SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen bij significant verhoogde kans op blessures meen ik.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:04 schreef De_Kraam het volgende:
Arend doet toch niet aan spelers rust geven?
En vanaf 2023 is alles mooi in 4K.quote:
Ik snap dus echt niet waarom Danilo de vaste invaller op 10 is en niet Bullaude.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Zolang Gimenez maar speelt, ik kan echt niet meer naar Danilo kijken.
Het liefst zou ik alles op alles zetten om zoveel mogelijk potjes voor het einde kampioen te zijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Het lieft zou ik morgen kokcu, gimenez en hansco morgen niet opstellen....
Als je niet van dit Cambuur wint moet je je echt schamen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het liefst zou ik alles op alles zetten om zoveel mogelijk potjes voor het einde kampioen te zijn
Het prettige is dat het niet eens hoeft.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je niet van dit Cambuur wint moet je je echt schamen.
Ook dat, maar hoe eerder de titel binnen is hoe beterquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het prettige is dat het niet eens hoeft.
Zeker. Maar er zijn wel vaker beschamende dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je niet van dit Cambuur wint moet je je echt schamen.
Andere tactiek.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom Danilo de vaste invaller op 10 is en niet Bullaude.
Nu alle ESPN kanalen nog in hoger dan SD kwaliteit. KKD in 4K Ultra HD 120fps willen we. @janjood @Ziggyquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En vanaf 2023 is alles mooi in 4K.
Gernot.
Is dat zo? Te hopen dat de paaltjes dan inmiddels weg zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En vanaf 2023 is alles mooi in 4K.
Gernot.
Hebben gewoon een goede trainer nodig. @onlogisch krijgt ze wel aan het voetballenquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Wat een matig elftal is het toch, dat O18.
Waarom snap je dat niet?quote:
is gewoon een goede versterking die gelijk mee kanquote:
Het kruipen voor de speler of Zerrouki als speler?quote:
Dit is toch geen vervanger van Kokcu. Zijn hele verschillende spelers.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Waarom snap je dat niet?
Kokcu gaat zeer waarschijnlijk weg.
Zerrouki heeft geen aanpassingsperiode nodig.
Zerrouki als speler. Ik vind hem erg overschat en vraag me af of hij naar Feyenoord komt voor op de bank aangezien Wieffer onbetwiste nummer 1 is.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kruipen voor de speler of Zerrouki als speler?
Slot heeft ooit in een persconferentie gezegd dat Zerrouki dan ook iets verder naar voren zou kunnen spelen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is toch geen vervanger van Kokcu. Zijn hele verschillende spelers.
Schijnt dat hij binnenkort vrijkomt wegens tegenvallende prestaties bij zijn eigen zoon.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben gewoon een goede trainer nodig. @:onlogisch krijgt ze wel aan het voetballen
Schijnt heel goed samen te kunnen spelen met Wieffer.quote:
Ik niet, maar ik ben ook helemaal geen fan van hem. Valt de tweede seizoenshelft ook totaal niet meer op bij Twente. Erg overschat.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnt heel goed samen te kunnen spelen met Wieffer.
Ik begrijp het eigenlijk wel.
Naja, Slot is groot fan van hem, bij de jeugd vormde hij een goed blok met Wieffer, ik snap het proberen wel. Hij gaat ook nu niet meer die 8 miljoen kosten met een kort contract. Het lijkt mij een prima concurrent voor Timber eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben ook helemaal geen fan van hem. Valt de tweede seizoenshelft ook totaal niet meer op bij Twente. Erg overschat.
Het is ook een matig tot redelijk elftal en meer niet. Dat zij dachten mee te kunnen doen was enorme zelfoverschatting. Zerrouki heeft een paar leuke potjes gespeeld, maar meer ook niet. Maar goed, we zien het wel.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:54 schreef Qarrad het volgende:
Niemand valt momenteel op bij Twente. Jans heeft goed ingeschat dat het mooi is geweest want de geest is behoorlijk terug de fles in. Nu de verbeelding er nog achteraan en dan kunnen we praten over Zerrouki.
Hier doe je Zerrouki wel mee tekort, die heeft het echt anderhalf jaar heel goed gedaan daar.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook een matig tot redelijk elftal en meer niet. Dat zij dachten mee te kunnen doen was enorme zelfoverschatting. Zerrouki heeft een paar leuke potjes gespeeld, maar meer ook niet. Maar goed, we zien het wel.
Maar Kokcu brengt aanvallend wel meer en dat zie ik Zerrouki niet doen. Verder wel eens dat hij niet 1 op 1 te vervangen is. Op die positie gaan we er volgend seizoen 100% op achteruit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, Slot is groot fan van hem, bij de jeugd vormde hij een goed blok met Wieffer, ik snap het proberen wel. Hij gaat ook nu niet meer die 8 miljoen kosten met een kort contract. Het lijkt mij een prima concurrent voor Timber eigenlijk.
Je moet denk ik Kkc ook niet 1 op 1 willen vervangen, daar is hij te goed voor.
Als je hem voor ca. 5mln kunt overnemen lijkt het me prima. Maar die zeer hoge bedragen van voorheen zou ik voor zo'n speler niet neertellen. Is ook al weer 25 als hij straks eventueel bij ons is. En dan heeft hij net 1 seizoen als onbetwiste basisspeler achter de rug.quote:
Ik had het over dit seizoen, want vorig seizoen keek ik eigenlijk nooit Twente. Eerste seizoenshelft deed hij het een paar keer goed (moeten we ook niet overdrijven), maar tweede seizoenshelft is niet geweldig meer hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier doe je Zerrouki wel mee tekort, die heeft het echt anderhalf jaar heel goed gedaan daar.
Een probleem is dat je dan een middenvelder met scorend vermogen vervangd voor een middenvelder zonder scorend vermogen. Timber en Wieffer hebben het ook maar beperkt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Kokcu brengt aanvallend wel meer en dat zie ik Zerrouki niet doen. Verder wel eens dat hij niet 1 op 1 te vervangen is. Op die positie gaan we er volgend seizoen 100% op achteruit.
Dan begrijp ik dus wel dat Feyenoord op meerdere paarden wil wedden, Zerrouki kan er n van zijn. Alhoewel Chavez of vdBroomen (mits haalbaar) interessanter klinken. Schouten vond ik ook een goede optie, maar die is denk ik een beetje teveel vergelijkbaar met Wieffer.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Kokcu brengt aanvallend wel meer en dat zie ik Zerrouki niet doen. Verder wel eens dat hij niet 1 op 1 te vervangen is. Op die positie gaan we er volgend seizoen 100% op achteruit.
Ik begrijp het ook wel, maar niet voor de hoofdprijs. Voor een leuk bedrag zou het een prima aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnt heel goed samen te kunnen spelen met Wieffer.
Ik begrijp het eigenlijk wel.
Mwah, redelijk oneens. Denk dat zowel Timber als Wieffer dat prima op 8 kunnen opvangen, vind hen allebei vrij goed rond de 16. Misschien niet zo goed als Kkc maar die vergelijking moet je ook niet trekken.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een probleem is dat je dan een middenvelder met scorend vermogen vervangd voor een middenvelder zonder scorend vermogen. Timber en Wieffer hebben het ook maar beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |