Dan wordt haar bovenlip niet bruinquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
waarom doet ze die bovenkant van haar lippen niet tot aan haar neusgaten??
Zo'n dikke laag make-up op en in de kas liggen, maar ze hoop dat ze bruin wordtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe ziet er echt niet uit. Vreselijk al die meuk op haar gezicht
achgossie dat zou toch verschrikkelijk zijn. Maar ze weet nog niet dat je achter glas niet kleurt??? En nu een persoonlijke babysit ook nog. Zo hou je haar klein ookquote:
ze kan zo achter raam gaan ziiten op de wallenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe ziet er echt niet uit. Vreselijk al die meuk op haar gezicht
och stelling is alleen voor madam zoe , zijn nog mensen die mss nieuwe kleding willenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef Setje72 het volgende:
Mag toch hopen op een NEE voor de stelling van Zoë net 750 euries nieuwe makup
Nee ze hoopt dat het glas extra meedraagt aan een bruin kleurtjequote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
achgossie dat zou toch verschrikkelijk zijn. Maar ze weet nog niet dat je achter glas niet kleurt??? En nu een persoonlijke babysit ook nog. Zo hou je haar klein ook
En toch hoop ik op een NEE..gun haar gewoon die lol nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
och stelling is alleen voor madam zoe , zijn nog mensen die mss nieuwe kleding willen
De rokers hadden binnen 5min hun sjek uit de Pot.. dus gaat Zoowie terecht om make-up mekkerenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En toch hoop ik op een NEE..gun haar gewoon die lol niet
precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
Zoe en Babs hebben Jeff gesaved
Geen idee wanneer
Maar goed
Dat we het even weten
dacht kledingquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De rokers hadden binnen 5min hun sjek uit de Pot.. dus gaat Zoowie terecht om make-up mekkeren
ik gun zoe van harte een exit bij de volgende eliminatiequote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En toch hoop ik op een NEE..gun haar gewoon die lol niet
nu doe je die dames daar te kortquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kan zo achter raam gaan ziiten op de wallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |