Had Hannelore de hik?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:02 schreef spapaars het volgende:
Ingesproken tekst ging niet helemaal goed
Er is niets gezegd dat er bij 3xfout geen geld verdiend zou wordenquote:Op donderdag 13 april 2023 14:04 schreef schizolientje het volgende:
simpel, als je 2x fout gaat stoppen dan hou je die 2 keer goed
Ze hebben toch niet gezegd dat je het kwijt bent na 3 xquote:Op donderdag 13 april 2023 14:04 schreef schizolientje het volgende:
simpel, als je 2x fout gaat stoppen dan hou je die 2 keer goed
Hij haalde hem de vorige keer ookquote:Op donderdag 13 april 2023 14:05 schreef spapaars het volgende:
Isaac weet het weer precies te vertellen, kijken hoe hij het er van af brengt.
Toch nog lastig dus, mooi zoquote:Op donderdag 13 april 2023 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ding wiebelt![]()
Bedoelen ze dat met "Bibberspiraal" ?
Dr bibberquote:Op donderdag 13 april 2023 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ding wiebelt![]()
Bedoelen ze dat met "Bibberspiraal" ?
Hoeveel stops heeft hij gehaald ?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? toch een tientje per stop?
Volgens mij maar 3quote:Op donderdag 13 april 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel stops heeft hij gehaald ?
En als je het eindpunt haalt 25 euro erbij.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? toch een tientje per stop?
Bij zoemer moet je terug tochquote:Op donderdag 13 april 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij, maar dacht wel wat verdachte geluiden te horen.
Klopt, maar voor die tijd was Isaacs tijd omquote:Op donderdag 13 april 2023 14:10 schreef Silves het volgende:
[..]
En als je het eindpunt haalt 25 euro erbij.
We doen net of we heel gul zijnquote:Op donderdag 13 april 2023 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Op een plateautje met wieltjes. Die spiraal gaat alle kanten op.
Daarom is het ook een bibberspiraal.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat hele ding wiebelt als een gek, vind het geen leuke opdracht. ook al heb je een vaste hand, als je je omdraait beweegt alles
Allemaal voor het kankerfonds of armlastige kinderenquote:Op donderdag 13 april 2023 14:17 schreef Hoempah het volgende:
Babette is helemaal in over de hoeveelheid geld wat ze kunnen verdienen
Haar bh is veel te groot geworden. Ze heeft hem al kleiner gemaakt, maar dat houdt een keer op.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:18 schreef Silves het volgende:
Zou Janet weten dat je je beha kan verstellen..ze heeft genoeg ruimte om het wat strakker te maken, zodat haar borsten niet tot op haar navel hangen.
De cups zijn volledig uitgelubbertquote:Op donderdag 13 april 2023 14:18 schreef Silves het volgende:
Zou Janet weten dat je je beha kan verstellen..ze heeft genoeg ruimte om het wat strakker te maken, zodat haar borsten niet tot op haar navel hangen.
Zag net op stream, dat ze nog een heel stuk na achter kan schuiven..quote:Op donderdag 13 april 2023 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar bh is veel te groot geworden. Ze heeft hem al kleiner gemaakt, maar dat houdt een keer op.
Na of voor?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Zag net op stream, dat ze nog een heel stuk na achter kan schuiven..
-knip- niet persoonlijkquote:Op donderdag 13 april 2023 14:19 schreef mootie het volgende:
Zoals voorspeld, applaus omdat ze in de spiraal komt…
Ze haalt niks binnen maar oh wat is ze leukquote:Op donderdag 13 april 2023 14:19 schreef mootie het volgende:
Zoals voorspeld, applaus omdat ze in de spiraal komt…
Echt welquote:Op donderdag 13 april 2023 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze haalt niks binnen maar oh wat is ze leuk
Jahh.. pak je tientjes.. dat roept een collega van mij ook altijd in de cryptohandel.. nooit te lang blijven zittenquote:
Een televisiemoment terwijl ik juist dan meestal doorspoelquote:
Je wilt alleen het totaal bedrag wetenquote:Op donderdag 13 april 2023 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een televisiemoment terwijl ik juist dan meestal doorspoel
Eliminatieopdrachten stellen tegenwoordig ook geen ene ruk meer voorquote:
Klopt, ze lopen vanzelf wegquote:Op donderdag 13 april 2023 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatieopdrachten stellen tegenwoordig ook geen ene ruk meer voor
jipquote:
Dat heb ik meestal al hier gelezenquote:Op donderdag 13 april 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wilt alleen het totaal bedrag weten
Die met die watertank vond ik echt heel tof. Daarna waren ze allemaal kut.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatieopdrachten stellen tegenwoordig ook geen ene ruk meer voor
Helpt wel geloof ikquote:Op donderdag 13 april 2023 14:29 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe trekt haar broek weer omhoog tot de cameltoe positie
Nicequote:Op donderdag 13 april 2023 14:29 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe trekt haar broek weer omhoog tot de cameltoe positie
Vooral de overtuiging dat Jeff het niet zou gaan halen en het aanmoedigen van Kimquote:Op donderdag 13 april 2023 14:29 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Die met die watertank vond ik echt heel tof. Daarna waren ze allemaal kut.
Die opdracht zou de maatstaf moeten zijn met gewoon een bijhorend eerlijk competitieverloopquote:Op donderdag 13 april 2023 14:29 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Die met die watertank vond ik echt heel tof. Daarna waren ze allemaal kut.
Madeleine kon dat ook goedquote:Op donderdag 13 april 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe de spiraaltjes koningin, vorige keer ook.
Heeft ze toch ook 24 u de tijd voor gekregen? alsof iedereen al wist dat deze voor haar was..quote:Op donderdag 13 april 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Mirthe is grootverdiener, met die schilderij deed ze het ook bijna in haar eentje
Hebben ze allemaal 24 u de tijd voor gekregen, maar zij maakte er echt werk vanquote:Op donderdag 13 april 2023 14:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ze toch ook 24 u de tijd voor gekregen? alsof iedereen al wist dat deze voor haar was..
Heb je de kans om bijv. Mirthe of Bern eruit te werken ga je op Esther omdat ze allemaal vrezen voor hun eigen hachje. Terwijl het bij een duel tot op heden telkens geen fysieke opdracht betrof omdat dan misschien de verschillen te groot kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Mirthe is grootverdiener, met die schilderij deed ze het ook bijna in haar eentje
quote:
Het zou eens een keer tijd worden ook!quote:Op donderdag 13 april 2023 14:35 schreef Silves het volgende:
Denk dat Mirthe zometeen als 1ste boven is om haar fruit af te dwingen bij Wendy
Ze hebben elke dag fruit bij wendyquote:Op donderdag 13 april 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou eens een keer tijd worden ook!
Dat gezeik over snoep, shag en bier en geen fruit voor handen
30quote:
peren, appels hebben ze..en ze krijgt een zak appels van babs...quote:Op donderdag 13 april 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou eens een keer tijd worden ook!
Dat gezeik over snoep, shag en bier en geen fruit voor handen
2 min en ze mogen drie keer de zoemer horen staat wel een SVquote:
Ah ok, blijft wel heel lastigquote:Op donderdag 13 april 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 min en ze mogen drie keer de zoemer horen staat wel een SV
Isaac en Mirthe hebben het meeste ieder 50 euro verdiendquote:
Heeft iedereen wel even geklapt voor Moraimaquote:Op donderdag 13 april 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac en Mirthe hebben het meeste ieder 50 euro verdiend
MOraime zoals gewoonlijk 0 euro
Netjes welquote:Op donderdag 13 april 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac en Mirthe hebben het meeste ieder 50 euro verdiend
MOraime zoals gewoonlijk 0 euro
Zelfde gedachte bij Moraima?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:44 schreef Silves het volgende:
Kom op zeg, Zooi die kan dus echt niks...die gun je toch geen finaleplaats als je elke keer faalt..
Ja ze deed het weer goed, Ik snap er geen bal van ze doen net of het een of ander debieltje is die mee doetquote:Op donderdag 13 april 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel even geklapt voor Moraima
Zoe zit er straks acht maanden maar acht dagen was het meest normale geweestquote:Op donderdag 13 april 2023 14:44 schreef Silves het volgende:
Kom op zeg, Zooi die kan dus echt niks...die gun je toch geen finaleplaats als je elke keer faalt..
Dat je niet alle opdrachten kan prima, maar probeer wel je best te doen.. Net als Mexx die had er ook een handje van om niet haar te best te doenquote:
Zouden ze ook klappen als ze er met de jackpot vandoor zou gaanquote:Op donderdag 13 april 2023 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze deed het weer goed, Ik snap er geen bal van ze doen net of het een of ander debieltje is die mee doet
Ik welquote:Op donderdag 13 april 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zouden ze ook klappen als ze er met de jackpot vandoor zou gaan
Precies. Moraima stapt elke opdracht in, met de gedachte, ach ze accepteren het toch wel als ik het niet goed doe. Kansloosquote:Op donderdag 13 april 2023 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat je niet alle opdrachten kan prima, maar probeer wel je best te doen.. Net als Mexx die had er ook een handje van om niet haar te best te doen
Ik ook, ze geeft me regelmatig veel kijkplezier, meer als menig ander daarquote:
Yep best wel, want die had ze echt wel haar best kunnen doenquote:Op donderdag 13 april 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Moraima stapt elke opdracht in, met de gedachte, ach ze accepteren het toch wel als ik het niet goed doe. Kansloos
quote:Op donderdag 13 april 2023 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, ze geeft me regelmatig veel kijkplezier, meer als menig ander daar
Het ligt nooit aan Zoe idd. Scherpquote:Op donderdag 13 april 2023 14:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe geeft echter altijd (!) het spel dus schuld
O ik dacht 40quote:
ja tuurlijk..ze verwachten ook nog een staande ovatie..maar zijn daar om het makkelijk voor een sterke te maken, zeggen alle we willen gelijkwaardig met de sterken doorgaan, maar nog zitten die 2 erin.quote:
Het ligt nooit aan zoequote:Op donderdag 13 april 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Zoe idd. Scherp
Zoe is nu eenmaal volledig ongeschikt voor een spelprogrammaquote:Op donderdag 13 april 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Zoe idd. Scherp
Zoe moet je een spiegel geven, doos make up en ze kan alles. Alhoewel, hoe ze erbij loopt.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan zoe
Spel of leven
ik kijk voor mijn plezier en vind het mooi als mensen lol maken, ik kijk niet om hele dagen mensen te horen klagen en zeiken, ook al verdienen ze wel wat voor de pot, die mogen van mij wegquote:
Opvulling materiaalquote:Op donderdag 13 april 2023 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is nu eenmaal volledig ongeschikt voor een spelprogramma
Zoë is overal ongeschikt voor.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is nu eenmaal volledig ongeschikt voor een spelprogramma
jipquote:
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 13 april 2023 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kijk voor mijn plezier en vind het mooi als mensen lol maken, ik kijk niet om hele dagen mensen te horen klagen en zeiken, ook al verdienen ze wel wat voor de pot, die mogen van mij weg
Als je de fysiek, brains, handigheid én juiste mindset NIET hebt voor spelletjes wat doe je dan überhaupt in een spelshowquote:
Wimpers plakkenquote:Op donderdag 13 april 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Als je de fysiek, brains, handigheid én juiste mindset NIET hebt voor spelletjes wat doe je dan überhaupt in een spelshow
Je hebt ook opvulling nodig. Zoe, Kenzy, Moraimaquote:Op donderdag 13 april 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Als je de fysiek, brains, handigheid én juiste mindset NIET hebt voor spelletjes wat doe je dan überhaupt in een spelshow
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe een programmamaker denktquote:Op donderdag 13 april 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ook opvulling nodig. Zoe, Kenzy, Moraima
Ze heeft al een tientjequote:Op donderdag 13 april 2023 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Kenzy strebertje nu, hopelijk helemaal naxx....
quote:Op donderdag 13 april 2023 14:53 schreef Silves het volgende:
[..]
en zelfs dat moet Wendy uiteindelijk doen bij iedereen..
Is voor mij ook een winnaar, mag zeker in de top 3 komen van mijquote:Op donderdag 13 april 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Wendy is echt multifunctioneel
Van mij mag ze winnen hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Wendy is echt multifunctioneel
Zoe is een beetje lostquote:Op donderdag 13 april 2023 14:56 schreef Hoempah het volgende:
Niemand volgt Zoë naar boven dus maar weer naar de kamer wachten.
Je bent zelf programmamaker?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe een programmamaker denkt
Preciesquote:Op donderdag 13 april 2023 14:57 schreef Silves het volgende:
Bern blij..ja heeft 2 evenementen , waar hij geld voor nodig heeft, kom op Wendy niet geven, gewoon eten voor 4 dagen!.
Ik ben voor, we zijn daar niet voor Bern met zijn infantiele spelletjes.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:57 schreef Silves het volgende:
Bern blij..ja heeft 2 evenementen , waar hij geld voor nodig heeft, kom op Wendy niet geven, gewoon eten voor 4 dagen!.
Eten is sowieso belangrijk toch, als ze niks meer hebben lijkt mij.. en dan maar zien wat er over blijftquote:Op donderdag 13 april 2023 14:57 schreef Silves het volgende:
Ach ja zodra het op is komt er toch weer een verdien aan dus ze missen niksquote:Op donderdag 13 april 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eten is sowieso belangrijk toch, als ze niks meer hebben lijkt mij.. en dan maar zien wat er over blijft
Nee eten hebben ze sowieso wel alleen soms is wat karigquote:Op donderdag 13 april 2023 15:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ach ja zodra het op is komt er toch weer een verdien aan dus ze missen niks
Nee de hele dag schijnt 3 films en erom heen, domme spellen..want ze moeten wat tv maken, en alleen film kijken is schijnt niet oke voor de febo..quote:
Met een schuursponsquote:Op donderdag 13 april 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy boos op Janet die de pannen zit te verneuken
En terecht laatst een zonder iets erin laten aanbranden. De hele anti aanbak weg gefikt.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is idd ook niks aan als ze film kijkenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee de hele dag schijnt 3 films en erom heen, domme spellen..want ze moeten wat tv maken, en alleen film kijken is schijnt niet oke voor de febo..
Ja maar die bodem kan ze wel schuren met die schuurspons volgens mij.. niet de binnenkantquote:Op donderdag 13 april 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet, die alles beter weetquote:Op donderdag 13 april 2023 15:04 schreef greysbones het volgende:
Wie gaat er nu met een schuurspons in een pan met anti aanbaklaag![]()
![]()
Buitenkant ook niet, mits je het met wat soda doet en rustig schuurt en niet te hard.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die bodem kan ze wel schuren met die schuurspons volgens mij.. niet de binnenkant
De binnenkantquote:Op donderdag 13 april 2023 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die bodem kan ze wel schuren met die schuurspons volgens mij.. niet de binnenkant
Vreselijk!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 15:06 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ze weet schijnbaar ook hoe ze messen kan verneuken..
knettergekquote:Op donderdag 13 april 2023 15:05 schreef Hoempah het volgende:
ook Janet:
[ link | afbeelding ]
12-04-23 | #1 | Janet - messen slopen [06 min 57 sec]
-
Was ze de binnenkant ook aan het schuren met een schuurspons?quote:
Een hork wil ik haar niet noemen, maar eigenwijs is ze op haar tijd welquote:Op donderdag 13 april 2023 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Janet is in alles eigenlijk gewoon een bonkige hork
Die gedraagt zich weer helemaal beledigd, want zij doet echt niets verkeerd vindt ze.. wee oh wee als je iets over Janet zegt, dan schiet dat gelijk totaal verkeerd bij haar en dat laat ze merken ook!quote:Op donderdag 13 april 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die voelt zich ook totaal niet schuldig
Wij kunnen het allemaal beterquote:Op donderdag 13 april 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een idioot alsof je zo je messen weer scherp krijgt, hooligan
Klopt, maar ze hebben denk ik al ontbeten vanmorgenquote:
Gevalletje uit je nek lullen dusquote:Op donderdag 13 april 2023 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het niet weten kijk er nooit naar
Vanochtend gewerkt, niets gezienquote:Op donderdag 13 april 2023 15:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben denk ik al ontbeten vanmorgen
Het is ook helemaal geen groepsdier of teamplayer en doet vaak eigenlijk maar gewoon watquote:Op donderdag 13 april 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een hork wil ik haar niet noemen, maar eigenwijs is ze op haar tijd wel
Ah, ze hadden gekookt ei vanmorgen ( lees soms wel even mee en heb de streams dan aan)quote:Op donderdag 13 april 2023 15:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vanochtend gewerkt, niets gezien
Of gewoon goed begrijpend lezenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gevalletje uit je nek lullen dus
Daar val je van af, wist je dat niet?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy smeert wel heel erg veel boter op dat brood
Zie haar meer activiteit tonen dan menig ander daar. Ze is eigenwijs, maar je kunt niet zeggen dat ze niet bezig is voor de groepquote:Op donderdag 13 april 2023 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen groepsdier of teamplayer en doet vaak eigenlijk maar gewoon wat
Dat staat er los vanquote:Op donderdag 13 april 2023 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie haar meer activiteit tonen dan menig ander daar. Ze is eigenwijs, maar je kunt niet zeggen dat ze niet bezig is voor de groep
Begrijpend lezen? Nu ben ik nieuwsgierig. Doe maar even in DMquote:
Ik zit op een prima gewicht gelukkig, maar als ik zou moeten afvallen, dan moet ik dus veel boter op mijn brood smerenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar val je van af, wist je dat niet?![]()
Prima tijd als je om 12 uur je nest uit komt.quote:
Maakt mijn vrouw heel vaak en is goed te eten. Ligt eraan wat voor smaakversterkers je toevoegtquote:
Op een forum met lezende tekst snap ik het volkomen dat humor en sarcasme vaak niet helemaal uit de verf komtquote:Op donderdag 13 april 2023 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen? Nu ben ik nieuwsgierig. Doe maar even in DM
Dat dan wel weerquote:Op donderdag 13 april 2023 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Prima tijd als je om 12 uur je nest uit komt.
quote:Op donderdag 13 april 2023 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit op een prima gewicht gelukkig, maar als ik zou moeten afvallen, dan moet ik dus veel boter op mijn brood smeren
Kenzy is van de schijf van vijf, zegt ze altijd. Tis haar alleen niet aan te zien. Ik gebruik geen boter op brood,quote:Op donderdag 13 april 2023 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit op een prima gewicht gelukkig, maar als ik zou moeten afvallen, dan moet ik dus veel boter op mijn brood smeren
Ow echt. Het was sarcasme.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op een forum met lezende tekst snap ik het volkomen dat humor en sarcasme vaak niet helemaal uit de verf komt
Thx voor de tipquote:Op donderdag 13 april 2023 15:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En dan mayo ertussen en nog een boterham met boter er op.
Ja en neequote:Op donderdag 13 april 2023 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zitten alweer te discussiëren wat er wel en niet gekocht mag worden van het verdiende geld
Dat is het alquote:Op donderdag 13 april 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
Babs moet ff met Marcia lopen, zooi weer je komt wel snel terug he...dit begint heel erg te lijken op stalking en claimen..
Babet begint zich er volgens mij ook meer en meer aan te storenquote:
Inderdaad, met haar "tot vanavond he!?". Vreselijk irritantquote:Op donderdag 13 april 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
Babs moet ff met Marcia lopen, zooi weer je komt wel snel terug he...dit begint heel erg te lijken op stalking en claimen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |