Dat is met alles op dit momentquote:Op maandag 12 juni 2023 13:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou ja, HODL dan maar. Moet alleen nog even x10 gaan wil ik ongeveer quitte spelen
Had ik na gekeken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:05 schreef Pharkus het volgende:
Gulden/munt, dat lijkt nu ook een hele stille dood aan het sterven te zijn. Websites die verdwijnen enz.
Sterk gesimplificeerd komt het er op neer dat bepaalde grote speler(s) enorme hoeveelheden USDT omzetten in USDC, dat percentage hoort stabiel 33% te zijn.quote:
Deze bewaren we even voor het nageslacht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Welfareboy het volgende:
Jullie gaan niet rijk worden! Crypto is geen uitweg er is geen uitweg geef het op en laat je geld door inflatie verdampen op je spaarrekening
Deze quoten we even voor de bullrun van 2025quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Welfareboy het volgende:
Jullie gaan niet rijk worden! Crypto is geen uitweg er is geen uitweg geef het op en laat je geld door inflatie verdampen op je spaarrekening
Ben al rijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Welfareboy het volgende:
Zeker wel. Die bullrun was bij een gelijkblijvende (lage) rente). Moet je nagaat wat er gebeurt als de rente eens meerdere maanden op rij flink verlaagd wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:25 schreef Elan het volgende:
Toch vraag ik me af of zo'n bullrun als 2021 nog een keer gaat lukken.
Volgens mij is het wel wat ingewikkelder dan dat. 2021 was een periode van extreme QE. Al dat bijgedrukte geld moest ergens heen stromen. Daarbij was geld lenen bijna gratis.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zeker wel. Die bullrun was bij een gelijkblijvende (lage) rente). Moet je nagaat wat er gebeurt als de rente eens meerdere maanden op rij flink verlaagd wordt.
En vergeet ook niet dat het aantal mensen en bedrijven dat interesse in Bitcoin heeft dan veel groter zal zijn dan in 2021, en het aantal Bitcoins beschikbaar lager.
Klopt, maar zo'n tijd komt ook weer terug hoor. De vraag is alleen wanneer. Sowieso wel weer ergens in de komende 5 jaar. Maar het hoeft denk ik niet zo extreem te worden als toen (gratis lenen) om weer een flinke bullrun te krijgen. Denk dat paar renteverlagingen op rij al genoeg is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel wat ingewikkelder dan dat. 2021 was een periode van extreme QE. Al dat bijgedrukte geld moest ergens heen stromen. Daarbij was geld lenen bijna gratis.
Betrouwbaar en cryptoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..], maar wat is dan een betrouwbaar alternatief voor trading en staking?
Ja ok, een alternatief waarvan de kans dat je je crypto daar niet kwijtraakt relatief klein isquote:
Ik kreeg er net een mail over. Heel jammer. Het lijkt een teken dat Europa de VS achternagaat.quote:
DeFi.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja ok, een alternatief waarvan de kans dat je je crypto daar niet kwijtraakt relatief klein is.
Bij Binance gaat het ook al jaren goed.
Ik snap wat je bedoelt. Ik baal er ook van. Ik heb zelf niks op Binance staan maar het was wel een betrouwbare partij vond ik. En ik ben een beetje bang voor een domino-effect.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja ok, een alternatief waarvan de kans dat je je crypto daar niet kwijtraakt relatief klein is.
Bij Binance gaat het ook al jaren goed.
Bizar. Dacht dat Binance zich toch redelijk goed schikte naar de KYC en WWFT regels. Benieuwd waar het op gestrand is dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |