1.09 dollar per euro valt wel mee toch.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef nostra het volgende:
Die sterke euro hakt wel in rendement zeg, gaat hard.
Mwah, viel me gewoon op. Vrij recent GOLD gekocht, staan 24% in de plus en 14% in euro's. Nordics kronen zijn al helemaal een drama.quote:Op woensdag 12 april 2023 06:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
1.09 dollar per euro valt wel mee toch.
Ik vrees dat het nu in Feedback verder gaat maar dat is niet meer onze zorgquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:20 schreef noodgang het volgende:
[modbreak]laten we in dit topic niet verdergaan met deze onderlinge verwijten. Agree to disagree en verder op de inhoud?[/modbreak]
Ja, dat helpt hier ook niet echt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef nostra het volgende:
Die sterke euro hakt wel in rendement zeg, gaat hard.
Ik doe m'n best. Het is niet altijd makkelijk om beleggen en emotie gescheiden te houden. Aan de andere kant moet je ook wat eelt op de ziel hebben, dat groeit vanzelf als je hier wat langer rondhangtquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:02 schreef kloon_bassie het volgende:
Je kan best pro bedrijf X zijn maar als een persoon dan met openbaar vindbare info komt dan helpt het niet in de discussie als je alleen op de man speelt zonder argumenten. Verse Prins zit hier regelmatig Tesla te promoten maar die kan er wel mee overweg wanneer er een discussie ontstaat.
Veel US companies leveren ook wereldwijd, dus dan zou het niet uit moeten maken. Ik zit helaas vrij domestic met mijn aandelen. Maar goed, dat hoort erbij.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, dat helpt hier ook niet echt.
Ik zag een paar keer hogere aandelenkoersen maar een lagere portfoliowaarde.
Hopelijk trekt de markt in z'n geheel weer wat aan, dan voel je het niet zo erg meer.
De kwartaalcijfers barsten weer bijna los dus ben benieuwd.
Het helpt als je een keer crypto -98% ziet doen. Dat is een goede leerschool.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat helpt hier ook niet echt.
Ik zag een paar keer hogere aandelenkoersen maar een lagere portfoliowaarde.
Hopelijk trekt de markt in z'n geheel weer wat aan, dan voel je het niet zo erg meer.
De kwartaalcijfers barsten weer bijna los dus ben benieuwd.
[..]
Ik doe m'n best. Het is niet altijd makkelijk om beleggen en emotie gescheiden te houden. Aan de andere kant moet je ook wat eelt op de ziel hebben, dat groeit vanzelf als je hier wat langer rondhangt
Dit klopt als een busquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Het helpt als je een keer crypto -98% ziet doen. Dat is een goede leerschool.![]()
Wie? ¤/$??quote:Op maandag 17 april 2023 16:44 schreef nostra het volgende:
Vierde dag op een rij met meer dan 2%. Go go go!
Kendrion +6,3% sinds het lente offensief al +¤4,-quote:Op maandag 17 april 2023 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Berkshire blijft ook maar stijgenjammer want had weer een kooporder staan.
Winst-/omzetcijfers gaan over het verleden, de beurskoers over de verwachtingen voor de toekomst. Ik begrijp dat de orderinstroom onder de verwachtingen ligt.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Goede cijfers voor ASML maar aandeel daalt
Op Teletekst staat dat er nog een wachtrij aan bestellingen is ter waarde van 39 miljard euro..quote:Op woensdag 19 april 2023 10:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Winst-/omzetcijfers gaan over het verleden, de beurskoers over de verwachtingen voor de toekomst. Ik begrijp dat de orderinstroom onder de verwachtingen ligt.
Hoog gewaardeerde aandelen worden ook zwaarder gestraft als het een beetje tegen zit, of als er wat onzekerheid is.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op Teletekst staat dat er nog een wachtrij aan bestellingen is ter waarde van 39 miljard euro..
Naja als dat al niet genoeg is
Maargoed ik snap je punt. Ook ivm restricties ivm China etc.
+20,87% in een jaarquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanochtend Begin van de handelsdag nog wat Floor & Decor bijgekocht
Die staan ook mooi op winst hier idd.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:38 schreef blomke het volgende:
Van Lanschot Kempen blijft ook maar langzaam en zeker stijgen. Begin mei de 1-ste kw.-cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |