abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209074099
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:39 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als ik een ijsje lust en mijn vriendjes willen liever patat halen, moet ik ook alleen naar de ijswinkel en zit ik helemaal alleen een ijsje te eten.
Tja en met de vier grootste partijen heb je al een meerderheid, maar daar zitten dan GL en D66 bij. Dan ga je waarschijnlijk nooit een coalitieakkoord uit onderhandelen

Gewoon 7 partijen bij elkaar gooien en zeggen dat ze het maar ff moeten uitzoeken is ook vragen om dissidenten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 9 mei 2023 @ 18:12:32 #152
236264 crew  capricia
pi_209074114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 07:04 schreef trein2000 het volgende:
In Flevoland gaan BBB, PVV, CU, VVD en SGP het proberen…
https://www.omroepflevola(...)en-bij-vijf-partijen
De CU hierbij? :X
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209074178
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:12 schreef capricia het volgende:

[..]
De CU hierbij? :X
Ja, dat overleg is helaas al een tijdje bezig. Ondanks schijnbaar stapels protestmails van CU leden en afwijzingen van allemaal CU vertegenwoordigers op lokaal niveau in Flevoland. Ik hoop nog steeds elke dag te lezen dat dit overleg is geklapt. Zo niet en de CU top neemt geen maatregelen, dan ga ik serieus mijn lidmaatschap overwegen. En met mij vele anderen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 9 mei 2023 @ 18:18:32 #154
236264 crew  capricia
pi_209074200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, dat overleg is helaas al een tijdje bezig. Ondanks schijnbaar stapels protestmails van CU leden en afwijzingen van allemaal CU vertegenwoordigers op lokaal niveau in Flevoland. Ik hoop nog steeds elke dag te lezen dat dit overleg is geklapt. Zo niet en de CU top neemt geen maatregelen, dan ga ik serieus mijn lidmaatschap overwegen. En met mij vele anderen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Lijkt me zo weinig common ground hebben.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209074278
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Lijkt me zo weinig common ground hebben.
Het enige waar dit bij past, is Urk. En nou blijkt Urk net te zijn oververtegenwoordigd in die fractie...

Die Hofstra is ook niet echt een fan van transparantie: https://cvandaag.nl/95928(...)jke-coalitie-met-pvv

De provinciale ledenvergadering is ook gepland op de dag dat Zeewolde en Almere, de grootste tegenstanders, hun gemeenteraadsvergaderingen hebben. Lijkt een poging ze de mond te snoeren. Ik zou het prima vinden die Hofstra er per direct uit te gooien, eigenlijk. https://www.almeredezewee(...)ame-provinciebestuur
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 9 mei 2023 @ 20:17:37 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209076007
Wel treurig dat het bestuur daar zich zo voor de kar van die fractie laat spannen dan.
pi_209091245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken hoe dit gaat en wat het verschil is met andere provincies waar CU een coalitierol heeft.
  woensdag 10 mei 2023 @ 17:48:53 #158
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209092363
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 11:08 schreef Hanca het volgende:
De grondwaterstand is net zo belangrijk als stikstof. Dat getouwtrek tussen natuur (hoge waterstanden) en boeren (lage waterstanden) werd tot nu toe bijna overal en altijd gewonnen door de boeren, al zag je de laatste 2/3 jaar al wel een kentering. Dat BBB minder invloed heeft op die waterstanden lijkt me alleen maar positief.

En dan extra: de verzakkingen van huizen komen ook vaak door de te lage waterstanden.
land en tuinbouw heeft ook veel last van de droogte als niet het meeste last
bron
er moet wel water zijn he
misschien een tip om je dogmas eens te herzien eens in de tien jaar
https://www.groene.nl/artikel/geen-tijd-meer-om-te-polderen
quote:
'Ik had niet verwacht dat ze me meteen lijsttrekker zouden maken', zegt ze. Ze was nooit politiek actief, maar door de discussie of boeren nog wel verzekerd zouden blijven van zogenoemde 'geborgde zetels' in het waterschap stelde ze zich kandidaat. 'De kennis van de boeren moet behouden blijven', zegt ze, 'je gaat ze missen als ze niet meer in het waterschap zitten.' Ze is duidelijk over wat de kerntaken van de waterschappen zouden moeten zijn: 'Hoogwaterbescherming en zorgen voor schoon water. Niet allerlei natuurprojecten.'

Peek vreest voor al te veel Haagse bemoeienis met hoe het watersysteem hier wordt onderhouden. 'Geen landelijke normen voor het waterpeil', staat bijvoorbeeld in het verkiezingsprogramma van BBB Rivierenland. De toenemende droogte in ons land is ook voor de boeren een probleem, zo zegt het programma: 'Bij extreme droogte is het besproeien van gewassen noodzakelijk voor een goede opbrengst.'

En extreme droogte wordt steeds gebruikelijker. De zomer van 2018 was de droogste sinds de jaren zeventig. Er viel zo weinig regen dat boeren hun gewassen zagen verpieteren, vaarwegen te ondiep werden voor de binnenvaart, en bos- en heidegebieden in brand vlogen. Zomers als deze komen eens in de dertig jaar voor, berekende het KNMI toen. Maar de zomers van 2019, 2020 en 2022 waren ook uitzonderlijk droog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209092434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 20:17 schreef Hexagon het volgende:
Wel treurig dat het bestuur daar zich zo voor de kar van die fractie laat spannen dan.
Voorzitter CU Flevoland komt ook uit Urk: https://nl.linkedin.com/in/jacob-hoefnagel-068853a3
pi_209092761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
land en tuinbouw heeft ook veel last van de droogte als niet het meeste last
bron
er moet wel water zijn he
misschien een tip om je dogmas eens te herzien eens in de tien jaar
https://www.groene.nl/artikel/geen-tijd-meer-om-te-polderen
[..]

Simpele oplossing voor. Minder boeren is minder water nodig. *O*
  woensdag 10 mei 2023 @ 18:52:55 #161
323876 michaelmoore
pi_209092893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Simpele oplossing voor. Minder boeren is minder water nodig. *O*
in heel europa heeft de natuur en de landbouw het zwaar door de droogte
dat zal alleen maar erger worden
https://www.bnnvara.nl/jo(...)te-en-insectenplagen

de landbouw gaat het heel moeilijk krijgen de komende decennia
ernstige voedselschaarste zit er aan te komen voor de 400 miljoen europeanen

ook in de USA en Canada

Daarom is het beter om de landbouw gebieden te respecteren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209092921
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Onzin, 1/3e van de huidige landbouwgrond is al voldoende om heel europa te voeden. Er moeten alleen slimmere keuzes worden gemaakt met gewassen die beter tegen droogte kunnen. Angstverhalen over voedselschaarste zijn echt niet nodig.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 18:56:28 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209092923
quote:

[..]

ook in de USA en Canada

Voor de honderste keer, en ik blijf dit herhalen tot het eindelijk tot je door dringt:

90% van de landbouwgrond wordt gebruikt door veevoerbedrijven, veetilt bedrijven en gewoon grasland waar koeien grazen. Ons eten komt vooral uit de kassen van het Westland en in de kop van Noord-Holland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209093074
quote:

[..]

ook in de USA en Canada

Als de keuze is om water voor mensen of voor boeren te hebben dan zijn we snel klaar met landbouw te respecteren. Er zullen (andere) keuzes gemaakt moeten worden, simpeler dan dat is het niet.

En laat me niet lachen door over de VS te beginnen waar men doodleuk in een woestijn avocado's die gigantisch veel water nodig hebben of alfalafa verbouwt. Dat kan veel beter elders waar wel ruim water voorhanden is gedaan worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2023 19:11:27 ]
  woensdag 10 mei 2023 @ 19:29:00 #165
323876 michaelmoore
pi_209093300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als de keuze is om water voor mensen of voor boeren te hebben dan zijn we snel klaar met landbouw te respecteren. Er zullen (andere) keuzes gemaakt moeten worden, simpeler dan dat is het niet.

En laat me niet lachen door over de VS te beginnen waar men doodleuk in een woestijn avocado's die gigantisch veel water nodig hebben of alfalafa verbouwt. Dat kan veel beter elders waar wel ruim water voorhanden is gedaan worden.
De droogte bedreigt niet alleen onze natuur maar ook het voedsel wereldwijd
Heeft helemaal niets met stikstof , zure regen of andere zaken te maken , gewoon met de droogte

https://www.trouw.nl/nieu(...)oorziening~bfa06cfa/

laten we blij zijn dat we hier nog wat zoet grondwater hebben en zuinig zijn op onze unieke vruchtbare landbouw gebieden
quote:
Droogte bedreigt Amerikaanse voedselvoorziening
De uitputting van het grondwater in Texas en Californië vormt een ernstige bedreiging voor de voedselproductie in de Verenigde Staten. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit van Texas.
Het ergste gaat zich voordoen in de gebieden waar de meeste mensen wonen
pi_209199088
Nummer 3 van CU Flevoland is met een heel duidelijk signaal vertrokken: https://www.nrc.nl/nieuws(...)nd-verdeelt-a4164993

Hij gaat in de VS helpen vluchtelingen op te vangen.

Hoe Urk daar de CU in zijn greep heeft is echt ontzettend vervelend voor de rest van de partij.
pi_209205613
Een overzicht over de provincieformaties in De Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)provincies~bc41ed76/
pi_209206395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 11:25 schreef Hanca het volgende:
Een overzicht over de provincieformaties in De Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)provincies~bc41ed76/
Ah fijn! Het is lastig nieuws verzamelen hierover.

We komen er dan in Brabant nog behoorlijk goed vanaf zeg.

BBB-CDA-VVD-SGP in Zeeland. In Gelderland hetzelfde met CU erbij. En als dieptepunt Flevoland die aan die fijne combinatie ook nog de PVV toevoegt ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_209206605
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 12:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ah fijn! Het is lastig nieuws verzamelen hierover.

We komen er dan in Brabant nog behoorlijk goed vanaf zeg.

BBB-CDA-VVD-SGP in Zeeland. In Gelderland hetzelfde met CU erbij. En als dieptepunt Flevoland die aan die fijne combinatie ook nog de PVV toevoegt ;(
De mogelijke coalities waren hier al wel bekend en genoemd, het gaat mij meer om de voortgang. Een coalitie (Zeeland) hoopt al begin juni een akkoord te presenteren, anderen mikken op 'voor het zomerreces'. Dat is iets trager dan 4 jaar geleden, maar ook weer niet heel veel trager.
pi_209278966
https://www.omroepflevola(...)ingen-in-goede-sfeer

De coalitievorming in Flevoland ligt goed op stoom. Ben ergens ook wel benieuwd wat dit betekent voor het uitsluiten van de PVV landelijk, dat wordt er zo niet geloofwaardiger op.
zie email 27 oktober
pi_209279335
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:16 schreef trein2000 het volgende:
https://www.omroepflevola(...)ingen-in-goede-sfeer

De coalitievorming in Flevoland ligt goed op stoom. Ben ergens ook wel benieuwd wat dit betekent voor het uitsluiten van de PVV landelijk, dat wordt er zo niet geloofwaardiger op.
:N :N :N :N :N :N :N

Misschien dat de CU na dinsdag als ze netjes op de CU hebben gestemd deze fractie onder druk durft te zetten?
  zaterdag 27 mei 2023 @ 22:21:42 #172
323876 michaelmoore
pi_209308446
BBB gaat gewoon verder
twitter
  zaterdag 27 mei 2023 @ 22:28:23 #173
323876 michaelmoore
pi_209308507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 11:08 schreef Hanca het volgende:
De grondwaterstand is net zo belangrijk als stikstof. Dat getouwtrek tussen natuur (hoge waterstanden) en boeren (lage waterstanden) werd tot nu toe bijna overal en altijd gewonnen door de boeren, al zag je de laatste 2/3 jaar al wel een kentering. Dat BBB minder invloed heeft op die waterstanden lijkt me alleen maar positief.

En dan extra: de verzakkingen van huizen komen ook vaak door de te lage waterstanden.
Het is onnatuurlijk dat het laagste punt van nederland gewoon droog staat, 50cm droog , in tijden van regelmatige regenval die dagen / weken kon duren viel dat niet op, nu wel

Dat weiland moet absoluut asap onder water gezet worden
Laat D66 zich daar maar eens mee bezig houden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Laagste_punt_van_Nederland
quote:
Het laagste punt van Nederland bevindt zich in een weiland in de Zuidplaspolder ten noordoosten van Nieuwerkerk aan den IJssel.
Het ligt op een hoogte van 6,76 meter onder NAP.
Aan de rand van dit weiland langs de snelweg A20 staat het monument laagste punt van Nederland.
De voet van dit monument stemt overeen met het niveau van het laagste punt.

Het laagste punt van Nederland is ontstaan bij de drooglegging van de Zuidplaspolder in 1841.
De Zuidplas was een meer dat ten westen van Gouda lag, van Waddinxveen in het noorden tot Nieuwerkerk aan den IJssel in het zuiden.
Het meer was ontstaan doordat er veen voor turf gewonnen werd. De bodem van het meer lag 5,9 meter beneden NAP.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 mei 2023 @ 22:32:42 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209308555
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 22:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Het is onnatuurlijk dat het laagste punt van nederland gewoon droog staat, 50cm droog , in tijden van regelmatige regenval die dagen / weken kon duren viel dat niet op, nu wel

Dat weiland moet absoluut asap onder water gezet worden
Laat D66 zich daar maar eens mee bezig houden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Laagste_punt_van_Nederland
[..]

Waarom zou je land opofferen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 mei 2023 @ 22:45:34 #175
323876 michaelmoore
pi_209308715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waarom zou je land opofferen :')
niet opofferen, verplaatsen en die lage stukken weer water maken , ivm wet communicerende vaten
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 mei 2023 @ 22:50:24 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209308765
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 22:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
niet opofferen, verplaatsen en die lage stukken weer water maken , ivm wet communicerende vaten
Wat ben je nou weer voor poep aan het praten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 mei 2023 @ 22:52:00 #177
323876 michaelmoore
pi_209308789
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 22:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat ben je nou weer voor poep aan het praten?
is geen poep, het is godsonmogelijk het waterpeil continu hoog te houden , als je het laagste punt kost wat kost 50 cm droog wil houden
+

Als daar twee meter water staat , zou dat al een stuk beter zijn , overigens staat Schiphol ook op een verkeerde plek

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2023 00:02:21 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 mei 2023 @ 22:54:04 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209308815
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 22:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
is geen poep, het is godsonmoogelijk om het waterpeil continu omhoog te houden , als je het laagste punt kost wat kost 50 cm droog wil houden
+

Als daar twee meter water staat , zou dat al een stuk beter zijn , overigens staat Schiphol ook op een verkeerde plek
het zal allemaal wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209338211
Hup BBB w/
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:44:44 #180
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_209338611
quote:
Ook op Npo1
pi_209338745
Helemaal uit New York, mag wat kosten :D
pi_209338979
Bij Volt zien ze hun relevantie in rook op gaan _O-
zie email 27 oktober
  dinsdag 30 mei 2023 @ 16:25:42 #184
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_209338993
BBB heeft een groot probleem.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_209338995
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:24 schreef trein2000 het volgende:
Bij Volt zien ze hun relevantie in rook op gaan _O-
Wel een verdubbeling naar 2 zetels :P

BBB naar 16 w/
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 mei 2023 @ 16:28:33 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209339017
quote:
16:05

D66'er stemde in Flevoland voor VVD
Een Statenlid van D66 in de provincie Flevoland heeft een stem uitgebracht op de VVD, meldt het ANP. Het is niet bekend wie van de twee D66'ers dit heeft gedaan. De VVD kreeg 5 stemmen van de 41 in Flevoland voor de Eerste Kamer, in plaats van de verwachte 4.
Jeetje
pi_209339053
Mooie uitslag voor de coalitie en voor de regeerbaarheid van het land.

Dat getrapt stemmen blijft onzinnig, maar als het bestaat moet je er natuurlijk ook gewoon gebruik van maken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 mei 2023 @ 16:57:13 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209339311
Manmanmanmanmanmanmanmanman. Goed dat die BBB totaal buitenspel gezet kan worden, maar godverdomme.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209339325
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Manmanmanmanmanmanmanmanman. Goed dat die BBB totaal buitenspel gezet kan worden, maar godverdomme.

Dat kon sowieso wel. Ik denk dat de druiven bij volt het zuurste zijn, die waanden zich al kingmaker.
zie email 27 oktober
pi_209339351
twitter

Rellen bij GroenLinks!
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 mei 2023 @ 17:00:37 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209339357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat kon sowieso wel. Ik denk dat de druiven bij volt het zuurste zijn, die waanden zich al kingmaker.
quote:
In de provincie Zuid-Holland stemde een Statenlid van GroenLinks op Volt.
Bij dit statenlid ook wel _O-

Was ook echt veel beter geweest voor dit land als deze ellendige combinatie geen meerderheid had... op naar 2025! ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!fotograaf dinsdag 30 mei 2023 @ 17:00:44 #192
842 Zorro
Z
pi_209339358
Slechtst voorstelbare uitslag.
De regering kan alle doordrukken, afhankelijk van het onderwerp over links of over rechts.

Wat een feest.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!fotograaf dinsdag 30 mei 2023 @ 17:01:13 #193
842 Zorro
Z
pi_209339363
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 17:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Rellen bij GroenLinks!
Tot zover het onafhankelijk stemmen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 mei 2023 @ 17:02:30 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209339375
quote:
[ twitter ]
Rellen bij GroenLinks!
* Nattekat checkt de coalitie voor ZH

Ok, dat is dan weer jammer, die hadden een ruime meerderheid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 mei 2023 @ 17:03:38 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209339385
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar tja, nu is BBB + coalitie nog steeds genoeg, dus daar gaat vast en zeker nog wat mee gebeuren.

Eigenlijk is dit op elke manier denkbaar gewoon een kutuitslag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 30 mei 2023 @ 17:05:45 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209339400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar tja, nu is BBB + coalitie nog steeds genoeg, dus daar gaat vast en zeker nog wat mee gebeuren.

Eigenlijk is dit op elke manier denkbaar gewoon een kutuitslag.
Waarom?

Er kan nu doorgeregeerd worden. Of over links of over rechts per voorstel. We moeten door, er is al veel te lang gewacht met allerlei dossieren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 mei 2023 @ 17:14:14 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209339468
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Waarom?

Er kan nu doorgeregeerd worden. Of over links of over rechts per voorstel. We moeten door, er is al veel te lang gewacht met allerlei dossieren.
Dat niets gebeurt in dit land heeft niets met de EK te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 30 mei 2023 @ 17:15:43 #198
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_209339492
quote:
[ twitter ]
Rellen bij GroenLinks!
Is ook nog eens iemand die met voorkeursstemmen gekozen is, stond eigenlijk op plek 11 op de lijst
  dinsdag 30 mei 2023 @ 17:22:22 #199
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_209339548
Grondwettelijk gezien moeten leden stemmen zonder last, dus zonder oplegging vanuit de partij of vanuit anderen.

Maar als je niet stemt wat de partij wil kan je wel lekker optyfen.

Tot zover de grondwet volgens GL.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Redactie Sport dinsdag 30 mei 2023 @ 17:25:01 #200
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209339567
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:33 schreef Hanca het volgende:
Mooie uitslag voor de coalitie en voor de regeerbaarheid van het land.

Dat getrapt stemmen blijft onzinnig, maar als het bestaat moet je er natuurlijk ook gewoon gebruik van maken.
Dit wel ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')