Duitsland gaat hier vast wel iets van vinden. Kunnen ze toevoegen aan de reeks aan overtredingen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:06 schreef Kijkertje het volgende:
Musk is de balans tussen links en rechts aan het herstellen op Twitter![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hilarische troll actie wel van Musk, ik moet altijd wel lachen om dit soort bizarre acties ook al lijkt het mij een hork van een vent als je hem als werkgever hebt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:57 schreef Korenfok het volgende:
[..]
hij betaalt er 'persoonlijk' voor een aantal;
[ twitter ]
Maar ook een beetje false advertising hierdoor. Want nu lijkt het alsof ze wel hebben betaald voor hun vink, terwijl dat niet zo is (en ze eigenlijk tegen zijn om te betalen voor zoiets).quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:06 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hilarische troll actie wel van Musk, ik moet altijd wel lachen om dit soort bizarre acties ook al lijkt het mij een hork van een vent als je hem als werkgever hebt.
Ja goed, dat is dus net de troll grap van Musk, om precies die paar celebrities een vinkje te geven die kritiek hadden. Het zal Musk een worst wezen of die false advertiging is of niet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:09 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Maar ook een beetje false advertising hierdoor. Want nu lijkt het alsof ze wel hebben betaald voor hun vink, terwijl dat niet zo is (en ze eigenlijk tegen zijn om te betalen voor zoiets).
De blauwe vinkjes zijn daarmee ook waardeloos geworden, ik vind het humor.quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:30 schreef Tijn het volgende:
Eerst waren mensen boos dat ze geen blauw vinkje hadden en celebrities wel. Nu kunnen ze een blauw vinkje kopen en zijn ze boos dat celebrities dat niet doen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De blauwe vinkjes zijn daarmee ook waardeloos geworden, ik vind het humor.
Nu zegt een blauw vinkje alleen "Ik heb er voor betaald en ik had een telefoonnummer dat ze gecontroleerd hebben", het zegt verder nog niets over wie je werkelijk bent.
Ja? Iemand die geld zat heeft maar stelt niet te gaan betalen is gefrustreerd?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Klopt, dan heb je van die Senaat kandidaten die extreem gefrustreerd raken omdat ze hen blauwe vinkje niet meer hebben.
En woest, vergeet niet dat iedereen die het niks vindt woest is.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Iemand die geld zat heeft maar stelt niet te gaan betalen is gefrustreerd?
quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
En woest, vergeet niet dat iedereen die het niks vindt woest is.
Wat is daar waardeloos aan dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:35 schreef Leandra het volgende:
Nu zegt een blauw vinkje alleen "Ik heb er voor betaald en ik had een telefoonnummer dat ze gecontroleerd hebben", het zegt verder nog niets over wie je werkelijk bent.
Het ene vinkje had waarde in algemene zin voor alle deelnemers op het platform. Dit is een stukje online bling, wat misschien waarde heeft voor wie het aanschaft, maar dan houdt het verder ook wel op.quote:
Beetje zoals een fok abo dus?quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het ene vinkje had waarde in algemene zin voor alle deelnemers op het platform. Dit is een stukje online bling, wat misschien waarde heeft voor wie het aanschaft, maar dan houdt het verder ook wel op.
Dat je er geen reet aan hebt.quote:
Je FOK! abo geeft je vooral mogelijkheden die je zonder abonnement niet hebt, dat vinkje, dat altijd betekende dat je een geverifieerd account was, dat je was wie je zei dat je was, betekent heel wat anders, los van het feit dat je daarmee wellicht meer opties krijgt.quote:
@Ernie Wat @Leandra hier dus zegt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je FOK! abo geeft je vooral mogelijkheden die je zonder abonnement niet hebt, dat vinkje, dat altijd betekende dat je een geverifieerd account was, dat je was wie je zei dat je was, betekent heel wat anders, los van het feit dat je daarmee wellicht meer opties krijgt.
Sterker nog: ik ben er helemaal niet blij mee dat iedereen kan zien wat voor abonnement ik op FOK! heb en zou het liefste zien dat dat helemaal niet zichtbaar was.
Wanneer een platform verifieert dat iemand ook echt is wie hij/zij zegt dat-ie is, zoals Twitter vroeger deed, is dat inderdaad waardevoller dan een vinkje bij iemands naam zetten omdat-ie daarvoor betaald heeft, ja.quote:
Abo zichtbaarheid wegmoffelen terwijl dat de toko draaiende weet te houden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
@:Ernie Wat @:Leandra hier dus zegt.
Voor wat betreft het uit kunnen zetten van laten zien welk abo en of je een abo hebt is dat mss iets wat @:Danny zou kunnen toevoegen?
Waarom zou je een user niet zelf laten beslissen of ze dat zichtbaar willen hebben?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Abo zichtbaarheid wegmoffelen terwijl dat de toko draaiende weet te houden.Menig nieuwe Fokker klikt op het sterretje bij een user om erachter te komen dat er een abo functie bestaat. Het verwijderen daarvan zal de clickrate naar nul brengen waardoor je gewoonweg op jaarbasis minder abo's afsluit.
Het zou geen reet uit moeten maken of gebruikers ervoor kiezen om naar advertenties te kijken of dit af te kopen. Linksom of rechtsom houdt dat allebei de site overeind.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Abo zichtbaarheid wegmoffelen terwijl dat de toko draaiende weet te houden.
Omdat je de toko draaiende moet houden en het belang van tweeënhalve user die dit wilt niet, niet voor gaat. Als ik @Danny was zou ik er 8 euro per maand voor vragen. Minstens.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je een user niet zelf laten beslissen of ze dat zichtbaar willen hebben?
Je mag ook even verder lezen in mijn post om erachter te komen om welke Fokker ik het specifiek hebt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou geen reet uit moeten maken of gebruikers ervoor kiezen om naar advertenties te kijken of dit af te kopen. Linksom of rechtsom houdt dat allebei de site overeind.
Misschien moet je je eigen website beginnen als je het allemaal zo goed weetquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat je de toko draaiende moet houden en het belang van tweeënhalve user die dit wilt niet, niet voor gaat. Als ik @:Danny was zou ik er 8 euro per maand voor vragen. Minstens.
En die nu met een vinkje inderdaad kan doen alsof hij de Paus is.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer een platform verifieert dat iemand ook echt is wie hij/zij zegt dat-ie is, zoals Twitter vroeger deed, is dat inderdaad waardevoller dan een vinkje bij iemands naam zetten omdat-ie daarvoor betaald heeft, ja.
Op een forum waar iedereen onder pseudoniemen post is verificatie niet zo relevant, maar aangezien er op Twitter allerlei wereldleiders, politici, journalisten, filmsterren, artiesten, schrijvers etc. zitten is het wel leuk om te weten dat wat bv. "de paus" zegt ook echt van de paus komt en niet een lolbroek die doet alsof.
Zie hij als niet betalende user.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat je de toko draaiende moet houden en het belang van tweeënhalve user die dit wilt niet, niet voor gaat. Als ik @:Danny was zou ik er 8 euro per maand voor vragen. Minstens.
Ik hoef er ook niet zo mee te koop te lopen, hoor. Ik wil geen advertenties zien en ik vind het handig dat ik irritante users kan blokkeren. Bovendien draag ik Danny een warm hart toe en gebruik ik al jaren z'n site met veel plezier, dus ik gun 'm die paar centen wel. Maar ik hoef daar geen badge voor terug en zit er helemaal niet op te wachten dat m'n posts er anders uitzien dan iemand die geen abonnement heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je mag ook even verder lezen in mijn post om erachter te komen om welke Fokker ik het specifiek hebt.
Ik heb een mastodon servertje draaien, vind ik ruim voldoende. BlauwVettigHa.arquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen website beginnen als je het allemaal zo goed weet
Waarom hamer je zo op het impersonificatie gedeelte. Je weet dat dit verboden is op Twitter?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die nu met een vinkje inderdaad kan doen alsof hij de Paus is.
Of koning Willem Alexander bijvoorbeeld.....
Stel dat iemand een PrinsesAmalia Twitterhandle heeft of aanmaakt en vervolgens voor een vinkje gaat betalen....
Wat betekent dat dan als diegene allerlei zaken gaat roepen die staatsrechtelijk lastig zijn.
Stel dat een "Prinses Amalia" of "Thierry Boudet" roept dat die slachtoffers van het toeslagenschandaal niet zo moeten zeiken maar gewoon de verwarming wat lager moeten zetten en de boodschappen uit het onderste schap moeten pakken.
Het gaat toch ook niet om jou als doorgewinterde Fokkerquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet zo mee te koop te lopen, hoor. Ik wil geen advertenties zien en ik vind het handig dat ik irritante users kan blokkeren. Bovendien draag ik Danny een warm hart toe en gebruik ik al jaren z'n site met veel plezier, dus ik gun 'm die paar centen wel. Maar ik hoef daar geen badge voor terug en zit er helemaal niet op te wachten dat m'n posts er anders uitzien dan iemand die geen abonnement heeft.
Het is al eerder mis gegaan, dus waarom die user nu de vermoorde onschuld speelt is me een raadsel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die nu met een vinkje inderdaad kan doen alsof hij de Paus is.
Of koning Willem Alexander bijvoorbeeld.....
Stel dat iemand een PrinsesAmalia Twitterhandle heeft of aanmaakt en vervolgens voor een vinkje gaat betalen....
Wat betekent dat dan als diegene allerlei zaken gaat roepen die staatsrechtelijk lastig zijn.
Stel dat een "Prinses Amalia" of "Thierry Boudet" roept dat die slachtoffers van het toeslagenschandaal niet zo moeten zeiken maar gewoon de verwarming wat lager moeten zetten en de boodschappen uit het onderste schap moeten pakken.
Oh gelukkig, want als het verboden is dan gebeurt het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom hamer je zo op het impersonificatie gedeelte. Je weet dat dit verboden is op Twitter?
Ik hoef geen lopend reclamebord voor abonnementen te zijn. Dat kan Danny ook wel op een andere manier promoten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om jou als doorgewinterde Fokker
quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, want als het verboden is dan gebeurt het niet.
Wie is Thierry Boudet trouwens? Waarom zou het verboden zijn een account als Thierry Boudet aan te maken?
Die bestaat trouwens, dus mocht hij een Twitter met vinkje nemen en dan ineens gaan twitteren dat die toeslagenslachtoffers niet zo moeten zeiken dan zou dat in theorie nog kunnen ook:
https://www.linkedin.com/in/thierryboudet
Het is toch waardeloos? Waarom hecht je zoveel aan het blauwe vinkje van Thierry Boudet?quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De blauwe vinkjes zijn daarmee ook waardeloos geworden, ik vind het humor.
Wat snap je niet aan het gemaakte argument?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Het is toch waardeloos? Waarom hecht je zoveel aan het blauwe vinkje van Thierry Boudet?![]()
![]()
Op basis van wat trek je die conclusie? Of is het een oprechte vraag?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het gemaakte argument?
Op basis van je antwoord.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Op basis van wat trek je die conclusie? Of is het een oprechte vraag?
Dit soort "grapjes" kunnen gewoon serieuze implicaties hebben:quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het gemaakte argument?
Als je je punt omtrent impersonificatie kracht wilt bijzetten door het blauwe vinkje ineens weer waarde toe te bedelen in je voorbeeld omtrent "Thierry Boudet", en 5 minuten daarvoor aangeeft dat het blauwe vinkje omtrent impersonificatie niets meer voorstelt, weet ik persoonlijk niet meer waar ik het moet vinden en begin ik direct het lach icoontje in te zetten. Geen idee waarom overigens.quote:
Een vinkje betekende de verificatie dat het inderdaad om bekend persoon of instantie X of Y ging, nu betekent dat vinkje niets anders meer dan dat iemand $ 8 betaald heeft voor een vinkje.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Het is toch waardeloos? Waarom hecht je zoveel aan het blauwe vinkje van Thierry Boudet?![]()
![]()
Volgens mij haal je wat fok users door elkaar. Misschien even naar bed en morgen weer opnieuw de strijd aan gaan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je je punt omtrent impersonificatie kracht wilt bijzetten door het blauwe vinkje ineens weer waarde toe te bedelen in je voorbeeld omtrent "Thierry Boudet", en 5 minuten daarvoor aangeeft dat het blauwe vinkje omtrent impersonificatie niets meer voorstelt, weet ik persoonlijk niet meer waar ik het moet vinden en begin ik direct het lach icoontje in te zetten. Geen idee waarom overigens.![]()
![]()
De beargumentatie hierin slaat, met het aangeven van de strafbaarheid van impersonificatie binnen de vernieuwde policy, als een kut op dirk wat mij betreft.
I give up.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vinkje betekende de verificatie dat het inderdaad om bekend persoon of instantie X of Y ging, nu betekent dat vinkje niets anders meer dan dat iemand $ 8 betaald heeft voor een vinkje.
Ergo: het vinkje is waardeloos geworden, want er is niet meer geverifieerd en je hebt dus geen flauw idee meer of je werkelijk met bekend persoon, organisatie of journalist X of Y in contact bent.
Je vergeet wel dat de mensen die verifieerden dat een account was wat het was geen baan meer hebben, dus in die zin een nett win... tenzij je bedenkt dat juist die accounts de accounts zijn waardoor mensen uberhaupt naar twitter kwamen over het algemeen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:09 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
28 mensen die hun vinkje kwijt zijn hebben er eentje gekocht. Dat is toch mooi $224 per maand
@Leandra stopt klaarblijkelijk ineens waarde in het blauwe vinkje wat fake Thierry Boudet krijgt. Aangezien ze terecht 10 minuten van te voren in een andere post aangeeft dat het qua verificatie geen waarde meer representeert, snap ik niet waarom ze daar dan, in dit voorbeeld omtrent impersonificatie, het aankaart en er waarde aanhangt om haar "zie je wel, het gebeurt toch" argument kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens mij haal je wat fok users door elkaar. Misschien even naar bed en morgen weer opnieuw de strijd aan gaan?
quote:Die bestaat trouwens, dus mocht hij een Twitter met vinkje nemen en dan ineens gaan twitteren dat die toeslagenslachtoffers niet zo moeten zeiken dan zou dat in theorie nog kunnen ook:
https://www.linkedin.com/in/thierryboudet
Waarom denk je dat dat vinkje waarde heeft (die 8 euro doe Musk er voor vraagt)? Zou dat soms zijn omdat het voor de gemiddelde gebruiker een vertrouwenwekkend iets is? Dat geeft de waarde er aan en dat maakt het gevoelig voor misbruik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
@:Leandra stopt klaarblijkelijk ineens waarde in het blauwe vinkje wat fake Thierry Boudet krijgt. Aangezien ze terecht 10 minuten van te voren in een andere post aangeeft dat het qua verificatie geen waarde meer representeert, snap ik niet waarom ze daar dan, in dit voorbeeld omtrent impersonificatie, het aankaart en er waarde aanhangt om haar "zie je wel, het gebeurt toch" argument kracht bij te zetten.
[..]
Hier kan ik van alles op zeggen, maar dit is wat je tegen mij zei:quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
@:Leandra stopt klaarblijkelijk ineens waarde in het blauwe vinkje wat fake Thierry Boudet krijgt. Aangezien ze terecht 10 minuten van te voren in een andere post aangeeft dat het qua verificatie geen waarde meer representeert, snap ik niet waarom ze daar dan, in dit voorbeeld omtrent impersonificatie, het aankaart en er waarde aanhangt om haar "zie je wel, het gebeurt toch" argument kracht bij te zetten.
[..]
Misschien haalde je mij met Leandra door elkaar ofzo?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je je punt omtrent impersonificatie kracht wilt bijzetten door het blauwe vinkje ineens weer waarde toe te bedelen in je voorbeeld omtrent "Thierry Boudet", en 5 minuten daarvoor aangeeft dat het blauwe vinkje omtrent impersonificatie niets meer voorstelt, weet ik persoonlijk niet meer waar ik het moet vinden en begin ik direct het lach icoontje in te zetten. Geen idee waarom overigens.![]()
![]()
De beargumentatie hierin slaat, met het aangeven van de strafbaarheid van impersonificatie binnen de vernieuwde policy, als een kut op dirk wat mij betreft.
Deze dude retweet deze gast. In hoeverre moeten we deze extreme Muskhaters serieus nemen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:09 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
28 mensen die hun vinkje kwijt zijn hebben er eentje gekocht. Dat is toch mooi $224 per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |