Ik wist wel dat ze meelezenquote:Op maandag 17 april 2023 11:04 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
[..]
Mag Duncan toch nog optreden in de finale
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:44 schreef NailQueen het volgende:
Geen Verka? GO_A? Sam Ryder?
Hoewel ik trouwens denk dat we Verka gewoon in de tussenspotjes gaan zien zoals in 2017.
Switch Song van de Beatles dan?quote:Op maandag 17 april 2023 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Die deed in 2019 al mee met de Switch Song, stiekem verwacht ik nu weer zoiets
Dat staat er ook dat dat het isquote:Op maandag 17 april 2023 11:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat het van de Beatles of andere Liverpool acts is
quote:The final interval act ‘The Liverpool Songbook’, is a celebration of the host city’s incredible contribution to the world of pop music
Denk dat ze nog wel een grote Britse artiest hebben, maar die later apart willen aankondigenquote:Op maandag 17 april 2023 11:44 schreef koffieleuk het volgende:
Toch ergens wel benieuwd of er toch nog een niet-ESF artiest aantreedt.
Yes, dat denk ik ookquote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Denk dat ze nog wel een grote Britse artiest hebben, maar die later apart willen aankondigen
Misschien Sir Paul McCartney zelf?quote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Denk dat ze nog wel een grote Britse artiest hebben, maar die later apart willen aankondigen
Verka is duidelijk een onderdeel van een Oekraïense act.quote:Op maandag 17 april 2023 11:49 schreef Nexum het volgende:
Verka voor de 100ste keer uitnodigen maar Chanel niet
Oh verrek. Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 17 april 2023 13:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor het eerst voor live publiek op het Eurovisie podium.
Waarom Chanel wel en bijvoorbeeld Eleni dan nietquote:Op maandag 17 april 2023 11:49 schreef Nexum het volgende:
Verka voor de 100ste keer uitnodigen maar Chanel niet
Wel ironisch dat je nu op Instagram allemaal ‘waar is Chanel?’ reacties ziet richting de organisatie waar Oekraïne onderdeel van is. Een paar maanden geleden waren die mensen ze nog aan het uitmaken voor nazi’s en memes aan het delen waarin Oekraïners gebombardeerd werden, omdat Spanje niet won. Tsja.quote:Op maandag 17 april 2023 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom Chanel wel en bijvoorbeeld Eleni dan niet
Cornelia voelt ook wat random, maar die schijnt al in de UK te zitten voor een optreden die week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |