Precies. Jeangu was gewoon goed. Alleen sloeg het nummer niet aan. Maar dat is wat anders.quote:Op zondag 16 april 2023 11:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heeft Jeangu hiermee te maken. Die was ook echt niet slecht.
Waarschijnlijk ben je zelf woke als je dat durft te vragen.quote:Op zondag 16 april 2023 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb een voorgevoel dat ik geen duidelijk uitgetypte zinnen terug krijg....
Ik zie ineens meer van die woke berichten langskomen, wat blijkt: door jouw reactie staan die ineens in m'n tijdlijn.quote:Op zondag 16 april 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
Ik heb een aantal van die figuren gevraagd wat er woke is aan de inzending, eens zien of er een zinnig antwoord uitkomt.
Roxette, woke avant la lettre.quote:Op zondag 16 april 2023 11:59 schreef Prego het volgende:
[..]
Kennelijk is het al woke tegenwoordig wanneer de man langer haar heeft dan de vrouw ofzo
Zal niet meer vragenquote:Op zondag 16 april 2023 12:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie ineens meer van die woke berichten langskomen, wat blijkt: door jouw reactie staan die ineens in m'n tijdlijn.
Dat nummer vooral en dat eerste nummer was beter dan het werkelijke tweede nummer. S10 werd telkens beter.quote:Op zondag 16 april 2023 11:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heeft Jeangu hiermee te maken. Die was ook echt niet slecht.
Leuk als ze het wil doen.quote:Op zondag 16 april 2023 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik blijf het zeggen, volgend jaar gewoon Davina Michelle sturen. Dan heb je geen enkel probleem met kunnen zingen. Lekker een commercile knaller en geen geneuzel.
Nee ze heeft ook al gezegd het niet te doen, maar dat is alweer een paar jaar geleden volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk als ze het wil doen.
Als ik haar was zou ik het echter nooit doen. Lekker professioneel blijven en niet met spektakels als dit meedoen.
quote:"Mijn team en ik hebben met z'n allen zoiets van: het moment is er misschien gewoon nog niet", zegt de 25-jarige Davina. "Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu gewoon niet het gevoel dat dit het moment is om het te doen."
"Wat als ze me zouden vragen? Dan zou ik voor dit jaar wel om de tafel willen maar ik denk dat ik 'm oversla", aldus Davina.
Daar denken artiesten als Maneskin en Rosa Linn wel anders over met mee doen aan "spektakels".quote:Op zondag 16 april 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik het echter nooit doen. Lekker professioneel blijven en niet met spektakels als dit meedoen.
Geen idee of die al naam hadden voor de deelname. (Geen idee ook wie Rosa Linn is.)quote:Op zondag 16 april 2023 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar denken artiesten als Maneskin en Rosa Linn wel anders over met mee doen aan "spektakels".
Inderdaad laat dat ESF lekker aan Loreen, Voyager, Marco Mengoni en dat soort goedwillende amateurs.quote:Op zondag 16 april 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En in welke hitlijst stond Loreen al die jaren sinds haar deelname?quote:Op zondag 16 april 2023 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad laat dat ESF lekker aan Loreen, Voyager, Marco Mengoni en dat soort goedwillende amateurs.
Waarom zou de meest gestreamde artiest in Sloveni Joker Out mee willen doen dit jaar? Waarom doet Marco Mengoni mee terwijl hij al 70 platinum platen heeft in Itali ? De meeste artiesten die mee doen hebben veel meer meters al achter de rug in de muziekwereld dan een Mia en Dion en toch zien heel veel de kansen als 200 miljoen mensen je live zien. Nu doe je net alsof landen enkel nobody's sturen.quote:Op zondag 16 april 2023 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee of die al naam hadden voor de deelname. (Geen idee ook wie Rosa Linn is.)
Waarom zou een Stefania weer mee willen doen? Voor een ander land ook nog. Meid zonder carrire hunkert naar meer.
Davina is hartstikke goed, die heeft het niet nodig.
Daarbij heeft Davina al die act tussendoor mogen doen.
Ik ken al deze artiesten niet.quote:Op zondag 16 april 2023 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom zou de meest gestreamde artiest in Sloveni Joker Out mee willen doen dit jaar? Waarom doet Marco Mengoni mee terwijl hij al 70 platinum platen heeft in Itali ? De meeste artiesten die mee doen hebben veel meer meters al achter de rug in de muziekwereld dan een Mia en Dion en toch zien heel veel de kansen als 200 miljoen mensen je live zien. Nu doe je net alsof landen enkel nobody's sturen.
Nou, die discussie loste zichzelf makkelijk opquote:Op zondag 16 april 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En in welke hitlijst stond Loreen al die jaren sinds haar deelname?Nu weer door de nieuwe deelname in de kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |