Potje marble mania met elke knikkerkleur een eigen visie. Heb je gelijk heel het asielzoekerprobleen opgelost zonder enig weerwoord.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie er in het kabinet komt moeten ze gewoon bepalen door de politici Spel Zonder Grenzen te laten spelen met commentaar van Sjek.
Zit wel wat in dat die gasten er weinig van kunnen maar ook een topmanager zou het moeilijk hebben door de politieke restricties en belangen, als je daar rekening mee moet blijven houden schiet je er niets mee op.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie er in het kabinet komt moeten ze gewoon bepalen door de politici Spel Zonder Grenzen te laten spelen met commentaar van Sjek.
Hoeven ze voor Ton Elias in ieder geval geen sumo pak te regelen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
God in de wacht zetten op een zondag gaat je niet goed staan aan de hemelpoort.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:11 schreef KingRoland het volgende:
Dit weekend wil ik geen mentions ontvangen tenzij je een aziatische vrouw in je post zet
Zat eraan te denken om morgen niet naar de kerk te gaan vanwege scriptie. Heb een deadline maandag.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
God in de wacht zetten op een zondag gaat je niet goed staan aan de hemelpoort.
@GGMMquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:11 schreef KingRoland het volgende:
Dit weekend wil ik geen mentions ontvangen tenzij je een aziatische vrouw in je post zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aziatische vrouwen en de zonden die het met zich meebrengt al helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zat eraan te denken om morgen niet naar de kerk te gaan vanwege scriptie. Heb een deadline maandag.
Race tegen de klok vandaag en op Fok! Zitten zal niet helpen
Bedankt Habibi.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:25 schreef Boze_Loopeend het volgende:
@:kingroland @:onlogisch
bedankt ik zal hier rekening mee houden en aziatische vrouwen posten als ik kingroland mention
[ afbeelding ]
quote:
Oh je PI is er weer.quote:
Ik zat vanochtend mobiel, vandaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |