De controle van het oog omdat je dan je oog zowaar open kunt houden maar dat werkt slechts een halfuur of zo. Nee echt lachen.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waar hebben ze die oogdruppels dan voor uitgevonden.
Mensen die een nette maat houden?quote:Op donderdag 13 april 2023 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waar hebben ze die oogdruppels dan voor uitgevonden.
Eerste keer sprong er een hond enthousiast met zijn nagel in mijn oog terwijl ik op de grond zet en de tweede keer sloeg een collega met een hamer op een stuk betontegel waardoor er een groot stuk afbrak en vol in het oog kwam.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is dat hoornvlies zo gekomen of was je weer wild op pad? Met of zonder bus.
Pizza. Want hele avond voetbal.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Dat je nog hondliefde over hebt?quote:Op donderdag 13 april 2023 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste keer sprong er een hond enthousiast met zijn nagel in mijn oog terwijl ik op de grond zet en de tweede keer sloeg een collega met een hamer op een stuk betontegel waardoor er een groot stuk afbrak en vol in het oog kwam.
Niks van geleerd verder ik weiger werkbrillen te dragen.
Precies, anders kom je nooit in de WAO terecht.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste keer sprong er een hond enthousiast met zijn nagel in mijn oog terwijl ik op de grond zet en de tweede keer sloeg een collega met een hamer op een stuk betontegel waardoor er een groot stuk afbrak en vol in het oog kwam.
Niks van geleerd verder ik weiger werkbrillen te dragen.
Wat moet ik dan, van mensen houden???quote:Op donderdag 13 april 2023 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je nog hondliefde over hebt?
Dat klinkt allemaal erg pijnlijk.
Nee dat dan idd niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, van mensen houden???
Ooit geprobeerd?quote:Op donderdag 13 april 2023 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, van mensen houden???
Ach voor je weet begint het te kriebelen wanneer een warme vrouw, al dan niet op een forum, je alle ruimte geeft.quote:
oke schatjequote:Op donderdag 13 april 2023 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb ineens een bloedneus na een kleine hoestbui.
Ik kan wel een knuffel gebruiken van een hond.
Mij kun je niet opfokken tjacka ik heb je ooit per ongeluk mogen ontmoeten en weet wie het zegtquote:
Jij chanteert mij daar nog steeds meequote:Op donderdag 13 april 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij kun je niet opfokken tjacka ik heb je ooit per ongeluk mogen ontmoeten en weet wie het zegt
Lijkt mij sterk ik quote je liever geeneens.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij chanteert mij daar nog steeds mee
quote:Op donderdag 13 april 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk ik quote je liever geeneens.
quote:Op donderdag 13 april 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk ik quote je liever geeneens.
maak het eens goed samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |