Lijkt mij niet heel verstandig als ik feyenoord vandaag heb zien verdedigen op momenten. Traag vooralquote:Op donderdag 13 april 2023 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord moet in Rome lekker de bus parkeren. Mourinho tactics.
Zijn we door deze overwinning al verzekerd van het 2de champions league ticket?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef Zorro het volgende:
Mourinho is tevreden.
En wij ook. Voor de COEFFICIENTENPOLONAISE
Mwah je zult toch echt de wedstrijd dood moeten spelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel verstandig als ik feyenoord vandaag heb zien verdedigen op momenten. Traag vooral
Nee dan moet AZ ook nogquote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zijn we door deze overwinning al verzekerd van het 2de champions league ticket?
Ik heb er geen vertrouwen in.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarom? best een leuke wedstrijd toch?
@Alaphilippe_ heeft mij een beetje AZ ontwijkend gemaakt.quote:
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.quote:
En nu hoeven ze ook niet meerquote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.
Ik ga Juventus kijkenquote:
Bovendien creeerde AS Roma zelf ook maar heel weinig.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.
Mourinho heeft natuurlijk de naam, maar ik vond de wedstrijd opvallend weinig cynisch deze keer. Was echt meer onkunde van Feyenoord en dan met name de vleugels.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een woord wat over het algemeen wordt gebruikt door mensen met een flinke mentale achterstandquote:
Het was geen feest voor de neutrale kijker.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:53 schreef Adames het volgende:
Andere kant was het natuurlijk ook maar weinig. Met lengte er beetje doorheen breken, maar ook nauwelijks een goed opgezette aanval.
Ik had eigenlijk niet zo'n zin in deze wedstrijd door @Skedquote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo @:Coco en andere vrienden!
Ik ben er ook!
Lijnt hij je ook aan als jullie wandelen sinds hij FA is?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet zo'n zin in deze wedstrijd door @:Sked
Maar ik kijk toch mee!
Sked heeft zijn dag niet echt vandaag.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik kijk toch mee!
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik kijk toch mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |