quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
sorry, zoveel stress in een keerquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lieve mensen toch, derde ruk TT op een rij
Ik ben een beetje bang dat al je emoties en handelen uitvoerig geanalyseerd moeten worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En zo ja waarom? Veiligheid? En zo nee, waar ben je bang voor?
quote:
Ja hier ben ik ook altijd bang voor, dat hun psychologenmodus nooit uit gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben een beetje bang dat al je emoties en handelen uitvoerig geanalyseerd moeten worden.
Reactie verbaasde mij ook wel ja.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
Me moeder is 6 jaar geleden overleden
okay jammer
![]()
Bij een arbeids-en organisatiepsycholoog heb je dat minder.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat al je emoties en handelen uitvoerig geanalyseerd moeten worden.
Maar beter een psycholoog dan een social worker
Als je dat werk zou willen doen ben je meestal een ijskoude eikelquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bij een arbeids-en organisatiepsycholoog heb je dat minder.
Zo danquote:
Ach mensen die drinkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tsss. . Grote mond hebben over warm bad en dan je via DM dingen lopen bestoken
Maar hou van jouquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dat werk zou willen doen ben je meestal een ijskoude eikel
Op school wellicht roep je dit soort termen, maar uiteindelijk gaat iedereen toch een beetje zijn eigen weg, carrière, trouwen, kinderen, uiteindelijk zie je elkaar alleen nog maar op verjaardagen of raakt het contact helemaal verwaterd tot een hoe is het en als antwoord goed.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Een goede vriend is voor het leven weet je wel
Goede side profile wel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dit jurkje is echt niet oké bij daglicht, doe het dan aan in een club
Staat prima. Alleen niet op deze locatie.quote:
Nee hij is gewoon altijd buitenquote:
Houden zo.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook nog nooit in Almere geweest
Bokito is niet meerquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bokito is niet meeris toegetreden tot de club van 27
Twee vermoeide sletten, dus helaasquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er waren hier mensen die klasse wilden
JAA DAAR WAS IEquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
''Waar zie jij jezelf over 5 jaar?''
Voor burgerlijke mensen die overmorgen willen samenwonen wel belangrijkquote:
Tering op met je Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
''Waar zie jij jezelf over 5 jaar?''
Hij was te oudquote:
Nou nou nouquote:
Have funquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga richting de gym. Fijn weekend dames
Sport ze.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga richting de gym. Fijn weekend dames
Volgende week meet het 20 graden wordenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tot volgende week voor een nog warmere bad
Haha ik dacht even dat er volgende week een meet isquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Volgende week meet het 20 graden worden
Haai haaiquote:
Dat je weer fijn werken kan niet?quote:Op maandag 17 april 2023 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Enige leuke van de maandag, dat FD er weer op is
Geen problemen mee. Als het een aflevering met Denies was, zou dat niet kunnen denk ik.quote:Op maandag 17 april 2023 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Veel seksuele toespelingen in de intro van deze week
Niet heel inclusiefquote:Op maandag 17 april 2023 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vroeger was FD meet oppervlakkig
Mensenmens
Danser
Ja, natuurlijk ook, alleen dat vroege opstaan ben ik geen fan van!quote:Op maandag 17 april 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat je weer fijn werken kan niet?
Is denk ik ook nog verspreid over de week hoor. En met Sergio terug zie je weer hoe slecht Denies eigenlijk is.quote:Op maandag 17 april 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Als het een aflevering met Denies was, zou dat niet kunnen denk ik.
Ik stond nog in de keuken.quote:
Bahquote:Op maandag 17 april 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
Patrick uit Schagen, keihard in zijn reet geneukt door Gerard Joling.
We hebben een kenner.quote:Op maandag 17 april 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
Patrick uit Schagen, keihard in zijn reet geneukt door Gerard Joling.
Jong geleerd is oud gedaan?quote:
Tijd voor je mooie haai quotes om een echte haai boos te maken, proost prinsesquote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Staan er op die apps 10 mensen per provincie ofzo
De Fok! Postbus stroomt weer vol bij @Pisces29quote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor je mooie haai quotes om een echte haai boos te maken, proost prinses
Ze neuken elkaar allemaalquote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor je mooie haai quotes om een echte haai boos te maken, proost prinses
Ja, heb het ook al vaker gezien dat ze elkaar van de apps herkennen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Gebeurt vaker met de homo's heb ik het idee. Toeval dacht ik totdat hij over de apps begon.
De Vietnamese reïncarnatiequote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
ik krijg heel erg TSJAAKAAAA gevoel bij hem.
Ja, hij zit in mijn irritatie-zonequote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
ik krijg heel erg TSJAAKAAAA gevoel bij hem.
Roosendaal.quote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rozendaal, past eigenlijk wel in een aflevering van Floortje naar het eindje van de wereld.
Gepelde banaantjesquote:
Heerlijk smakeloosquote:
Sorry, het was een lange dag.quote:
Ik twijfelde zelf toen ik het las en zocht het daarom op.quote:Op maandag 17 april 2023 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sorry, het was een lange dag.
Stel je niet zo aanquote:
Ze zal wel bij de reguliere aflevering vertrokken zijn toen @Pisces29 een lelijke opmerking had gemaaktquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zal wel bij de reguliere aflevering vertrokken zijn toen @:Pisces29 een lelijke opmerking had gemaakt
quote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zal wel bij de reguliere aflevering vertrokken zijn toen @:Pisces29 een lelijke opmerking had gemaakt
Je moet hem niet eraf bijtenquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik twijfelde zelf toen ik het las en zocht het daarom op.
Beter kijkt ze niet op Twitterquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kijk even daar, dan zie je hoe lief wij zijn.quote:
Toen ging jij dat weekend los. Foei.quote:Op maandag 17 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moeder van hun kind met groen haar maakte die fout ja…..
Is ook oprecht zo.quote:Op maandag 17 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Warmer dan hier kan toch ook haast niet!
Of niet zo aanstellen helpt ookquote:Op maandag 17 april 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
Noord-Holland Noord is niet fijn voor de haais. Zoals bijna alles buiten de grote steden etc.
Dat was gewoon hierquote:Op maandag 17 april 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ging jij dat weekend los. Foei.
Ga je nou zeggen dat Fok! negatief benoemd is en Twitter dit pareltje heeft omarmd?quote:Op maandag 17 april 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was gewoon hier![]()
Zal er wel onflatteus uit hebben gezien en gezanik over tweede hands meuk, slechte mensen etc.
Ja, pioenroos, want ruikt lekker, is mooi en geen doornen, was haar verklaring.quote:
Meh ik denk dat het op Twitter wel losging ja, maar ik durf zeker niet te ontkennen mij te hebben misdragen over die non-binairquote:Op maandag 17 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat Fok! negatief benoemd is en Twitter dit pareltje heeft omarmd?
Ik heb onderzoek gedaan daar en ik ga geen transfer maken.quote:Op maandag 17 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk even daar, dan zie je hoe lief wij zijn.
Ik denk dat wij niks bijzonders hebben gezegd dan “nummer 1099 nonbinair vermoeiend”quote:Op maandag 17 april 2023 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meh ik denk dat het op Twitter wel losging ja, maar ik durf zeker niet te ontkennen mij te hebben misdragen over die non-binair
Will Ferrellquote:Op maandag 17 april 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hij lijkt op iemand maar ik weet niet wie
Héél heel ver gezienquote:Op maandag 17 april 2023 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Will Ferrell
[ afbeelding ]
Bedank me later.
Zij is net Doutzen dus ik zie een aankomende matchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |