Dat is met alles op dit momentquote:Op maandag 12 juni 2023 13:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou ja, HODL dan maar. Moet alleen nog even x10 gaan wil ik ongeveer quitte spelen
Had ik na gekeken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:05 schreef Pharkus het volgende:
Gulden/munt, dat lijkt nu ook een hele stille dood aan het sterven te zijn. Websites die verdwijnen enz.
Sterk gesimplificeerd komt het er op neer dat bepaalde grote speler(s) enorme hoeveelheden USDT omzetten in USDC, dat percentage hoort stabiel 33% te zijn.quote:
Deze bewaren we even voor het nageslacht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Welfareboy het volgende:
Jullie gaan niet rijk worden! Crypto is geen uitweg er is geen uitweg geef het op en laat je geld door inflatie verdampen op je spaarrekening
Deze quoten we even voor de bullrun van 2025quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Welfareboy het volgende:
Jullie gaan niet rijk worden! Crypto is geen uitweg er is geen uitweg geef het op en laat je geld door inflatie verdampen op je spaarrekening
Ben al rijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Welfareboy het volgende:
Zeker wel. Die bullrun was bij een gelijkblijvende (lage) rente). Moet je nagaat wat er gebeurt als de rente eens meerdere maanden op rij flink verlaagd wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:25 schreef Elan het volgende:
Toch vraag ik me af of zo'n bullrun als 2021 nog een keer gaat lukken.
Volgens mij is het wel wat ingewikkelder dan dat. 2021 was een periode van extreme QE. Al dat bijgedrukte geld moest ergens heen stromen. Daarbij was geld lenen bijna gratis.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zeker wel. Die bullrun was bij een gelijkblijvende (lage) rente). Moet je nagaat wat er gebeurt als de rente eens meerdere maanden op rij flink verlaagd wordt.
En vergeet ook niet dat het aantal mensen en bedrijven dat interesse in Bitcoin heeft dan veel groter zal zijn dan in 2021, en het aantal Bitcoins beschikbaar lager.
Klopt, maar zo'n tijd komt ook weer terug hoor. De vraag is alleen wanneer. Sowieso wel weer ergens in de komende 5 jaar. Maar het hoeft denk ik niet zo extreem te worden als toen (gratis lenen) om weer een flinke bullrun te krijgen. Denk dat paar renteverlagingen op rij al genoeg is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel wat ingewikkelder dan dat. 2021 was een periode van extreme QE. Al dat bijgedrukte geld moest ergens heen stromen. Daarbij was geld lenen bijna gratis.
Betrouwbaar en cryptoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..], maar wat is dan een betrouwbaar alternatief voor trading en staking?
Ja ok, een alternatief waarvan de kans dat je je crypto daar niet kwijtraakt relatief klein isquote:
Ik kreeg er net een mail over. Heel jammer. Het lijkt een teken dat Europa de VS achternagaat.quote:
DeFi.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja ok, een alternatief waarvan de kans dat je je crypto daar niet kwijtraakt relatief klein is.
Bij Binance gaat het ook al jaren goed.
Ik snap wat je bedoelt. Ik baal er ook van. Ik heb zelf niks op Binance staan maar het was wel een betrouwbare partij vond ik. En ik ben een beetje bang voor een domino-effect.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja ok, een alternatief waarvan de kans dat je je crypto daar niet kwijtraakt relatief klein is.
Bij Binance gaat het ook al jaren goed.
Bizar. Dacht dat Binance zich toch redelijk goed schikte naar de KYC en WWFT regels. Benieuwd waar het op gestrand is dan.quote:
Ik ga over naar Bitvavo dan maar.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..], maar wat is dan een betrouwbaar alternatief voor trading en staking?
Het gokken moet er uit van nederland.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Bizar. Dacht dat Binance zich toch redelijk goed schikte naar de KYC en WWFT regels. Benieuwd waar het op gestrand is dan.
Heb er al een account en wat opstaan. Wordt alleen stressen met transfereren van coinsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:51 schreef michiel_merk het volgende:
zat er al een tijd aan te komen, welkom bij Bitvavo
quote:
Ga terug naar tweakers.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Welfareboy het volgende:
Je hebt het mis ik zit niet op tweakersquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ga terug naar tweakers.
Daar zat je daar straks ook het zelfde verkondigen.
Een exchange is geen plek om coins te bewaren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb er al een account en wat opstaan. Wordt alleen stressen met transfereren van coins
Heb je hier wat meer achtergrondinformatie bij?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Verder binnen kort in de eu gaat de regel in dat een excanges in de eu geregistreerd staat voldoende is om zaken mee te doen.
Dat staat in de crypto regeling van de eu.
En nederland moet wel er in mee gaan.
Dus druk maken doe ik niet.
quote:MiCA will enter into force at some point between mid-2024 and early 2025. The European Union reached a policy consensus in October 2022 on the Markets in Cryptoassets (MiCA) Regulation. It has now (April 2023) been ratified by the European Parliament and thus becomes the first regulatory framework for cryptoassets in the world.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:56 schreef Elan het volgende:
Als je eenmaal een poosje in shitcoins hebt gezeten is investeren altcoins eigenlijk helemaal niet zo spannend meer.
Ik was aan het stakenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een exchange is geen plek om coins te bewaren.
Dat verandert toch niets?quote:
Nee blijft in je wallet staan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik kan zo 1 2 3 niet vinden wat binance doet met je crypto als je geen actie onderneemt. Blijven je muntjes gewoon in je spotwallet staan?
Als in: gaat de hodl gewoon door? En zou ik eventueel na een jaar vanuit het buitenland alsnog dingen met binance kunnen doen?
Tweakers geeft aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:03 schreef ETA het volgende:
Daar gaan mijn stakes.... CDC staken was al tijdje aflopende zaak, en nu dus ook Binance. CB staking is minimaal... iemand nog goede alternatieven?
Geen mail gehad hier.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kreeg er net een mail over. Heel jammer. Het lijkt een teken dat Europa de VS achternagaat.
Als BlackRock het niet voor elkaar krijgt om de Bitcoin (spot) ETF er doorheen te krijgen dan lukt niemand het. Dus vanuit dat oogpunt wel interessant om te volgen. Voor de rest eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:32 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn de mensen hier blij met de inmenging van BlackRock?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |