ja en jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is sos?
Toch geen drugs dat is voor losers.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Fysiek; maar mentaal gaat het leven na de 60, ook z'n tol eisen.
Veerkracht, energie, herstel en concentratie nemen af.
Nee hoor, komt hoofdzakelijk door je onzekerheid en het slachtofferrol dat je jezelf hebt aangemeten. Dat is ook wat je communiceert naar anderen.quote:Op zondag 21 september 2025 02:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Afgelopen maand heb ik keihard gerouwd, mijn conclusie is dat mijn gezicht anatomisch teveel afwijkt en het daardoor onmogelijk is om een partner te vinden, vriendschappelijk contact is al onmogelijk. (niet mijn type, is wat 100 op de 100 vrouwen denken als ze mij zien en dat komt echt omdat mijn gezicht abnormaal oogt,
Ik hoef geen coke als ik pepsi.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beetje sos en zondag bijslapen
Ik ga hier verder niet op in, maar ik kan hier echt ontzettend woest over worden, want het klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee hoor, komt hoofdzakelijk door je onzekerheid en het slachtofferrol dat je jezelf hebt aangemeten. Dat is ook wat je communiceert naar anderen.
Oh? Jij komt zelfverzekerd over?quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in, maar ik kan hier echt ontzettend woest over worden, want het klopt gewoon niet.
Jouw reactie kan kwetsend overkomen. Heb je zelf weleens een op-de-man reactie gehad en hoe was dat?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee hoor, komt hoofdzakelijk door je onzekerheid en het slachtofferrol dat je jezelf hebt aangemeten. Dat is ook wat je communiceert naar anderen.
Dit heb ik ook. Meestal moet ik iets van drie keer pissen binnen 2 uur als ik net in bed lig.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:23 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat ik de laatste tijd merk, ik moet veel pissen, het lijkt alsof ik twee keer zoveel urine uitblaas als er in mijn lichaam binnenkomt. Volgens mij hoort dat gewoon bij het verouderingsproces.
The cycle of life can be cruel.quote:Op maandag 24 november 2025 18:11 schreef Seeburg54 het volgende:
Iedereen gaat dood. Binnenkort de 4e dit jaar.
quote:Op maandag 24 november 2025 18:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
The cycle of life can be cruel.
Oneindig lang bestonden we niet. Toen waren we een kleine tijd hier. En straks zijn we oneindig lang weer verdwenen.quote:Op maandag 24 november 2025 18:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
The cycle of life can be cruel.
Ik maak me wel eens druk om dingen die ik dan aan het overdenken ben, maar dan bedenk ik me dat ik toch over 80 jaar dood ben en over 200 jaar helemaal vergeten. En over 10 miljoen jaar bestaat de mensheid wellicht niet eens meer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:58 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Oneindig lang bestonden we niet. Toen waren we een kleine tijd hier. En straks zijn we oneindig lang weer verdwenen.
Eng idee man. Niet te diep over nadenken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:58 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Oneindig lang bestonden we niet. Toen waren we een kleine tijd hier. En straks zijn we oneindig lang weer verdwenen.
Iedereen op aarde zal worden vergeten. Zelfs Alexander de Grote, Djengis, Khan, Napoleon, Hitler en Poetin. Soms stel ik me voor hoe hun stemmen oplossen in dezelfde stilte waarin ook de mijne zal verdwijnen. Dat is het lot van de mens: verdwijnen in oneindige vergetelheid. En vreemd genoeg troost me dat alsof ik deel uitmaak van een zachte golf die uiteindelijk oplost in de oceaan. Het haalt de druk weg om uitzonderlijk te moeten zijn. Het maakt elke hartslag, elk gebaar, intiemer juist omdat het vergankelijk is. Misschien ligt er schoonheid in het weten dat niets blijft. Misschien maakt juist dat ons leven zo onvoorstelbaar kostbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik maak me wel eens druk om dingen die ik dan aan het overdenken ben, maar dan bedenk ik me dat ik toch over 80 jaar dood ben en over 200 jaar helemaal vergeten. En over 10 miljoen jaar bestaat de mensheid wellicht niet eens meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |