Doen ze voor de mensen die thuis mee willen doen.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
De FEBO is zooo lui
Dat ze de hele yoga sessie laten zien
Op de andere stream
Sas en Bern
Sas is moe en heeft pijn
Dat heb ik dus ook. Ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 13 april 2023 10:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen om met Erik te filosoferen
Sas heeft over alles wel een azijn-mening.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Sas vind het een beetje onzin dat Eunice de boel afhuurt
Wie is Lotte?quote:Op donderdag 13 april 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Mori wil met Lotte praten
En weg geluid
Een van de coachesquote:
Ja, waren kilo's, hij had het hartstikke goed gedaan, maar een beetje fout opgeteld.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:26 schreef Judiwi het volgende:
Jw zegt hij zat met laatste spel maar 1 punt lager dan Babet ik dacht 100 punten dat hij gisteren zei.
Klopt minstens 100quote:Op donderdag 13 april 2023 10:26 schreef Judiwi het volgende:
Jw zegt hij zat met laatste spel maar 1 punt lager dan Babet ik dacht 100 punten dat hij gisteren zei.
Nu ben ik nieuwsgierig wat Moraima wil bespreken.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een van de coaches
Degene die ingrijpt als het mis gaat
En dat lieve engie gaan we niet horenquote:Op donderdag 13 april 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig wat Moraima wil bespreken.
kenzy wil zoveel , ze heeft toch eigen bedquote:Op donderdag 13 april 2023 10:43 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy wil misschien elke dag in de kas slapen.
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt minstens 100
Maar hij heeft bedacht dat hij verkeerd heeft opgeteld
Ipv 1385 heeft hij 1285 opgeschreven
Waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat Eunice Mirthe 'gebruikt' (die is sterk en ook 'plakkerig') voor haar eigen doeleinden???quote:
Toch kunnen ze wel samenwerken en krijgen wat gedaan. Frustratie zie ik over en weer.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
Nu is het ook zo dat ze Janet 'de ruimte' geven om zich overal mee te bemoeien, ze blijven lief en vriendelijk terwijl je vooral bij Wendy ziet dat ze zich vaak aan haar ergert....
Doet ze ook. Weet niet of ze het bewust doet maar klopt wel.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat Eunice Mirthe 'gebruikt' (die is sterk en ook 'plakkerig') voor haar eigen doeleinden???
Zij krijgt via Mirthe (die achter Eunice's rug om loopt te klagen over haar) de shine.... met ballet, nu met acrogym...
edit: maar alles moet wel om Eunice blijven draaien natuurlijk, zij is de 'ster' !!!
hahaha goede oplossing!!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ze pk niet slapen en in de kas is het rustig. Nou ik denk niet dat de groep daarmee akkoord gaat, de kas iedere dag alleen voor mevrouw.
Gaat maar lekker bij de marine vragen of ze een aparte hut krijgt op het dek.
Volgens mij is de kas van hen allemaalquote:Op donderdag 13 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
Janet gaf ook aan Wendy door dat Kenzy in de kas wil slapen, dat moet besproken worden.... het is tenslotte 'haar' kas he..... ze vindt dat het bioritme van Kenzy niet goed is, die moet eerder naar bed en eerder opstaan zegt Janet..... maar Kenzy ligt toch meestal als een van de eersten in bed????
ik krijg bij Janet steeds meer het gevoel dat ze jaloers op anderen is, de vergelijkingen die ze maakt, de toon die ze aanslaat...... haar haan moet koning kraaien en zo niet, dan kun je een sneer of grote mond krijgen....quote:Op donderdag 13 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
Janet overlegt met Sas
Dat ze op Rupie gaat
Want hij graait en hij doet
Als ze eten koken wil hij altijd proeven
Dat doet ze zelf nooit
Kenzy moet zelf een beetje dimmen!!quote:Op donderdag 13 april 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha goede oplossing!!!!
Ze lag gisteren te klagen over het felle licht.... of ze dat speciaal voor haar ff wilden 'dimmen'
Fijn al die losse flodders weer, weeks voor weer een nieuwe eliminatie...quote:
Beetje een overbodige vraag ook, de verlichting buiten gaat altijd op een bepaalde tijd uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha goede oplossing!!!!
Ze lag gisteren te klagen over het felle licht.... of ze dat speciaal voor haar ff wilden 'dimmen'
Toch als er slaapbeelden zijn en als die dan op Kenzy gericht zijn slaapt ze .quote:Op donderdag 13 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
Janet gaf ook aan Wendy door dat Kenzy in de kas wil slapen, dat moet besproken worden.... het is tenslotte 'haar' kas he..... ze vindt dat het bioritme van Kenzy niet goed is, die moet eerder naar bed en eerder opstaan zegt Janet..... maar Kenzy ligt toch meestal als een van de eersten in bed????
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:58 schreef xsaskiax het volgende:
Janet klaagt nog even verder over Rupert..... ook over zijn management.... doet zijn eigen zin.... verwisselde boodschappen.... hij bestelt dingen voor zichzelf.... ze wil hem weg... ze is er klaar mee
ik ben een nachtmens en zie via de streams Kenzy altijd met haar ogen dicht liggen.... een ontspannen gezicht.. misschien naïef van me, maar krijg de indruk dat ze dan dus slaaptquote:Op donderdag 13 april 2023 11:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toch als er slaapbeelden zijn en als die dan op Kenzy gericht zijn slaapt ze .
Rupi kon de vorige keer niet omdat hij toen manager was, dus nomineerden ze Imadindingeding.quote:
Leuk idee!quote:Op donderdag 13 april 2023 11:16 schreef R0T29 het volgende:
Bern wil een vlaggenparade....wuiven met een vlaggetje....
En komt er als laatste er uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen beiden lekker katten tegen elkaar en ik denk dat Wendy nog het geduld heeft met Janet omdat zij Wendy een beetje als haar dochter beschouwd.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
Nu is het ook zo dat ze Janet 'de ruimte' geven om zich overal mee te bemoeien, ze blijven lief en vriendelijk terwijl je vooral bij Wendy ziet dat ze zich vaak aan haar ergert....
Dat klopt ook wel.. ik zie ook altijd dat hij al een halve maaltijd heeft geproefd voordat het eten de keuken uit gaat.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Ja hoor als Ja et kookt dan neemt geen enkele hap van het eten om te proeven. En Rupi wel,die graait volgens Janet
Precies dat!quote:Op donderdag 13 april 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik krijg bij Janet steeds meer het gevoel dat ze jaloers op anderen is, de vergelijkingen die ze maakt, de toon die ze aanslaat...... haar haan moet koning kraaien en zo niet, dan kun je een sneer of grote mond krijgen....
De 'lieve oma' die ze eerst leek is totaal verdwenen..... ja ze kan aardig tegen je doen, zolang je maar doet wat zij wil en zegt.....
Als ik het hele gebeuren van Jeffrey en Moraima heb gezien en geluisterd, dan kan ik weer tegen een saaie loods de rest van de dag..... zit telkens hardop te lachen om die 2 (en al hun commentaar)quote:
Ze is goed bezigquote:Op donderdag 13 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey heeft Moraima al zo ver dat ze uit zichzelf 'bochtjes' wil rennen, een rondje draait onder het lopen, haar knieën heft..... extra steps doet (hij prijst haar dan de hemel in) en nu wil ze zelfs een extra rondje lopen!!!
Jeffrey: u loopt te sloffen, u loopt niet op slippers!
Moraima loopt nu met haar knieën omhoog en zegt dat Jeffrey het ook moet doen!!
Ze gaat bij het bordje van Kim staan en zegt richting de camera dat ze dankzij 'deze vrouw' is afgevallen e.d. en ook dankzij haar vriendjuhhhhhhhh boemmmmm
quote:Op donderdag 13 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey heeft Moraima al zo ver dat ze uit zichzelf 'bochtjes' wil rennen, een rondje draait onder het lopen, haar knieën heft..... extra steps doet (hij prijst haar dan de hemel in) en nu wil ze zelfs een extra rondje lopen!!!
Jeffrey: u loopt te sloffen, u loopt niet op slippers!
Moraima loopt nu met haar knieën omhoog en zegt dat Jeffrey het ook moet doen!!
Ze gaat bij het bordje van Kim staan en zegt richting de camera dat ze dankzij 'deze vrouw' is afgevallen e.d. en ook dankzij haar vriendjuhhhhhhhh boemmmmm
Na het half jaars feest haf Zoë gezegd dat ze elke dag zou gaan sporten. Kim zaterdag naast en schudde van nee, dat doet ze toch niet. Zoë moet gewoon een schop onder haar hol krijgen.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat Zoë zo’n hekel heeft aan sporten want ze is erg veel afgevallen en als ze bij zou sporten wordt alles weer een stuk strakker
Zou iets chronisch zijn.. dat is uit meerdere onderzoeken gekomen. Het is gelukkig niets ernstigs. Ze zegt ook altijd dat de hoest niet vanuit haar longen komt maar er zit in de linker of rechterzijde van haar keel een irritatie die dan kriebelt en daar moet ze door hoesten.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Dat hoesten.....er moet toch iets zijn,je hoest niet zomaar 24/7.
Maar Morri zegt dat ze al helemaal onderzocht is .... DAT IS TOCH RAAR!?
Dat is waarschijnlijk ook niet helemaal, alleen haar longen maar er kunnen ook andere oorzaken zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Ze is gewoon heel lui wat betreft sporten.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Na het half jaars feest haf Zoë gezegd dat ze elke dag zou gaan sporten. Kim zaterdag naast en schudde van nee, dat doet ze toch niet. Zoë moet gewoon een schop onder haar hol krijgen.
Daar kan ze wat aan doen me dunkt, geen make-up en geen wimpers. Ze 'oogt' echt als een mongooltje nu.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Dat gezicht van Zoë.. ze haat het gewoon
Ze is in alles lui.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel lui wat betreft sporten.
Valt best mee toch?quote:Op donderdag 13 april 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan ze wat aan doen me dunkt, geen make-up en geen wimpers. Ze 'oogt' echt als een mongooltje nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is Kenzy eigenlijk erg bezig met haar gewicht of vindt ze het wel ok?quote:Op donderdag 13 april 2023 11:36 schreef lojanda het volgende:
Binnen is Babette aan het sporten met Zoë en die roept maar “ik kan het niet”. Wat een klaagzang altijd met Zoë als ze zich moet bewegen.
Rolmops Kenzy zit weer met haar dikke reet op het podium instructies te geven. Die fitt girl zal ook echt nooit afvallen..
Wendy is lekker aan het fietsen.
ah wat leuk dat je er een filmpje van hebt!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Filmpje: https://streamable.com/hbytpn
quote:Op donderdag 13 april 2023 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Nou...En die trend van streepjes bij je ogen moet ook eens deaud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ze denkt zeker dat ze met het aanbrengen van lagen make up e.d. haar armspieren voldoende traintquote:Op donderdag 13 april 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel lui wat betreft sporten.
Doe gewoon een t-shirt aan op die leeftijdquote:Op donderdag 13 april 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Janet met een strakke legging...ok, ik heb een beeld...![]()
Ze vergeten de cams blijkbaar...quote:Op donderdag 13 april 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Doe gewoon een t-shirt aan op die leeftijd
Op zijn minst maar van mij zouden ze legging ook moeten verbieden.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ze in het verleden misschien gerookt? Als je dan mindert of helemaal stopt dan hoest je je longen uit je lijf.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Heerlijk om naar te kijken die 2.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Filmpje: https://streamable.com/hbytpn
Als je dit vergelijkt met het enthousiasme waar Kim het mee deed..... wat een ramp is die meid!!!quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Ze krijgt die zonneluiken amper omhoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om je benen?quote:Op donderdag 13 april 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik bedoel het gezicht dat ze trekt tijdens het sporten.. ze haat sportenquote:Op donderdag 13 april 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan ze wat aan doen me dunkt, geen make-up en geen wimpers. Ze 'oogt' echt als een mongooltje nu.
In schoonmaken dan weer nietquote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
Nu snap ik wat Kenzy bij de marine wil gaan doen!!!!
Ze wil vast en zeker 'scheepstoeter' worden op een fregat of zo
quote:Op donderdag 13 april 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze wil afvallen maar dat het niet lukt in de loods..quote:Op donderdag 13 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is Kenzy eigenlijk erg bezig met haar gewicht of vindt ze het wel ok?
Ik weet niet of dat volgens de verdragen van Geneve wel is toegestaan.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zie haar regelmatig sporten met Ice.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze wil afvallen maar dat het niet lukt in de loods..
Ze zegt een fitt girl te zijn..
Dat is ook echt wat ze uitstraalt en laat zien daar
Ze zei dat ze dit hoesten nu al acht jaar heeft.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze in het verleden misschien gerookt? Als je dan mindert of helemaal stopt dan hoest je je longen uit je lijf.
Wauw, heftig hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dit hoesten nu al acht jaar heeft.
Koksmaatje!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat volgens de verdragen van Geneve wel is toegestaan.
Ja daarom dat er in die acht jaar geen oplossing voor is. Misschien met haar gewicht te maken.quote:
Regelmatig of heel af en toequote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie haar regelmatig sporten met Ice.
Wel duidelijk verschil met Kim tijdens deze sport activiteiten. Nou was zij ook niet vies van de mayo, maar die deed net zo fanatiek mee terwijl ze de rest aan het oppeppen was.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Regelmatig of heel af en toe![]()
Ik zie haar vooral zitten liggen en eten en dan op dat eten een lekkere klodder vette mayonaise. Gisteren at ze haar pizza met mayo
Maar ze eet thuis nooooit vet hoor!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie haar vooral zitten liggen en eten en dan op dat eten een lekkere klodder vette mayonaise. Gisteren at ze haar pizza met mayo
Moet ze ze wel krokant bakken!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
Ik weer kippenbouten liggen voor het avondeten.. kan Moraima weer heerlijk genieten van haar kip
quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat volgens de verdragen van Geneve wel is toegestaan.
Idd die was zelf ook druk bezig met sporten tijdens het trainen van de bewonersquote:Op donderdag 13 april 2023 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel duidelijk verschil met Kim tijdens deze sport activiteiten. Nou was zij ook niet vies van de mayo, maar die deed net zo fanatiek mee terwijl ze de rest aan het oppeppen was.
In de crockpot en dan daarna even de oven in voor een krokant velletjequote:
Leila kreeg altijd naar haar hoofd geslingerd “geile Leila” maar daar kan nu ook Eunice aan worden toegevoegd. Ze gedraagt zich op dit moment echt als een verliefde geile bakvis.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kleutergedoe in die keuken. JW vraagt of Eunice naast hem wil zitten met de film.
Zij wil geen antwoord geven, doet ze straks wel bij de thee...
Zoe vindt dit natuurlijk gek want Isaac zat toch ook gewoon naast haar?
Rupert zegt dat ze liever op JW wil zitten.
Er wordt gevraagd of het JW dan niks uitmaakt naast wie hij zit, waarop hij zegt dat hij het liefst naast een klein Mexicaantje zit.
Uiteraard schreeuwt Zoe bij elke opmerking, antwoord, of weigering van antwoord als een dier dat op de slachtbank ligt...
Dat ze dat doen kan ik me wel iets bij voorstellen maar dat JW daaraan meedoet vind ik niet oké.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef pingu66 het volgende:
Nu wordt ff Esther belachelijk gemaakt door JW Rupi Eunice en Zoë....ze hebben de grootste lol 🙃
Zo'n crockpot is toch gewoon een elektrische snelkookpan?quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
In de crockpot en dan daarna even de oven in voor een krokant velletje![]()
Ze loopt (en ligt op de bank) als een krolse poes door de loodsquote:Op donderdag 13 april 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Leila kreeg altijd naar haar hoofd geslingerd “geile Leila” maar daar kan nu ook Eunice aan worden toegevoegd. Ze gedraagt zich op dit moment echt als een verliefde geile bakvis.
Ze zegt de hele tijd niets te willen van hem maar haar gedrag zegt iets heel anders.
Jaquote:Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n crockpot is toch gewoon een elektrische snelkookpan?
Een slowcooker.. om iets lang te laten garen.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat een slowcooker juist het tegenovergestelde is, die gaart heel langzaam, maar je hebt ze die beide kunnen.quote:
Klopt.. in een slowcooker gaar je een gerecht heel langzaam en dat duurt meerdere uren. Bij een snelkookpan gaat het juist heel erg snel een gerecht bereiden en dat komt door de hoge druk.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat een slowcooker juist het tegenovergestelde is, die gaart heel langzaam, maar je hebt ze die beide kunnen.
regelmatig.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
De crockpot in de loods kan beide en ook bv te gebruiken als rijstkoker of "snelle" stoofvlees gerechten.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. in een slowcooker gaar je een gerecht heel langzaam en dat duurt meerdere uren. Bij een snelkookpan gaat het juist heel erg snel een gerecht bereiden en dat komt door de hoge druk.
In de loods hebben ze een slowcooker en vandaar dat ze nu al die kippenpoten gaan garen voor het avondeten.
Dan kan JW namelijk zijn bioscoopbroek aantrekken....je weet toch...quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kleutergedoe in die keuken. JW vraagt of Eunice naast hem wil zitten met de film.
Zij wil geen antwoord geven, doet ze straks wel bij de thee...
Zoe vindt dit natuurlijk gek want Isaac zat toch ook gewoon naast haar?
Rupert zegt dat ze liever op JW wil zitten.
Er wordt gevraagd of het JW dan niks uitmaakt naast wie hij zit, waarop hij zegt dat hij het liefst naast een klein Mexicaantje zit.
Uiteraard schreeuwt Zoe bij elke opmerking, antwoord, of weigering van antwoord als een dier dat op de slachtbank ligt...
Ik vind dat pas een negatieve instellingquote:Op donderdag 13 april 2023 12:34 schreef spapaars het volgende:
Groot leeftijdsverschil, hij een behoorlijk negatieve instelling, denk dat ze gewoon van de situatie gebruik maakt, en verders niets met hem wil.
[ afbeelding ]
Oké dat wist ik niet.. wel heel handig alles in éénquote:Op donderdag 13 april 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De crockpot in de loods kan beide en ook bv te gebruiken als rijstkoker of "snelle" stoofvlees gerechten.
Kleine loder als er iemand is die veel over Esther zegt en zich zelf met haar vergelijkt is het Eunice wel. (zie reactie na Esthers eliminatie)quote:Op donderdag 13 april 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe tegen JW: "Wie was strenger, Eunice of Esther?"
Eunice: "Ey! We gaan niemand vergelijken he, serieus, ik wil echt het woord Esther niet meer horen"
Zoe: "Esther Esther Esther"
Eunice: "Nee maar ik bedoel met vergelijkingen, dat moet je niet doen, puur uit respect voor haar."
Zoe: "Nee joh, ze hoort toch niks"
Eunice: "Nee maar Zoe, serieus, je moet dit goed leren, je moet het niet, maar het is fijn dat je dit leert, je gaat niet mensen vergelijken"
Zoe: "Ja Kenzy!"
Kenzy: "Wat heb ik nu weer gedaan?"
Zoe: "Nee niks, maar het is leuk om het op iemand anders af te schuiven."
Welkom hier!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, veel meegelezen en lijkt me leuk soms mee te reageren, ik volg af en toe de live streams als ik thuis ben en kijk ook soms s,avonds nog, het is vreselijk verslavend soms haha, moet nog wel even uitvogelen hoe ik op commentaren kan reageren en waarrrr zitten de emoticons hier?
Welkom en veel plezier hierquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, veel meegelezen en lijkt me leuk soms mee te reageren, ik volg af en toe de live streams als ik thuis ben en kijk ook soms s,avonds nog, het is vreselijk verslavend soms haha, moet nog wel even uitvogelen hoe ik op commentaren kan reageren en waarrrr zitten de emoticons hier?
Welkomquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Ok dat ga ik proberen, dank jequote:Op donderdag 13 april 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Welkom en veel plezier hier![]()
Er staat een smiley naast 'invoeren', als je daarop klikt kun je kiezen
Hebben ze een instantcooker of een slowcooker?quote:Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welkomquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Erg spitsvondigquote:Op donderdag 13 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
Man man, die Jw is ook zo spitsvondig, minstens drie keer gezegd ‘van prei word ik blij’ en andere varianten.
Ook dat is TV.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:48 schreef spapaars het volgende:
Elke keer Erik in beeld brengen wanneer hij weer eens z'n neus leegeet. moeten ze eens mee ophouden.
halloquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is waarschijnlijk de enige die die gewoonte niet heeft thuisgelatenquote:Op donderdag 13 april 2023 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook deels framen, hij is vast niet de enige neuspeuteraar daar.
fok offquote:Op donderdag 13 april 2023 12:49 schreef lojanda het volgende:
Ook haalt hij even de prut uit zijn ooghoeken en stopt het in zijn mond
Als je je ´nieuwe´ vriendinnetje ook een ´klein Mexicaantje´ noemt dan zegt dat al genoeg over hoe hij met vrouwen gewend is om te gaan.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ze dat doen kan ik me wel iets bij voorstellen maar dat JW daaraan meedoet vind ik niet oké.
Jakkes, vlees koken vind ik altijd erg vies.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een slowcooker.. om iets lang te laten garen.
Daar krijg je echt geen gekookt vlees uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jakkes, vlees koken vind ik altijd erg vies.
Dom mokkel is het toch ook. En maar stoken en haar neus in andermans zaken steken.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe tegen JW: "Wie was strenger, Eunice of Esther?"
Eunice: "Ey! We gaan niemand vergelijken he, serieus, ik wil echt het woord Esther niet meer horen"
Zoe: "Esther Esther Esther"
Eunice: "Nee maar ik bedoel met vergelijkingen, dat moet je niet doen, puur uit respect voor haar."
Zoe: "Nee joh, ze hoort toch niks"
Eunice: "Nee maar Zoe, serieus, je moet dit goed leren, je moet het niet, maar het is fijn dat je dit leert, je gaat niet mensen vergelijken"
Zoe: "Ja Kenzy!"
Kenzy: "Wat heb ik nu weer gedaan?"
Zoe: "Nee niks, maar het is leuk om het op iemand anders af te schuiven."
Altijd handig een paar vrienden daar te hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice verteld tegen Babs dat zij en JW alleen maar vrienden zijn en lol hebben samen en niets met elkaar willen.
Waarom dan de hele tijd lopen kirren en geilen met hem? Ik geloof haar niet
Pure Mexicaanse tactiek denk ik dan maar.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice verteld tegen Babs dat zij en JW alleen maar vrienden zijn en lol hebben samen en niets met elkaar willen.
Waarom dan de hele tijd lopen kirren en geilen met hem? Ik geloof haar niet
Uit een slowkoker toch wel?quote:Op donderdag 13 april 2023 13:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen gekookt vlees uit.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 13 april 2023 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Yes.... op tijd voor het vreselijk grote geldbedrag....hatsjikidee..
Ze hebben het ook altijd gezelli..quote:Op donderdag 13 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: het is toch weer gezellig zo met zijn allen he, ik vind dat we dit eigenlijk iedere dag even moeten doen, rond een uur of 1 doen we een zoemer na en gaan we hierheen
Hoorde Jappie en Jeff net ook zeggen, als het weer een pittenspel is of groot dartbord, dan blijven we nog evenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: het is toch weer gezellig zo met zijn allen he, ik vind dat we dit eigenlijk iedere dag even moeten doen, rond een uur of 1 doen we een zoemer na en gaan we hierheen
Viel me al op dat ze in de uitzendingen de tijd die we ze in kamers zien wachten op opdrachten ook flink ingekort hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:27 schreef Silves het volgende:
Niemand die dit nog spannend vind, ze weten precies wanneer en waarom..ja de boodschappen en waar ze zin in hebben...boring.
Is bezig met babyolie op te smeren..nog geen band.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano al gespot, welke kleur band heeft hij om?
quote:Op donderdag 13 april 2023 13:35 schreef Silves het volgende:
En elke proef wordt het jurkje korter van zooitje..
Van de wereldberoemde Russische mode ontwerper Ziepoesnetnie...quote:Op donderdag 13 april 2023 13:35 schreef Silves het volgende:
oei betekent dat dat hij op een verdienopdracht rekent, eliminatie de rode???quote:Op donderdag 13 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano heeft een keus gemaakt, het wordt de witte
quote:Op donderdag 13 april 2023 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van de wereldberoemde Russische mode ontwerper Ziepoesnetnie...
quote:Op donderdag 13 april 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oei betekent dat dat hij op een verdienopdracht rekent, eliminatie de rode???
Of een tuingebeuren of alleen naamstippen op de grond, krijgen we weer een beeldscherm voor de verdienopdracht.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Ze horen geen gebonk of gestamp, ze hebben de stille ploeg gestuurd zeggen ze
Daar kun je best weleens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of een tuingebeuren of alleen naamstippen op de grond, krijgen we weer een beeldscherm voor de verdienopdracht.
Is ze kaal ook, heel dun haar heeft ze.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:39 schreef Silves het volgende:
heb zo zin om dat onverzorgd , dunne slierten van sas, af te knippen..
Proest.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:35 schreef Silves het volgende:
Gisteren had hij ze alle 2 omgedaan.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano heeft een keus gemaakt, het wordt de witte
quote:Op donderdag 13 april 2023 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van de wereldberoemde Russische mode ontwerper Ziepoesnetnie...
Zekerheid voor allesquote:Op donderdag 13 april 2023 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren had hij ze alle 2 omgedaan.
Meer woorden hoef je er niet eens aan vuil te maken want haar hele 'niet toegeven-gedrag' heeft alles (!) te maken met de rollende camera's. Sowieso vind ik Eunice een oude uitstraling hebben en sluit niet uit dat ze juist valt op oudere kerels. Eigenlijk staat dat korte haar stukken beter en ze heeft bovendien gewoonweg heel erg veel weg van een alternatief sektelid.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als hier geen camera's zouden zijn, hadden jullie het dan al gedaan met elkaar, vraagt Babet.
JW zegt, ja natuurlijk dan had ik het hier al gedaan op de keukentafel en wijst naar het aanrecht. Eunice slaat de handen voor haar gezicht en begint heel hard te lachen
De druipkaars..mss moet ze de maxi maandverband lenen van Moira.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het van haar andere lippen
Zou ze wat voelen aan komen...quote:Op donderdag 13 april 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
pfffff Babette staat weer met haar haren te klooien...... dat doet ze volgens mij altijd als ze nerveus is (nog meer/erger dan normaal)
En dan haar mascara routine...zie je meteen dat ze geen rust in haar hele lijf heeft..quote:Op donderdag 13 april 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
pfffff Babette staat weer met haar haren te klooien...... dat doet ze volgens mij altijd als ze nerveus is (nog meer/erger dan normaal)
quote:Op donderdag 13 april 2023 13:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou het haar eliminatie-look worden??
ja maar echt...... hoe die mascara op haar wimpers doet..... complete neuroot!, die moet toch regelmatig in haar ogen zitten poerenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:49 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan haar mascara routine...zie je meteen dat ze geen rust in haar hele lijf heeft..
Ze gaan op Rupiequote:Op donderdag 13 april 2023 13:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan er achteraan: verstaat iemand me???quote:Op donderdag 13 april 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
Mori is wat Papiaments aan het lullen over de loods
quote:Op donderdag 13 april 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan op Rupie
Laat het eliminatie zijn
Rupie die wint
Dan heb je feest
Weer ?quote:Op donderdag 13 april 2023 13:51 schreef Silves het volgende:
Kenzi is weer baldadig zegt ze, zooitje zegt weer iets anders als shagrijnig
quote:Op donderdag 13 april 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan op Rupie
Laat het eliminatie zijn
Rupie die wint
Dan heb je feest
Laten we het hopenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja baldadig en sjaggie en uber lui..quote:Op donderdag 13 april 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer ?
Is ze al eens iets anders dan chagrijnig geweest ?
Poehhh Erik?? Janet? Kenzi?quote:Op donderdag 13 april 2023 13:56 schreef pingu66 het volgende:
Wie zou Rupi er uit gaat gooien als ie een eliminatie wint?
Als je Jeff wil elimineren dan is dit de geschikte proef want hij heeft last van trillende handjesquote:
Er liggen geen stippenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ze lachen nog.. dus geen eliminatie
Kan ook nog niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ze lachen nog.. dus geen eliminatie
Hij heeft het zelf ook al meerdere malen gezegdquote:Op donderdag 13 april 2023 13:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Jeff wil elimineren dan is dit de geschikte proef want hij heeft last van trillende handjes
Die past zich aan, dus gaat nu ook in de pubertaal van Zoe mee. Vreselijk.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
die vindt de laatste tijd bijna alles 'dik' of 'vet'....
Hiervoor ?quote:Op donderdag 13 april 2023 13:59 schreef xsaskiax het volgende:
Hahahaha Kenzy neemt maar even een shake..... jaja ze moet zich nu lichamelijk in gaan spannen !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |