Heb je al een Heitinga-tattoo?quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zegt ook walgelijke dingen vandaag
Smerige Robert Maaskant fanboy dat het is.
Dat dialect zou ik persoonlijk overslaan.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin klein met het dragen van een coltrui en kaalscheren van mijn hoofd.
Noem dit maar klein.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh? In mijn beleving heeft hij zo goed als geen dialect. Is het laatste interview wat ik met hem heb gezien ook wel even geleden maar toch.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dialect zou ik persoonlijk overslaan.
Ik denk dat dit klopt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh? In mijn beleving heeft hij zo goed als geen dialect. Is het laatste interview wat ik met hem heb gezien ook wel even geleden maar toch.
Redelijk onder controle met wat kleine uitschieters. Maar vooruit, die coltrui is heftiger.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh? In mijn beleving heeft hij zo goed als geen dialect. Is het laatste interview wat ik met hem heb gezien ook wel even geleden maar toch.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Redelijk onder controle met wat kleine uitschieters. Maar vooruit, die coltrui is heftiger.
Waar sloeg dit dan op? Je hebt gelijk @AFCNiels ik kan mij niet inhouden om Heitinga te verdedigenquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dialect zou ik persoonlijk overslaan.
Ik hoor geen strakke ABN. Maar jij mag die uitschieters best overnemen hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Waar sloeg dit dan op? Je hebt gelijk @:afcniels ik kan mij niet inhouden om Heitinga te verdedigen
Bedankt!quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:06 schreef Tarado het volgende:
@:GurneyIsBestOke Succes morgen!
Of heb ik wat gemist dat je toch niet gaat lopen?
Goed begin. Ik verwacht binnenkort veel leuke analyses van je hoe voetbal op de belangrijke momenten wordt beslist.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nog altijd graag de natuurlijk opvolger van analist Regi Blinker willen worden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed begin. Ik verwacht binnenkort veel leuke analyses van je hoe voetbal op de belangrijke momenten wordt beslist.
picanha, chimichurri, farofa, tomatensalade, aardappelsquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nasiquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Watquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben je @:atypisch zijn post enkel plichtmatig aan het bevestigen
Polentafrietjes met een burger en saladequote:Op zaterdag 15 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wtf zijn Polentafrietjes nou weerquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Polentafrietjes met een burger en salade
Succes morgen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik kamp met een vervelende liesblessure, heb vanmiddag de knoop doorgehakt dat ik het toch ga proberen, maar de (mentale) voorbereiding is dus wel flink verstoord. Niet een lekker idee dat de kans aanzienlijk is dat ik moet uitstappen, maar goed. Als ik het niet probeer ga ik het mij altijd afvragen.
Chef alert.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
picanha, chimichurri, farofa, tomatensalade, aardappels
Pita broodjes, falafel, tahinisaus, koolsalade.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |