Ben ook wel benieuwd of het waar is of niet. Zou wat zijn; zelf bij events die door oa. Rupert georganiseerd worden mokkend aan de zijkant staan en dan mensen met een leugen aan zijn events mee laten doen. Is dat dan de echte Bern?quote:
Ik zie hem er wel voor aan jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of het waar is of niet. Zou wat zijn; zelf bij events die door oa. Rupert georganiseerd worden mokkend aan de zijkant staan en dan mensen met een leugen aan zijn events mee laten doen. Is dat dan de echte Bern?
To be continued
dat iedereen verplicht mee moet doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry ik heb het gemist...... wat is er precies met het evenement van Bern aan de hand dat er zoveel ophef over is??
Ik zag hem zeggen dat er 3 films zouden komen en 2 dingen tussendoor, trefbal en een soort escape-room-gebeuren..... is dat niet waar?
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Bern maar de sukkel uithangen waarom zijn SeikSas maar bij Jappie op bed blijft zitten...
[ afbeelding ]
Zondag is niet verplicht om mee te doen aan de activiteiten. Dat moet Bern nu tegen de groep gaan zeggen van Jeff.quote:
oh okequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat iedereen verplicht mee moet doen
kan fucking den hertog dat niet zelf zeggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zondag is niet verplicht om mee te doen aan de activiteiten. Dat moet Bern nu tegen de groep gaan zeggen van Jeff.
Alles voor die Nieuwe Instappers.. dat U alles al denkt te weten, is niet voor iedereen hetzelfdequote:
-knip- ieder mag zijn eigen mening over een bewoner postenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles voor die Nieuwe Instappers.. dat U alles al denkt te weten, is niet voor iedereen hetzelfde
Bernieboy heeft gewoon staan liegenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan fucking den hertog dat niet zelf zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |