Want je komt echt heel sneu over maatje. Misschien kun je een keer je vrouw mee uiteten nemen en daar eens een leuke avond mee hebbenquote:
Onwijs kutseizoen, bizar dat je dan nog tweede kan worden en de beker kan winnen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef Malavita het volgende:
[..]
echt strompelend naar volgend seizoen. Nu maar hopen op een goede transferzomer
Gek genoeg zou dat Heitinga in het zadel houden en de ellende dus verlengen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onwijs kutseizoen, bizar dat je dan nog tweede kan worden en de beker kan winnen.
Niet alleen met Heitinga maar ook met de leiding die maar een beetje loopt aan te klotenquote:Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg zou dat Heitinga in het zadel houden en de ellende dus verlengen.
Guardiola wil helaas niet komen... en hopen dat je team verliest is sowieso kansloosquote:Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg zou dat Heitinga in het zadel houden en de ellende dus verlengen.
Hoeft ook geen Guardiola te zijn maar veel is beter dan mavo-trainer Heitinga.quote:Op zondag 16 april 2023 21:40 schreef Malavita het volgende:
[..]
Guardiola wil helaas niet komen... en hopen dat je team verliest is sowieso kansloos
Noem eens 2 realistische optiesquote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoeft ook geen Guardiola te zijn maar veel is beter dan mavo-trainer Heitinga.
Dan blijf je toch lekker weg met je kansloze postsquote:Op zondag 16 april 2023 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Caland is kenmerkend voor het kliekje in het Feyenoordtopic.
veel liever een reactiequote:Op zondag 16 april 2023 21:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker weg met je kansloze posts
Dank.quote:Op zondag 16 april 2023 21:45 schreef Malavita het volgende:
[..]
veel liever een reactie
van pietje dan caland trouwens
Jaquote:
de eerste wint geen prijzen maar zie ik wel liever dan heitinga en de 2e niet realistischquote:
Gewoon een reguliere overwinning, je ziet aan alles dat Heitinga er weer een echt team van maakt. Wat mij betreft maken ze dat contract voor hem aankomende week nog in orde.quote:
Hij maakt er een echt kutteam van haha.quote:Op zondag 16 april 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een reguliere overwinning, je ziet aan alles dat Heitinga er weer een echt team van maakt. Wat mij betreft maken ze dat contract voor hem aankomende week nog in orde.
Lambíco Mexicanoquote:Op zondag 16 april 2023 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat het bijna exact 1999/2000 is lol
Schreuder was een nog betere trainer, maar wat mij betreft geven ze domme Sjonnie een contract voor het leven.quote:Op zondag 16 april 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een reguliere overwinning, je ziet aan alles dat Heitinga er weer een echt team van maakt. Wat mij betreft maken ze dat contract voor hem aankomende week nog in orde.
Als Ajax volgende week wint en Feyenoord verliest dan denk ik dat Ajax een grote kans maakt op het kampioenschap.quote:Op zondag 16 april 2023 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Zakelijke overwinning, niets meer niets minder. Op naar volgende week!
Als ajax zo door gaat speelt het over drie jaar om het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisiequote:Op zondag 16 april 2023 22:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als Ajax volgende week wint en Feyenoord verliest dan denk ik dat Ajax een grote kans maakt op het kampioenschap.
No shit Sherlock.quote:Op zondag 16 april 2023 22:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als Ajax volgende week wint en Feyenoord verliest dan denk ik dat Ajax een grote kans maakt op het kampioenschap.
Theoretisch gezien kan het nog!quote:Op zondag 16 april 2023 22:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als ajax zo door gaat speelt het over drie jaar om het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie
Philippe Clementquote:
Nou daar zijn er 2 realistisch van en daarvan moeten we ontzettend blij zijn dat Bosz het dus niet gaat worden.quote:Op zondag 16 april 2023 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Philippe Clement
Nuno Espirito Santo
Pascal Jansen
Peter Bosz
Vincent Kompany
Hel is de juiste benaming voor dat lelijke gat inderdaad. Je zal d'r wonen.quote:Op zondag 16 april 2023 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Alvarez![]()
Durft de hel van Eindhoven niet te betreden die clown
Eindhovenquote:Op zondag 16 april 2023 23:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hel is de juiste benaming voor dat lelijke gat inderdaad. Je zal d'r wonen.
Gaat wat worden, de lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 16 april 2023 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
De mooiste stad van NL
[ [url=https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercit(...).4192856/]afbeelding[/url] ]
![]()
Alvarez heeft nog steeds schrik voor clown Ramalho
[ afbeelding ]
To volgende week, eindelijk weer een thuiswedstrijd tegen ajax met publiek, is alweer 3 jaar geleden.
quote:Op zondag 16 april 2023 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat wat worden, de lamme tegen de blinde.
tsjernobyl.jpgquote:Op zondag 16 april 2023 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
De mooiste stad van NL
[ [url=https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercit(...).4192856/]afbeelding[/url]
![]()
Hou toch op man, het is GEEN stad, het zijn zeven dorpen.quote:Op zondag 16 april 2023 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
De mooiste stad van NL
[ [url=https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercit(...).4192856/]afbeelding[/url] ]
![]()
Alvarez heeft nog steeds schrik voor clown Ramalho
[ afbeelding ]
To volgende week, eindelijk weer een thuiswedstrijd tegen ajax met publiek, is alweer 3 jaar geleden.
quote:Op maandag 17 april 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou toch op man, het is GEEN stad, het zijn zeven dorpen.
Denk dat het wel meevalt, maar een gelijkspel zou in deze situatie ook prima zijn. Kampioen ga je toch niet worden, dus voor plek 2 moet je in ieder geval niet verliezen.quote:Op maandag 17 april 2023 08:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat we er verschrikkelijk af gaan zondag
Durf me dit keer absoluut niet aan een voorspelling te wagen, met twee van zulke labiele ploegen kan het nou eens écht alle kanten op.quote:Op maandag 17 april 2023 08:43 schreef Heeinz het volgende:
Het gaat behoorlijk kut worden zegt mijn gevoel.quote:Op maandag 17 april 2023 08:43 schreef Heeinz het volgende:
Qua veldspel misschien maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat PSV van Ajax gaat winnen.quote:Op maandag 17 april 2023 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat behoorlijk kut worden zegt mijn gevoel.
quote:Op maandag 17 april 2023 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het boeit ook totaal niet nu je geen kampioen meer gaat worden. Best sneu dat het in Eindhoven wel leeft.
Laten we in godsnaam dan wel 2e worden.. als je nu 3e wordt heb je echt een probleemquote:Op maandag 17 april 2023 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het boeit ook totaal niet nu je geen kampioen meer gaat worden. Best sneu dat het in Eindhoven wel leeft.
Er moet een hoop gebeuren om in de CL iets te presteren zo'n afgang als dit seizoen is ook niks.quote:Op maandag 17 april 2023 11:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam dan wel 2e worden.. als je nu 3e wordt heb je echt een probleem
Nee oke maar financieel gezien dan...quote:Op maandag 17 april 2023 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er moet een hoop gebeuren om in de CL iets te presteren zo'n afgang als dit seizoen is ook niks.
Ook sportief gezien is het wel belangrijk om dat CL momentum te houden maar met deze ploeg kom je de vcl niet door dus dan moet er vroeg en goed ingekocht worden en dat zal weer niet meevallen zonder garantie op CL, niet zo zeer financieel maar qua aantrekkelijkheid voor beoogde spelers.quote:Op maandag 17 april 2023 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee oke maar financieel gezien dan...
Qua inkopen; er moet mijns inziens in elke linie een gearriveerde speler bijkomen. Aankoop ala Tadic of Blind.quote:Op maandag 17 april 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook sportief gezien is het wel belangrijk om dat CL momentum te houden maar met deze ploeg kom je de vcl niet door dus dan moet er vroeg en goed ingekocht worden en dat zal weer niet meevallen zonder garantie op CL, niet zo zeer financieel maar qua aantrekkelijkheid voor beoogde spelers.
Zoiets ja, in ieder geval een lcv die kan voetballen en dan is het afwachten of Timber, Alvarez en Kudus vertrekken, daar moet je ook weer wat behoorlijks voor terug halen.quote:Op maandag 17 april 2023 11:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua inkopen; er moet mijns inziens in elke linie een gearriveerde speler bijkomen. Aankoop ala Tadic of Blind.
Succes Mislintat haha
Je bent een vuile tering Duitser.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik vind die hersenbloeding opmerking niet kunnen trouwens. Graag aanpassen en noten @:onlogisch
Wat is er mis met Duitsers. Als zelfs ons leger nu gedeeltelijk onder Duitse leiding valt wordt het misschien eens tijd om duiders niet als slecht te zien.quote:
Wat is er mis met Russen?quote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duitsers. Als zelfs ons leger nu gedeeltelijk onder Duitse leiding valt wordt het misschien eens tijd om duiders niet als slecht te zien.
Ik zou Rus gebruiken ipv Duitser.
Doe maar. Vooral geen gelijkspel alsjeblieft. Kampioenen in de Kuip geeft toch meer voldoening.quote:Op maandag 17 april 2023 08:43 schreef Heeinz het volgende:
Een hoop.quote:
ajax heeft sowieso een probleem. Deze interne bende oplossen gaat j a r e n duren.quote:Op maandag 17 april 2023 11:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam dan wel 2e worden.. als je nu 3e wordt heb je echt een probleem
Wel de vraag hoeveel spelers er zijn in de categorie Tadic/Blind, spelers die in een topcompetitie spelen, maar terug gaan qua niveau/competitie en ook achteruit gaan qua salaris. Bij Blind speelde mee dat het een Ajacied is en bij Tadic dat hij graag echt voor titels wilde spelen i.p.v. de middenmoot in Engeland (en hij kende Nederland al). Dat lijken mij uitzonderingen dan dat je er beleid op kan voerenquote:Op maandag 17 april 2023 11:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua inkopen; er moet mijns inziens in elke linie een gearriveerde speler bijkomen. Aankoop ala Tadic of Blind.
Succes Mislintat haha
Russen zijn gewoon de nieuwe Duitsers en dat maakt Duitsers niet opeens automatisch goed.quote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duitsers. Als zelfs ons leger nu gedeeltelijk onder Duitse leiding valt wordt het misschien eens tijd om duiders niet als slecht te zien.
Ik zou Rus gebruiken ipv Duitser.
Waarom zouden de Duitsers van nu slecht zijn?quote:Op maandag 17 april 2023 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Russen zijn gewoon de nieuwe Duitsers en dat maakt Duitsers niet opeens automatisch goed.
Als je alleen al scout op wat voor type je nodig hebt, ipv dat hapsnap van afgelopen zomer, zeg maar de AZ methode die ze bij Feyenoord nu ook toepassen dan kom je al een heel eind en dan heb je het voordeel dat je een grote club bent, ook nog eens met bewezen trackrecord als prima opstap naar de top.quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag hoeveel spelers er zijn in de categorie Tadic/Blind, spelers die in een topcompetitie spelen, maar terug gaan qua niveau/competitie en ook achteruit gaan qua salaris. Bij Blind speelde mee dat het een Ajacied is en bij Tadic dat hij graag echt voor titels wilde spelen i.p.v. de middenmoot in Engeland (en hij kende Nederland al). Dat lijken mij uitzonderingen dan dat je er beleid op kan voeren
Haha baasquote:Op maandag 17 april 2023 12:50 schreef mabo11 het volgende:
‘We hebben in korte tijd vaak tegen Feyenoord gespeeld. Nu twee keer tegen PSV. Prachtig, toch’, zegt Tadic tegen het Algemeen Dagblad. “We hebben zeker een iets moeilijker programma, maar dat maakt niet uit als je alles wint. Wij hebben wel meer ervaring dan PSV, al denk ik niet in het behalen van de tweede plek.”
hahaha die Tadic
Terecht punt, maar ze zijn er dus wel. Ziyech zou wel een mooi begin zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag hoeveel spelers er zijn in de categorie Tadic/Blind, spelers die in een topcompetitie spelen, maar terug gaan qua niveau/competitie en ook achteruit gaan qua salaris. Bij Blind speelde mee dat het een Ajacied is en bij Tadic dat hij graag echt voor titels wilde spelen i.p.v. de middenmoot in Engeland (en hij kende Nederland al). Dat lijken mij uitzonderingen dan dat je er beleid op kan voeren
Ziyech kon naar PSG afgelopen winter, die zie ik echt niet naar Ajax komen, veel te duur.quote:Op maandag 17 april 2023 13:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha baas
[..]
Terecht punt, maar ze zijn er dus wel. Ziyech zou wel een mooi begin zijn.
Genetische aanleg.quote:Op maandag 17 april 2023 12:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zouden de Duitsers van nu slecht zijn?
Ja, eens hoor, maar je kunt dan niet verwachten dat je zo'n speler uit de middenmoot van de PL kan halen..quote:Op maandag 17 april 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je alleen al scout op wat voor type je nodig hebt, ipv dat hapsnap van afgelopen zomer, zeg maar de AZ methode die ze bij Feyenoord nu ook toepassen dan kom je al een heel eind en dan heb je het voordeel dat je een grote club bent, ook nog eens met bewezen trackrecord als prima opstap naar de top.
Nee maar dat lijkt me ook niet de competitie om te scouten voor Ajax. Ik keek toevalling even wat een Veltman en Tete verdienen daar, 2 en 2,5 miljoen pond dus tenzij het een jeugdspeler is die via Ajax een stap wil maken lijkt het me zinloos om daar spelers vandaan te halen.quote:Op maandag 17 april 2023 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, eens hoor, maar je kunt dan niet verwachten dat je zo'n speler uit de middenmoot van de PL kan halen..
Ben er ook bang voor....quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziyech kon naar PSG afgelopen winter, die zie ik echt niet naar Ajax komen, veel te duur.
Klopt, daarom heeft het ook niet altijd zin om spelers in de prijscategorie 20M te scouten.quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ik vriend Kokkie mag geloven was deze zomer toch aardiogh gevorderd, maar klapte het omdat Ajax echt geen vast contract wilde aanbieden. Alleen huur. Zie hier ook falend doorpakken van van de sar / hamstelaar. Tegelijkertijd wel bijna 20 miljoen (of hoeveel was het) willen stukgooien op Ocampos.quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziyech kon naar PSG afgelopen winter, die zie ik echt niet naar Ajax komen, veel te duur.
Ik neem aan dat Ajax vooral het salarishuis niet omver wilde trekken voor Ziyech. Ajax moet ook eigenlijk niet vervallen in het beleid maken van het kopen van gefaalde PL spelers maar gewoon doen wat ze altijd deden: jonge talenten scouten en voor een habbekrats kopen: de Litmanens, Frenkie de Jongs en Kanu's van deze wereld, en accepteren dat successen altijd in golven zullen komen.quote:Op maandag 17 april 2023 14:50 schreef manny het volgende:
[..]
Als ik vriend Kokkie mag geloven was deze zomer toch aardiogh gevorderd, maar klapte het omdat Ajax echt geen vast contract wilde aanbieden. Alleen huur. Zie hier ook falend doorpakken van van de sar / hamstelaar. Tegelijkertijd wel bijna 20 miljoen (of hoeveel was het) willen stukgooien op Ocampos.
Dit ja maar dat moet je wel europees zien, nationaal moet je ook in een minder jaar goed genoeg zijn voor het kampioenschap.quote:Op maandag 17 april 2023 14:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ajax vooral het salarishuis niet omver wilde trekken voor Ziyech. Ajax moet ook eigenlijk niet vervallen in het beleid maken van het kopen van gefaalde PL spelers maar gewoon doen wat ze altijd deden: jonge talenten scouten en voor een habbekrats kopen: de Litmanens, Frenkie de Jongs en Kanu's van deze wereld, en accepteren dat successen altijd in golven zullen komen.
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.quote:Op maandag 17 april 2023 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja maar dat moet je wel europees zien, nationaal moet je ook in een minder jaar goed genoeg zijn voor het kampioenschap.
Wel eens ja, sowieso dat je nu al niet meer mee doet valt hem wel te verwijten.quote:Op maandag 17 april 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
We hadden in die week voor het WK geloof ik 7 punten voorsprong op PSV, en Feyenoord stond volgens mij nog verder wegquote:Op maandag 17 april 2023 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens ja, sowieso dat je nu al niet meer mee doet valt hem wel te verwijten.
Het verschil was 4 punten met beiden na speelronde 11, bij 13 stond het gelijk en bij 14 er 3 achter, toen begon het WK. In wedstrijd 12 t/m 18 6 punten van de 21 gepakt, dat breekt je wel op ja.quote:Op maandag 17 april 2023 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden in die week voor het WK geloof ik 7 punten voorsprong op PSV, en Feyenoord stond volgens mij nog verder weg
Dat was al best een mirakel, des te knapper dat je dat totaal door de vingers hebt laten glippen.
Feyenoord stond eerste toen het WK begon.quote:Op maandag 17 april 2023 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden in die week voor het WK geloof ik 7 punten voorsprong op PSV, en Feyenoord stond volgens mij nog verder weg
Dat was al best een mirakel, des te knapper dat je dat totaal door de vingers hebt laten glippen.
Klopt, met name omdat Ajax daarvoor 7 van de 9 punten verloor: thuis tegen PSV (verlies), Vitesse (gelijk) en uit bij Emmen (gelijk)quote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Feyenoord stond eerste toen het WK begon.
Frenkie mede door Tadic en Blindquote:Op maandag 17 april 2023 14:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ajax vooral het salarishuis niet omver wilde trekken voor Ziyech. Ajax moet ook eigenlijk niet vervallen in het beleid maken van het kopen van gefaalde PL spelers maar gewoon doen wat ze altijd deden: jonge talenten scouten en voor een habbekrats kopen: de Litmanens, Frenkie de Jongs en Kanu's van deze wereld, en accepteren dat successen altijd in golven zullen komen.
quote:
Zeker, daar heb je helemaal gelijk in, die balans moet er zeker zijn. Het is meer dat je niet een team moet proberen te creeren van allemaal spelers van 26 met een marktwaarde van 20 miljoen, daar was Ajax namelijk wel een beetje mee bezig.quote:Op maandag 17 april 2023 17:33 schreef manny het volgende:
[..]
Frenkie mede door Tadic en Blind
Litmanen, Kanu en nog wat meer door de teruggekeerde Rijkaard en Blind Sr..
Bergkamp had bijvoorbeeld een Wouters nodig.
Je hebt een combi nodig. met alleen jong talent en wat "habbekrats aankopen" krijg je frank de boer seizoenen. Nationaal kan het allemaal nog wel, maar europees: Zat ik daar weer voor de wedstrijd, kwam Jonk een stoer verhaal vertellen over aan de wedstrijd beginnen met 12 spelers uit de eigen jeugd en een gemiddelde leeftijd van 13 jaar en 2 maanden. 90 minuten later had je thuis verloren van Copenhagen.
Klopt je hebt een geraamte nodig van routine op niveau met daar omheen talent, maar Ziyech lijkt me wat te hoog gegrepen qua salaris.quote:Op maandag 17 april 2023 17:33 schreef manny het volgende:
[..]
Je hebt een combi nodig. met alleen jong talent en wat "habbekrats aankopen" krijg je frank de boer seizoenen. Nationaal kan het allemaal nog wel, maar europees: Zat ik daar weer voor de wedstrijd, kwam Jonk een stoer verhaal vertellen over aan de wedstrijd beginnen met 12 spelers uit de eigen jeugd en een gemiddelde leeftijd van 13 jaar en 2 maanden. 90 minuten later had je thuis verloren van Copenhagen.
Dit.quote:Op maandag 17 april 2023 17:33 schreef manny het volgende:
[..]
Feyenoord wordt ieder seizoen kampioen toch?quote:Op maandag 17 april 2023 17:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Eigenlijk is Feyenoord vorig jaar ook kampioen geworden, maar we verloren een paar potjes!
Die reeks van Ajax is wel uniek matig ja.quote:Op maandag 17 april 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord wordt ieder seizoen kampioen toch?
6 punten van de 21 is voor Ajax begrippen gewoon ver ondermaats, met de helft ervan stond je nu gewoon bovenaan en dat is niet eens super qua resultaat.
ik denk dat het mogelijk isquote:Op maandag 17 april 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord wordt ieder seizoen kampioen toch?
Alsof Ziyech zich een ajacied voeltquote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 april 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
Feit is dat hij bij Ajax zijn meest succesvolle periode heeft gekend.quote:Op maandag 17 april 2023 18:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Alsof Ziyech zich een ajacied voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |