De moeder van @Sked ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
Danny ging vandaag ook naar de film.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
De eerste twee landen op de landencoeffecientenranking krijgen een extra ticket volgens mij sinds dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 4 tickets en staat Inter 5e.
Dat is geen Italiaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Allemaal fout! Het juiste antwoord was Chris Pratt.
Coolquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, in de tweede helft krijgen ze messen.
Hier wordt gepost door voetbal liefhebbers betreffende de huidige wedstrijden.quote:
Misschien moet je solliciteren..quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka van het FOK-forum ziet het beter dan de commentator.
Breek een been, raak de bal en win een prijsquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me wel een geval bij (Ik dacht) ajax-PSV waar de bal met een randje van een nop werd geraakt waardoor het geen strafschop was.
Dan lijkt me dit ook duidelijk.
Al vind ik de redenering "als je de bal raakt kan het geen strafschop zijn" ook erg kortzichtig.
dit was geen penaltyquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me wel een geval bij (Ik dacht) ajax-PSV waar de bal met een randje van een nop werd geraakt waardoor het geen strafschop was.
Dan lijkt me dit ook duidelijk.
Al vind ik de redenering "als je de bal raakt kan het geen strafschop zijn" ook erg kortzichtig.
Was het ook niet.quote:
Ja, die vallen opeens wel heel erg tegen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:44 schreef DeeBee het volgende:
Napoli kan er echt niks meer van de laatste weken
Viel wel mee, hij kreeg hem zo van Leao op een presenteerblaadje.quote:
Daarom werd Juventus ook honderd keer kampioen. De rest begon te choken na 25 potjes.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die vallen opeens wel heel erg tegen.
Alleen om dit nog weg te geven, dan moeten ze nog slechter dan Cambuur gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom werd Juventus ook honderd keer kampioen. De rest begon te choken na 25 potjes.
Edgar Davids is zijn grote voorbeeld.quote:
Alleen doet Giroud dat al tig jaar op topniveau.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:52 schreef Zorro het volgende:
Die Giroe is net Luuk de Jong.
Bakt er niks van, schiet er dan eentje in die hij nog niet kon missen al had ie het gewild, en is dan het mannetje.
Ik heb hem dan ook nog nooit wat gevonden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen doet Giroud dat al tig jaar op topniveau.
Je gaat in op Zorro.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Die aanname van Giroud afgelopen weekquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.quote:
Maar wordt het daar slechter van?quote:
Precies, kijk naar Ajax.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, veel te weinig geïnvesteerd dat Chelsea, cheap bastards.
Dat lijkt al zo lang geledenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden won Ajax met 0-4 in Madrid, dat kun je je nu haast niet meer voorstellen
Incident.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden won Ajax met 0-4 in Madrid, dat kun je je nu haast niet meer voorstellen
Hier op fok?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:31 schreef Sked het volgende:
Ik denk dat @:Alaphilippe_ het met mij eens is dat Giroud nog altijd de meest onderschatte spits van Europa is, ondanks alle lof
Soms heb je wel eens een bizar uitschietertje ja, net als dat Inter, Milan of Benfica de finale haalt dit jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef TLC het volgende:
Of Feyenoord kampioen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een bizar uitschietertje ja, net als dat Inter, Milan of Benfica de finale haalt dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |