Nog even en die US/NATO-trekpop heeft nog meer toertjes op z'n naam staan dan 75 jaar Rolling Stonesquote:Op maandag 15 mei 2023 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een bedroevend niveau is dit zeg
Poetin? Die kan het land niet meer uit.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Nog even en die US/NATO-trekpop heeft nog meer toertjes op z'n naam staan dan 75 jaar Rolling Stones
Zo werkt dat met alternatieve theorieën. Je ziet hetzelfde bij Covid, chemtrails, 911, space fakery, etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef RM-rf het volgende:
Het ene moment is Zelensky een pop gecontroleerd door NATO....
Het volgende moment is het een boze manipulant die juist NATO geld wegneemt.
Vervolgens is 'iedereen in het westen hem zat', om daarna te claimen dat hij overal in europa welkom is.
Make your minds up!
Ik vind alternatieve theorieen afwegen best interessant, en ben best geneigd ook vanuit een ander referentiekader naar nieuwsthema's te kijken.
Los ervan dat ik lang niet alles zomaar geloof kan het wel degelijk leerzaam zijn, zeker als een tegenwicht ...
Echter die alternatieve meningen beginnen als een tocht door een spiegeldoolhof te werken, waar je iedere orientatie verliest.
(wat misschien ook een doel an sich kan zijn van de media-instanties die dit soort berichten aktief verspreiden)
Verschillende mensen verschillende meningen, het is natuurlijk lekker makkelijk om iedereen die niet braaf het mainstream narratief volgt op één hoop te gooien maar het is verre van een homogene groep die exact hetzelfde vindt en denkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef RM-rf het volgende:
Het ene moment is Zelensky een pop gecontroleerd door NATO....
Het volgende moment is het een boze manipulant die juist NATO geld wegneemt.
Vervolgens is 'iedereen in het westen hem zat', om daarna te claimen dat hij overal in europa welkom is.
Make your minds up!
Ik vind alternatieve theorieen afwegen best interessant, en ben best geneigd ook vanuit een ander referentiekader naar nieuwsthema's te kijken.
Los ervan dat ik lang niet alles zomaar geloof kan het wel degelijk leerzaam zijn, zeker als een tegenwicht ...
Echter die alternatieve meningen beginnen als een tocht door een spiegeldoolhof te werken, waar je iedere orientatie verliest.
(wat misschien ook een doel an sich kan zijn van de media-instanties die dit soort berichten aktief verspreiden)
Snap je niet wat me ergert?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:58 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Verschillende mensen verschillende meningen, het is natuurlijk lekker makkelijk om iedereen die niet braaf het mainstream narratief volgt op één hoop te gooien maar het is verre van een homogene groep die exact hetzelfde vindt en denkt.
Zeker, als tegenstrijdige beweringen door één iemand gedaan worden kan ik me voorstellen dat dat ergenis opwekt, ik was dan ook in de veronderstelling dat je alles over één kam scheerde. Dat simplistisch hokjesdenken zie je hier met regelmaat iig. Ik zag ook geen quote of verwijzing naar een user in die post, vandaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Snap je niet wat me ergert?
Ik vind het overall juist zeer interesant te lezen of mensen een andere afwijkende mening hebben..
En ikzelf doe ook een poging te begrijpen waar bepaalde ideeen op gebaseerd zijn.
Bij bv Zelensky kan ik me ook zeker voorstellen dat er wantrouwen in zijn bestuursstijl is, ikzelf denk ook dat hij een zeer egocentrische machtstijl heeft, en ook als media-magnaat die veel mediamacht onder zich verzameld, ook bekritiseerd kan en zeker moet worden.
.. Maar wat me wel erg stoort, is als mensen enkel alle kritiek na-papegaaien, enkel omdat ze zich ergens tegen af willen zetten...
Dat zijn dus mensen die in één en dezelfde post claimen dat Zelensky een 'puppet van het westen' zou zijn, als dat jij ook het westen zou uitnutten...
Zoiets kan niet tegelijkertijd het geval zijn.
Er zijn zoveel interessante bnw invalshoeken en onderwerpen over dit conflict. Dan is het heel jammer om te zien dat het vaak niet verder komt dan oppervlakkig gekaffer over de persoon Zelensky. Niet beseffend dat je daarmee ook gewoon iets anders napapagaait.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Snap je niet wat me ergert?
Ik vind het overall juist zeer interesant te lezen of mensen een andere afwijkende mening hebben..
En ikzelf doe ook een poging te begrijpen waar bepaalde ideeen op gebaseerd zijn.
Bij bv Zelensky kan ik me ook zeker voorstellen dat er wantrouwen in zijn bestuursstijl is, ikzelf denk ook dat hij een zeer egocentrische machtstijl heeft, en ook als media-magnaat die veel mediamacht onder zich verzameld, ook bekritiseerd kan en zeker moet worden.
.. Maar wat me wel erg stoort, is als mensen enkel alle kritiek na-papegaaien, enkel omdat ze zich ergens tegen af willen zetten...
Dat zijn dus mensen die in één en dezelfde post claimen dat Zelensky een 'puppet van het westen' zou zijn, als dat jij ook het westen zou uitnutten...
Zoiets kan niet tegelijkertijd het geval zijn.
En dat zie je andersom ook, het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles wordt gezien als het napapegaaien van het mainstream narratief.door slecht geinformeerde mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn zoveel interessante bnw invalshoeken en onderwerpen over dit conflict. Dan is het heel jammer om te zien dat het vaak niet verder komt dan oppervlakkig gekaffer over de persoon Zelensky. Niet beseffend dat je daarmee ook gewoon iets anders napapagaait.
Ik vind die geuzentermpjes sowieso van een erbarmelijk niveau hoor. Dat gaat dus ook voor Poetin op.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
En dat zie je andersom ook, het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles wordt gezien als het napapegaaien van het mainstream narratief.door slecht geinformeerde mensen.
goede UIquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
En dat zie je andersom ook, het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles wordt gezien als het napapegaaien van het mainstream narratief.door slecht geinformeerde mensen.
ikzelf heb geen erg hoge pet op van Putin en van rusland zoals het er nu voorstaat....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles
Daarmee bedoel ik talkshows, opinieprogramma's en journaal op de publieke en commerciele (tv en radio), alsmede de grote landelijke kranten. Volgens mij is de enige die nog een beetje tegenwicht brengt en geaccepteerd wordt in de Nederlandse media omtrent het Oekraine/Rusland conflict Rob de Wijk en daar houdt het wel op. Sinds de coronaperiode krijgen mensen een afwijkende mening direct een label opgeplakt en dat zie je terug in de huidige 'crisissen'.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zozeer wat je als 'Mainstream' betiteld?
Ik geloof niet dat je berichtgeving en publieke opinievorming kan versimpelen tot één 'mainstream' ...
zelfs buiten de zeer alternatieve meningen bestaat er ook in het 'midden' een brede plurale veelvoud van meningen, Analyses en inschattingen/voorspellingen, en hangt het volgens mij eerder heel sterk naar welke meningsvorming/berichtgeving je zelf opzoekt om te lezen (veel meningen op sociale media zijn imho een bende troep en enorm subjectief en gericht op wat-mensen-willen-horen)..
Tja, hij is deze oorlog begonnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Zou je daar voor ons allemaal willen gaan kijken? Dat zou wel een BNW wereldprimeur zijn, als je daar aan kan tonen dat er helemaal geen gevechten bezig zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Twee jaar later en ze zijn nog steeds ¨bezig¨ in Bakhmut? een nietszeggende gehuct in niemandsland..
Welke andere steden zijn er eigenlijk nog meer ¨aangevallen¨ en zijn daar beelden van?
Waar gaan al die miljarden eigenlijk naar toe? (geloof daar niks van btw, is denk ik voor de beeldvorming ,de illusie creëren dat er een heftige oorlog gaande is, en de gewonde burger leegplukken met als excuus dat we Ukraine moeten helpen )
Wat een waardeloze poppenkast joh.Met collega acteurs Zelenski en Putin in de hoofdrol.. twee goeie matties achter de schermen. Voor de schaapachtige buitenwereld twee vijanden.
Toch weiger je om gewoon af te reizen naar het gebied en aan te tonen dat het allemaal nep is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Twee jaar later en ze zijn nog steeds ¨bezig¨ in Bakhmut? een nietszeggende gehuct in niemandsland..
Welke andere steden zijn er eigenlijk nog meer ¨aangevallen¨ en zijn daar beelden van?
Waar gaan al die miljarden eigenlijk naar toe? (geloof daar niks van btw, is denk ik voor de beeldvorming ,de illusie creëren dat er een heftige oorlog gaande is, en de gewonde burger leegplukken met als excuus dat we Ukraine moeten helpen )
Wat een waardeloze poppenkast joh.Met collega acteurs Zelenski en Putin in de hoofdrol.. twee goeie matties achter de schermen. Voor de schaapachtige buitenwereld twee vijanden.
Had je tijdje terug niet exact diezelfde vraag gesteld? Antwoord was toen ook al ja die beelden bestaan.quote:
Die beelden zijn toen ook gewoon gedeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Had je tijdje terug niet exact diezelfde vraag gesteld? Antwoord was toen ook al ja die beelden bestaan.
Ja, maar dat waren beelden van een industrieterrein, dus dat telde niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Had je tijdje terug niet exact diezelfde vraag gesteld? Antwoord was toen ook al ja die beelden bestaan.
Komen ze weer met zijn allen achter je aan alsof ze erop gewacht hebbenquote:
Dit soort reacties helpen ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Komen ze weer met zijn allen achter je aan alsof ze erop gewacht hebben
Dit gejankquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niks te doen die losers, of misschien zijn ze stiekem wel fan van ons. Jou moeten ze ook altijd hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten. On topic maar weer, uit de oude doosquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks te doen die losers, of misschien zijn ze stiekem wel fan van ons. Jou moeten ze ook altijd hebben
Nee joh, gewoon even iets edgy's posten waarvan je weet dat er reacties op komen om vervolgens te gaan huilen dat je niet op reacties zit te wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit gejank![]()
Heb jij nou al een onderbouwing voor je bewering dat “de meeste Britten ook de neus al vol hebben van die clown”?
Waarom post je hier dan überhaupt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten. On topic maar weer, uit de oude doos
[ twitter ]
Je vindt dit soort filmpjes ook van/over Medvedev en Solovyov.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:16 schreef Raw85 het volgende:
Vaag filmpje waar in geknipt lijkt te zijn maar met de boodschap is toch helemaal niets mis of wel? Spreekt in z’n voordeel lijkt me.
Dat de situatie inmiddels na de idiote invasie anders ligt is ook te begrijpen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks te doen die losers, of misschien zijn ze stiekem wel fan van ons. Jou moeten ze ook altijd hebben
En dan klagen dat niemand bnw nog serieus neemt. Overigens is het vooral in dit topic brol, want het heeft geen reet met bnw te maken maar vooral veel haat tegen Oekraïne en in het bijzonder Zelensky. En dat ook nog eens compleet ongefundeerd met kut filmpjes dat hij danst, zogenaamd snuift of matige fotoshops.quote:
Reacties krijgen op een openbaar forum, we leven in een enge wereld hè.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup, maar vervolgens vond Rusland het nodig om het gebied los te weken van Oekraïne, met een langslepend conflict als gevolg, wat vorig jaar door Rusland escaleerde tot een totale oorlog die hier op BNW in twijfel wordt getrokken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
The young Zelensky before he was bought by the cabal:
"In the East [Donbas] & Crimea, people want to speak Russian.. leave them alone.. Russia and Ukraine are brotherly people. We are one colour, one blood... I know many millions of people who live in Russia who are wonderful..
Wijze woorden van Zelenskyquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Precies. Zo jammer dat Poetin dat heeft vernietigd.quote:
Dit is wel een leuk complot:quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
En nogmaals, er zijn zat bnw invalshoeken te bedenken over dit conflict.
Zou je naar het oorlogsgebied gaan om te bewijzen dat het echt onzin is?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij kon al naar Voorschoten om dat aan te tonen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou je naar het oorlogsgebied gaan om te bewijzen dat het echt onzin is?
Het is zeker niet ondenkbaar, maar de bron van dat verhaal is wel de oekrainse militaire zijde en natuurlijk zullen die bewust nu proberen te 'steken'.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk complot:
https://www.trouw.nl/buit(...)n-verraad~b43030c14/
Prigozjin zou in het geheim met Kiev onderhandeld hebben voor een overwinning in Bakhmut, tegen het prijsgeven van informatie over Russische stellingen elders in Oekraïne.
Oekraïne stuurde hem het bos in omdat men hem en zijn info niet vertrouwde. Dat geeft ook een andere mogelijkheid: Het was een plannetje van Moskou om Oekraïne ergens in de val te laten lopen. Je offert wat mobiks op, maar da's jammer voor ze.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het is zeker niet ondenkbaar, maar de bron van dat verhaal is wel de oekrainse militaire zijde en natuurlijk zullen die bewust nu proberen te 'steken'.
Pas als het Kremlin het ontkent is het waar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Rusland zegt Bachmut (spelling?) volledig te hebben ingenomen en zag ook wat foto's waar er met Russische vlaggen geposeerd werd. Oekraine zegt dat het niet waar is.
Update anyone?
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Rusland zegt Bachmut (spelling?) volledig te hebben ingenomen en zag ook wat foto's waar er met Russische vlaggen geposeerd werd. Oekraine zegt dat het niet waar is.
Update anyone?
De laatste Oekraïners hebben bevel gekregen zich terug te trekken uit de stad. Aan de noordkant en vooral aan de zuidkant heeft Oekraïne dan weer het hoger gelegen gebied teruggepakt en de stad dreigt daardoor omsingeld te kunnen worden. Rusland probeert troepen vanuit het zuiden van Melitopol naar Bakhmut te krijgen, maar die werden getrakteerd op een beschieting met M30A1 raketten vanaf de HIMARS. Dat zijn die raketten met 188000 wolfraam kogeltjes die overal dwars doorheen gaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Update anyone?
Oh, maar dat is al maanden bekend.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ twitter ]
CNN was al aan het voorsorteren.
De situatie is nu ook anders dan vorig najaar.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ twitter ]
CNN was al aan het voorsorteren.
Terechte vraag. Het is een beetje als de flat earthers die steeds maar weer weigeren naar de rand van de aarde te gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou je daar voor ons allemaal willen gaan kijken? Dat zou wel een BNW wereldprimeur zijn, als je daar aan kan tonen dat er helemaal geen gevechten bezig zijn.
Dat is altijd met ontkenners, eigenlijk weten ze zelf wel dat ze er naast zitten.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Terechte vraag. Het is een beetje als de flat earthers die steeds maar weer weigeren naar de rand van de aarde te gaan.
Zou je deze filosofie ook eens op je eigen denken willen toepassen?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is altijd met ontkenners, eigenlijk weten ze zelf wel dat ze er naast zitten.
Juist de manier van denken maakt het voor mij interessant.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Denk dat we allemaal wel een beetje weten hoe denken over (dit soort) zaken dus laten we het minder persoonlijk maken ajb.
voor mij ook hoor, maar het is allemaal wel erg fel. Snappiequote:Op maandag 22 mei 2023 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Juist de manier van denken maakt het voor mij interessant.
kremlinpropaganda spuwen voordat het cool wasquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Grootse overwinning dusquote:Despite the fact that the city has no strategic importance for advancing westward, Russian troops accepted the challenge posed by Ukrainian propaganda. So what did Moscow gain from the nine-month-long ‘Bakhmut meat grinder’?
quote:According to Prigozhin, the importance of the battle for Artyomovsk lies in the fact that it allowed Russia to grind down Ukrainian reserves – forcing Kiev to focus on Artyomovsk – and to disrupt Ukraine's offensive in other parts of the front, specifically in the direction of Melitopol. “On October 8, 2022, together with Army General Sergey Surovikin, it was decided to launch Operation ‘Bakhmut meat grinder’ – an assault on the village of Bakhmut in order to provoke Vladimir Zelensky to throw in as many forces as possible to hold Bakhmut. In Bakhmut, we grinded the Ukrainian forces, hence the name – ‘Bakhmut meat grinder,’” Prigozhin said.
Escaleren moeten ze niet willen. Wist je dat Rusland 20km van nucleaire wapens aan het schieten was!!? Die marionet dwerg in Moskou is helemaal gestoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:24 schreef Raw85 het volgende:
Rusland moet de wil de mensen in Belgorod accepteren en starten met onderhandelen! Het leger sturen zou alleen maar olie op het vuur zijn
Ik maak me wel zorgen over de geruchten over de in Belgorod aangetroffen Biolabs, waar Iraanse en Chinese kennis gebruikt zou worden om dodelijke biochemische wapens te creerenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:24 schreef Raw85 het volgende:
Rusland moet de wil de mensen in Belgorod accepteren en starten met onderhandelen! Het leger sturen zou alleen maar olie op het vuur zijn
Wat een treurnis inderdaad geleur met die tank en dan deze ook nog, het uitgestreken tronie van Halsema en haar speech met insinuaties, ze krijgt weinig bijval dat dan weer welquote:Op zondag 28 mei 2023 14:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Wat valt die door de mand. Met zn Oekraïne speldje
[ twitter ]
Zolang Amerika er niet voor is te framen krijgt dit onderwerp geen voedingsbodem op BNW.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen over de geruchten over de in Belgorod aangetroffen Biolabs, waar Iraanse en Chinese kennis gebruikt zou worden om dodelijke biochemische wapens te creeren
Bedoel je te zeggen dat hier complottheorieen enkel aanslaan als ze een bestaande cliché-gedachtegang bedienen die mensen vooraf al geneigd zijn te geloven, of misschien waarnaar ze op voorhand al naar op zoek zijn?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zolang Amerika er niet voor is te framen krijgt dit onderwerp geen voedingsbodem op BNW.
Dat heb je mooi en volledig verwoord.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat hier complottheorieen enkel aanslaan als ze een bestaande cliché-gedachtegang bedienen die mensen vooraf al geneigd zijn te geloven, of misschien waarnaar ze op voorhand al naar op zoek zijn?
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zolang Amerika er niet voor is te framen krijgt dit onderwerp geen voedingsbodem op BNW.
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat hier complottheorieen enkel aanslaan als ze een bestaande cliché-gedachtegang bedienen die mensen vooraf al geneigd zijn te geloven, of misschien waarnaar ze op voorhand al naar op zoek zijn?
Goh wat een mooi tag team zetten jullie hier opquote:
Ik ben erg graag in BNW.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goh wat een mooi tag team zetten jullie hier opMisschien zou je dat juist achterwege willen laten om elkaar een mening te kunnen laten geven hier. Vinden jullie het niet een klein beetje sneu dat jullie dit op deze manier doen?
Het werkt beide kanten op, misschien moet iedereen dat eens gaan begrijpen. En met wat jullie hier doen helpen jullie totaal niet mee. Denk er eens over na, of is dit wat jullie echt willen in een sub forum waar mensen een andere mening dan jullie hebben? Willen jullie iedereen weg jagen door tag teams te vormen? Ik vraag me dat echt af, en ja heb ook interesse in de antwoorden.
Wat moeten jullie toch zonder BNW?
Het probleem is dat je ons kennelijk ziet als indringers op dit forum onderdeel, en daarom geen duiding duldt.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goh wat een mooi tag team zetten jullie hier opMisschien zou je dat juist achterwege willen laten om elkaar een mening te kunnen laten geven hier. Vinden jullie het niet een klein beetje sneu dat jullie dit op deze manier doen?
Het werkt beide kanten op, misschien moet iedereen dat eens gaan begrijpen. En met wat jullie hier doen helpen jullie totaal niet mee. Denk er eens over na, of is dit wat jullie echt willen in een sub forum waar mensen een andere mening dan jullie hebben? Willen jullie iedereen weg jagen door tag teams te vormen? Ik vraag me dat echt af, en ja heb ook interesse in de antwoorden.
Wat moeten jullie toch zonder BNW?
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde, maar ging mij erom dat als 1 iemand iets zegt meerderen erop duiken met eenzelfde mening tegen die ene poster. Is 1x een reply geven dan niet genoeg. Ik vroeg het me af want ik lees vrij veel mee, en juist discussies worden een stuk onleesbaarder als een groep ineens tegen 1 poster ingaat. Daar ging het mij eigenlijk omquote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik ben erg graag in BNW.
Maar het zou erg mooi zijn als hier ook de complottheorie besproken zou _mogen_ worden dat er bv een bewuste beinvloeding plaatsvind van een bepaalde scene, vanuit bepaalde poltiek-ideolgische groepen vanuit het buitenland, die ook bewust pogen tégen de westerse maattschappij te ageren.
Helaas is dat voor sommigen een enorm groot taboe...
Zeker bepaalde groepen die kritiekloos bv russische propagana na-echoën, willen niets liever dat dat niet openlijk aangesproken mag worden..
Terwijl dat evengoed compotten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |