Doen ze voor de mensen die thuis mee willen doen.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
De FEBO is zooo lui
Dat ze de hele yoga sessie laten zien
Op de andere stream
Sas en Bern
Sas is moe en heeft pijn
Dat heb ik dus ook. Ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 13 april 2023 10:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen om met Erik te filosoferen
Sas heeft over alles wel een azijn-mening.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Sas vind het een beetje onzin dat Eunice de boel afhuurt
Wie is Lotte?quote:Op donderdag 13 april 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Mori wil met Lotte praten
En weg geluid
Een van de coachesquote:
Ja, waren kilo's, hij had het hartstikke goed gedaan, maar een beetje fout opgeteld.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:26 schreef Judiwi het volgende:
Jw zegt hij zat met laatste spel maar 1 punt lager dan Babet ik dacht 100 punten dat hij gisteren zei.
Klopt minstens 100quote:Op donderdag 13 april 2023 10:26 schreef Judiwi het volgende:
Jw zegt hij zat met laatste spel maar 1 punt lager dan Babet ik dacht 100 punten dat hij gisteren zei.
Nu ben ik nieuwsgierig wat Moraima wil bespreken.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een van de coaches
Degene die ingrijpt als het mis gaat
En dat lieve engie gaan we niet horenquote:Op donderdag 13 april 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig wat Moraima wil bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |