Nou ik heb Janet ook nog nooit tegen anderen een compliment horen geven.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
Janet: "Daarom zeg ik ook, ik ben er klaar mee"
Wat geneuzel en gepoets
Janet vervolgt: "Kijk en met Immadien heb ik helemaal niks, want ik geloof dat hij de afgelopen 3 weken nog geen 2 woorden tegen me gesproken heeft. En hij zal ook nooit eens zeggen van goh ik heb lekker gegeten of bedankt voor het koken."
Eunice: "Tegen mij wel hoor! Dank je wel voor je hulp Eunice en ...."
Janet: "Oh nou dat is dan wel fijn om te horen"
En toch lijkt hij wel een beetje op Henry van Loon.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Cabaretteketet met Bern vanavond...bedankt voor de waarschuwing.
Hij mag zijn veters nog niet strikken....quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch lijkt hij wel een beetje op Henry van Loon.
Tegen Eunice zei ze net in de badkamer dat ze boodschappenlijstjes gezien had(den)quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel frappant dat Janet het ineens heeft over die bus shag... waarschijnlijk gehoord van Sasha, heeft zij dan door de boodschappen bestellingen lopen struinen.
Goed gesprek...quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Hihi, Janet? .... Jan Willem heeft mij gisteren gevraagd of ik wilde bij hem gaan zitten met de film"
Janet: "Ja leuk toch? Net of je echt uit gaat!"
Eunice: "Hihihaha maar ik helemaal verlegen en ..... (kirt en giebelt wat onverstaanbaar)"
Janet: "Nou leuk toch, hij heb nou vrij spel he?!"
Eunice: "Ja, ik helemaal verlegen gisteren, niet meer normaal. En dan komt iedereen zo bij ons van 'oh jullie (onverstaanbaar)' je weet wel hoe dat gaat hier in de loods"
Janet: "Leuk toch?"
Eunice: "En dan doet hij ook nog zijn extra best om nog grappiger te zijn"
Janet: "Oh ja?"
Eunice: "Ja tuurlijk, gisteren ........ ik ga eruit! Maar het is wel grappig, maare dusse verder niks .. bijzonder .. pfwwffww"
Inderdaad.... pfwwffww.
Eunice is verliefdquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Hihi, Janet? .... Jan Willem heeft mij gisteren gevraagd of ik wilde bij hem gaan zitten met de film"
Janet: "Ja leuk toch? Net of je echt uit gaat!"
Eunice: "Hihihaha maar ik helemaal verlegen en ..... (kirt en giebelt wat onverstaanbaar)"
Janet: "Nou leuk toch, hij heb nou vrij spel he?!"
Eunice: "Ja, ik helemaal verlegen gisteren, niet meer normaal. En dan komt iedereen zo bij ons van 'oh jullie (onverstaanbaar)' je weet wel hoe dat gaat hier in de loods"
Janet: "Leuk toch?"
Eunice: "En dan doet hij ook nog zijn extra best om nog grappiger te zijn"
Janet: "Oh ja?"
Eunice: "Ja tuurlijk, gisteren ........ ik ga eruit! Maar het is wel grappig, maare dusse verder niks .. bijzonder .. pfwwffww"
Inderdaad.... pfwwffww.
Oooh echt.... het is niet oké wat hij doet... maar ja in navolging van de rest..tsjaaaquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tegen Eunice zei ze net in de badkamer dat ze boodschappenlijstjes gezien had(den)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |