SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb 4 DVD's vol met afleveringen, waren 3 of 4 series met al die opvolgende generaties…quote:Op donderdag 13 april 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Roots waren maar 8 afleveringen volgens IMDB.
Vreemd. Ik heb daar op de pc geen last van.quote:
oh dacht dat het dit liedje wasquote:
Chromequote:Op donderdag 13 april 2023 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb daar op de pc geen last van.
Welke browser gebruik je?
quote:
Wist wel dat je die bedoelde.quote:
Mmm ik ook.... misschien scheelt het dat ik een abo heb dan?quote:
quote:
Bij Symph ligt het eraan dat hij geen abo heeft, en bij jou ligt het aan de browser.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Firefox hier, dus het ligt niet aan de browsers.
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik wist niet dat er ook een Engelstalige versie van was.
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Symph ligt het eraan dat hij geen abo heeft, en bij jou ligt het aan de browser.
Geluk om eenquote:
Ja, ik betaal geen belasting in Nederland.quote:
Ik wist niet of je een Noors staatsburgerschap had…quote:Op donderdag 13 april 2023 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik betaal geen belasting in Nederland.
Ah.... een belastingontduiker.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik betaal geen belasting in Nederland.
Heb je niet nodig om belasting te mogen betalen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet of je een Noors staatsburgerschap had…
OK, dan geef ik het voortaan ook aan in Noorwegen…quote:Op donderdag 13 april 2023 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je niet nodig om belasting te mogen betalen.
Je moet er wel woonachtig zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan geef ik het voortaan ook aan in Noorwegen…
Ik denk niet dat ze dat erg vinden, maar de Belastingdienst denkt daar vast anders overquote:Op donderdag 13 april 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan geef ik het voortaan ook aan in Noorwegen…
Takkemuziek…quote:Op donderdag 13 april 2023 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, toch niet.
[ afbeelding ]
6 weken
24 piekpositie
1970
Ook bekend van: onze poes en buurmans katerquote:Op donderdag 13 april 2023 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, toch niet.
[ afbeelding ]
6 weken
24 piekpositie
1970
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster legt kartonnetje in de huiskamer en gaat gevaarlijke toeren uithalen…
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster legt kartonnetje in de huiskamer en gaat gevaarlijke toeren uithalen…
Toujour!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting, dankjewel weer en fijne avond allemaal!
Fijne avond.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting, dankjewel weer en fijne avond allemaal!
Chickory Tip dan, maar ik ken dit niet…quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
Ken je deze, Mad?
Zelfde band als Son of my father.
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chickory Tip dan, maar ik ken dit niet…
Dat is wel vervelend dan.quote:
Nee, maar alles duurt zo lang nuquote:Op donderdag 13 april 2023 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend dan.
Hoop niet dat je het voor je werk nodig hebt?
Komen ze het wel snel oplossen?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:31 schreef brother52 het volgende:
Is dit die kerel die 15 keer het songfestival heeft gewonnen?
Sjonnie Logan, ja…quote:Op donderdag 13 april 2023 20:31 schreef brother52 het volgende:
Is dit die kerel die 15 keer het songfestival heeft gewonnen?
Dus al Melting speedmetal zou draaien komt het bij jou door als een ballad?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus al Melting speedmetal zou draaien komt het bij jou door als een ballad?
Meer als 4'33 en dan een halve minuut muziekquote:Op donderdag 13 april 2023 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus al Melting speedmetal zou draaien komt het bij jou door als een ballad?
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:41 schreef brother52 het volgende:
Deze tekst kan tegenwoordig ook niet meer denk ik.
Ik vind het eigenlijk nog het ergste dat 'we' ook allemaal zo gaan denken…quote:Op donderdag 13 april 2023 20:41 schreef brother52 het volgende:
Deze tekst kan tegenwoordig ook niet meer denk ik.
quote:
Dat zijn native americans tegenwoordig.quote:The Indians send signals from the rocks above the pass
The cowboys take position in the bushes and the grass
Dit.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog het ergste dat 'we' ook allemaal zo gaan denken…
Ja, mee eens.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog het ergste dat 'we' ook allemaal zo gaan denken…
Voor mij zijn het nog steeds indianen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn native americans tegenwoordig.
Gisteren die studenten met hun idiote ideeën.quote:
Die hebben wel de beste verhalenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij zijn het nog steeds indianen.
Mocht Winnetou nog wel?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hebben wel de beste verhalen
Ik heb een t-shirt waar vrij vertaald uit het Noors op staat "heb je er vandaag aan gedacht om je gekrenkt te voelen?"quote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren die studenten met hun idiote ideeën.
Donder op, ga studeren, daarna werken en flikker op met je woke gelul!
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt waar vrij vertaald uit het Noors op staat "heb je er vandaag aan gedacht om je gekrenkt te voelen?"
Krijg ik goede reacties op
Ik zie een gat in de markt hier…quote:Op donderdag 13 april 2023 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt waar vrij vertaald uit het Noors op staat "heb je er vandaag aan gedacht om je gekrenkt te voelen?"
Krijg ik goede reacties op
En mag je vriendin wel mee?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:48 schreef Fogel het volgende:
In februari maar eens San Fransisco indianen opzoeken, net geboekt(zat een leuke aanbieding en dan schieten mijn vingers nogal eens uit)
Daar zitten er niet zo heel veel meer.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:48 schreef Fogel het volgende:
In februari maar eens San Fransisco indianen opzoeken, net geboekt(zat een leuke aanbieding en dan schieten mijn vingers nogal eens uit)
Jazeker.quote:
Klinkt goed! In 2025 gaan we haar verjaardag in Argentinie vieren. Met een bescheiden feestje daar ook.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zitten er niet zo heel veel meer.
Heb gisteren geboekt voor Curaçao.
Compleet pakket, want 25 jaar getrouwd.
Vrienden komen ook op het kleine feestje dan…
Daar wil ik ook nog eens heen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt goed! In 2025 gaan we haar verjaardag in Argentinie vieren. Met een bescheiden feestje daar ook.
Ik denk het niet.... indiaan, sidekick en ook nog eens geschreven door een duitser...quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.... indiaan, sidekick en ook nog eens geschreven door een duitser...
De wokies (niet te verwarren met wookies) staan op hun achterste poten.
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, heel apart. Wel lekker. We kregen als tafel allemaal kleine, veelal vegetarische gerechtjes.quote:Op vrijdag 14 april 2023 06:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Lekker gegeten gisteren?
quote:Op vrijdag 14 april 2023 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heel apart. Wel lekker. We kregen als tafel allemaal kleine, veelal vegetarische gerechtjes.
Hoofdpijn is ook eindelijk een beetje weggetrokken.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:40 schreef ok01 het volgende:
Goedemorgen![]()
Had zelf de paaseitjes overgeslagen dit jaar, maar ik neem er nu wel een van Melting
Dit is wel heeeel Vout (maar erg lekker)quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag paaseitjes (waren nog over van vorige week):
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Wij zijn dit jaar ook niet bepaald los gegaan met paaseitjes. Ik had 1 klein zakje gekocht met de Pasen en voor mijn zoon nog wel een aantal van die goedkope holle paaseieren omdat hij die echt heel lekker vindt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph was bij het boodschappen doen woensdag vergeten om naar de restanten paaschocola te kijken. We hebben dit jaar 1 zakje paaseitjes in huis gehad met het idee dat we na de Pasen wel wat zouden inslaan.
Goedenavond Raf! Hoe gaat het daar bij jou?quote:
Vaag enzo, maar`wel "goed".quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Raf! Hoe gaat het daar bij jou?
Te vroeg wakker voor in het weekendquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te vroeg wakker voor in het weekend
Maar ja gaat wel ok.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Krijg zojuist het nieuws door dat een vriend hartfalen heeft en dat er niets meer aan te doen is, vanwege allergie voor de middelen die dat kunnen voorkomen/herstellen.
Word er een beetje moedeloos van…
quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Krijg zojuist het nieuws door dat een vriend hartfalen heeft en dat er niets meer aan te doen is, vanwege allergie voor de middelen die dat kunnen voorkomen/herstellen.
He getsie, wat een rotnieuwsquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Veel sterkte.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Is het ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik een heerlijk vrolijk nummer.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik niet, maar wel lekker funky
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:20 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan dit biertje met deze bijzondere naam:
[ afbeelding ]
Niet dat ik enige dreigementen wil uiten verder.![]()
Ah.... Texels maakt lekkere biertjes over het algemeen.quote:
Hoi Ddm.quote:
Ik dans virtueel. Beetje dood van het tuinwerkquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Ddm.
Kijk wel uit dat jullie elkaar niet van de bank af wippen.
Ah.... dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dans virtueel. Beetje dood van het tuinwerk
Goedenavond en welkom.quote:
Bands waarbij de artiesten ook solo gaan...quote:
Vind het al knap dat je het wist. Ik had het niet geweten als ik de naam niet zag.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Bands waarbij de artiesten ook solo gaan...
Gaat altijd mis.
De film Twins heb ik wel gezien, volgens mij. Maar dit nummer zegt me niks.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:39 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of ik deze film ooit gezien heb.....
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dit is van die film Twins, ff denken wie dit ook alweer zingen, volgens mij Philip Bailey en nog iemand
Ik dacht dat dit best een bekende plaat was.quote:
Ja hoor, maar ik ben gewoon niet zo goed in artiesten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit best een bekende plaat was.
Hindert niets. Komt nog genoeg bekends voorbij vandaag.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ben gewoon niet zo goed in artiesten.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als een Engelse band. Simple minds?
Niet zo simpel voor onze minds dus.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
Dit is niet zo'n bekende plaat van de Simple MInds.
Nee, maar zo meteen wel hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niet zo simpel voor onze minds dus.
Ik drink geen bierquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar zo meteen wel hoor.
Zit jij ook aan een biertje toevallig?
Je weet niet wat je mist.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Drink je überhaupt wel alcohol?
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Echt een vreselijke plaat, maar ik had hem wel![]()
Vroeger vond ik dit wat minder vreselijk
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar jij weet ook niet waarom ze dat doet?
Ik weet niet waarom, maar dit blijf ik ook een fijne plaat vinden.quote:
Dat vroeg ik me ook al af. Dat soort verliefdheden hield ik vroeger keurig voor mezelf.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:51 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me wel af, waarom Sandy dit tegen haar moeder vertelt....
Omdat het ook gewoon een fijne plaat is.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar dit blijf ik ook een fijne plaat vinden.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jolene was eerst Joseph met zijn technicolor dream coat?
Daarom dus.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Dat soort verliefdheden hield ik vroeger keurig voor mezelf.
Overigens ben ik nooit verliefd geweest op John Travolta.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jolene was eerst Joseph met zijn technicolor dream coat?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Dat soort verliefdheden hield ik vroeger keurig voor mezelf.
Overigens ben ik nooit verliefd geweest op John Travolta.
Het is maar goed dat je je bloes nog hebt. Anders moest je weer nieuwe kopen.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die linker heeft een beetje een trollface
Dat hoor ik niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier een beetje Kiss met I was made for loving you in.
Ja...... je zou bijna denken dat Vout bezig is, maar deze heeft echt in de top 40 gestaan.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ma er ligt een lijster in de la, maar dan anders
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |