Ja stel je voor dat als je 9 ton wint niet iets voor een ander doet.. toch denk ik dat het hem veel pijn zal doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.
Het maakt haar ook geen onverstandige vrouw natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Op basis van 1 uitspraak verklaar je haar tot verstandige vrouw
Dat ze 1 verstandige uitspraak doet maakt haar nog geen verstandige vrouw
Zou mij ook pijn doen hoor.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat als je 9 ton wint niet iets voor een ander doet.. toch denk ik dat het hem veel pijn zal doen.
Waarom zou hij geen vrienden hebben.quote:
Ik heb ze geteld en het zijn er meer als die ene van Jeff.quote:
Aah je kent ze persoonlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld en het zijn er meer als die ene van Jeff.
Eigenlijk ging het over het vermoeden dat Bern daar niks zou delen omdat hij dit toevallig gisteren in de uitzending letterlijk tegen Sasha had gezegd. De studieschuld van iemand buiten de loods heeft daar eigenlijk ook niks mee te maken.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat?
Het ging over een studieschuld van een vriend van Bern, geen idee wat de boetes er mee te maken hebben.
Mij niet want als ik dan iets doe dan zou ik het met alle liefde doen. Ik wordt gelukkig van delen met mijn geliefden.quote:
Correctquote:
Laten we dan Jeff er maar bij betrekken om een punt te maken?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Correct![]()
Nee dat niet maar gebaseerd op uitspraken van beide. Daarnaast zie ik niet waarom Bern geen vrienden zou hebben. Het is geen onaardige kerel.
echt he zulke domme opmerkingquote:Op woensdag 12 april 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen vrienden hebben.
Hij is van Gorillaquote:Op woensdag 12 april 2023 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
En de belt is binnen. Misschien dat Kenzy nu wat meer lacht vandaag.
Wederom correctquote:Op woensdag 12 april 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laten we dan Jeff er maar bij betrekken om een punt te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |