternatief is rit 17 (er zijn heel weinig echte sprintritten dit jaar).
Ja, sorry, maar was heel druk de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Zou het mss bog wel lukken voor de volgende etappe die we invullen?
Ah ja kan he. Is ook alleen maar top dat je t wil doen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar was heel druk de afgelopen tijd.
Ik ben er mee begonnen, zal hem morgenavond proberen te posten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah ja kan he. Is ook alleen maar top dat je t wil doen.
Maar een idee wanneer je een stand hebt, zou ik wel leuk vinden. Ben best nieuwsgierig.
Prachtigquote:Op maandag 22 mei 2023 22:05 schreef Felagund het volgende:
Eschborn Frankfurt
Pino112 3
De rest niets.
Het is ook een beetje hoop en anders wordt het de ontsnappingsloterij.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah ja, bijna vergeten.
Wat hebben jullie trouwens allemaal veel vertrouwen dat de klassementsmannen nu wel een beetje doorfietsen.
Bergetappe Giro
1. Ben Healy
2. Jefferson Alexander Cepeda
3. Lorenzo Fortunato
4. Nico Denz
5. Derek Gee
Zondag weer een kans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |