Nog even en die US/NATO-trekpop heeft nog meer toertjes op z'n naam staan dan 75 jaar Rolling Stonesquote:Op maandag 15 mei 2023 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een bedroevend niveau is dit zeg
Poetin? Die kan het land niet meer uit.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Nog even en die US/NATO-trekpop heeft nog meer toertjes op z'n naam staan dan 75 jaar Rolling Stones
Zo werkt dat met alternatieve theorieën. Je ziet hetzelfde bij Covid, chemtrails, 911, space fakery, etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef RM-rf het volgende:
Het ene moment is Zelensky een pop gecontroleerd door NATO....
Het volgende moment is het een boze manipulant die juist NATO geld wegneemt.
Vervolgens is 'iedereen in het westen hem zat', om daarna te claimen dat hij overal in europa welkom is.
Make your minds up!
Ik vind alternatieve theorieen afwegen best interessant, en ben best geneigd ook vanuit een ander referentiekader naar nieuwsthema's te kijken.
Los ervan dat ik lang niet alles zomaar geloof kan het wel degelijk leerzaam zijn, zeker als een tegenwicht ...
Echter die alternatieve meningen beginnen als een tocht door een spiegeldoolhof te werken, waar je iedere orientatie verliest.
(wat misschien ook een doel an sich kan zijn van de media-instanties die dit soort berichten aktief verspreiden)
Verschillende mensen verschillende meningen, het is natuurlijk lekker makkelijk om iedereen die niet braaf het mainstream narratief volgt op één hoop te gooien maar het is verre van een homogene groep die exact hetzelfde vindt en denkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef RM-rf het volgende:
Het ene moment is Zelensky een pop gecontroleerd door NATO....
Het volgende moment is het een boze manipulant die juist NATO geld wegneemt.
Vervolgens is 'iedereen in het westen hem zat', om daarna te claimen dat hij overal in europa welkom is.
Make your minds up!
Ik vind alternatieve theorieen afwegen best interessant, en ben best geneigd ook vanuit een ander referentiekader naar nieuwsthema's te kijken.
Los ervan dat ik lang niet alles zomaar geloof kan het wel degelijk leerzaam zijn, zeker als een tegenwicht ...
Echter die alternatieve meningen beginnen als een tocht door een spiegeldoolhof te werken, waar je iedere orientatie verliest.
(wat misschien ook een doel an sich kan zijn van de media-instanties die dit soort berichten aktief verspreiden)
Snap je niet wat me ergert?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:58 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Verschillende mensen verschillende meningen, het is natuurlijk lekker makkelijk om iedereen die niet braaf het mainstream narratief volgt op één hoop te gooien maar het is verre van een homogene groep die exact hetzelfde vindt en denkt.
Zeker, als tegenstrijdige beweringen door één iemand gedaan worden kan ik me voorstellen dat dat ergenis opwekt, ik was dan ook in de veronderstelling dat je alles over één kam scheerde. Dat simplistisch hokjesdenken zie je hier met regelmaat iig. Ik zag ook geen quote of verwijzing naar een user in die post, vandaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Snap je niet wat me ergert?
Ik vind het overall juist zeer interesant te lezen of mensen een andere afwijkende mening hebben..
En ikzelf doe ook een poging te begrijpen waar bepaalde ideeen op gebaseerd zijn.
Bij bv Zelensky kan ik me ook zeker voorstellen dat er wantrouwen in zijn bestuursstijl is, ikzelf denk ook dat hij een zeer egocentrische machtstijl heeft, en ook als media-magnaat die veel mediamacht onder zich verzameld, ook bekritiseerd kan en zeker moet worden.
.. Maar wat me wel erg stoort, is als mensen enkel alle kritiek na-papegaaien, enkel omdat ze zich ergens tegen af willen zetten...
Dat zijn dus mensen die in één en dezelfde post claimen dat Zelensky een 'puppet van het westen' zou zijn, als dat jij ook het westen zou uitnutten...
Zoiets kan niet tegelijkertijd het geval zijn.
Er zijn zoveel interessante bnw invalshoeken en onderwerpen over dit conflict. Dan is het heel jammer om te zien dat het vaak niet verder komt dan oppervlakkig gekaffer over de persoon Zelensky. Niet beseffend dat je daarmee ook gewoon iets anders napapagaait.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Snap je niet wat me ergert?
Ik vind het overall juist zeer interesant te lezen of mensen een andere afwijkende mening hebben..
En ikzelf doe ook een poging te begrijpen waar bepaalde ideeen op gebaseerd zijn.
Bij bv Zelensky kan ik me ook zeker voorstellen dat er wantrouwen in zijn bestuursstijl is, ikzelf denk ook dat hij een zeer egocentrische machtstijl heeft, en ook als media-magnaat die veel mediamacht onder zich verzameld, ook bekritiseerd kan en zeker moet worden.
.. Maar wat me wel erg stoort, is als mensen enkel alle kritiek na-papegaaien, enkel omdat ze zich ergens tegen af willen zetten...
Dat zijn dus mensen die in één en dezelfde post claimen dat Zelensky een 'puppet van het westen' zou zijn, als dat jij ook het westen zou uitnutten...
Zoiets kan niet tegelijkertijd het geval zijn.
En dat zie je andersom ook, het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles wordt gezien als het napapegaaien van het mainstream narratief.door slecht geinformeerde mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn zoveel interessante bnw invalshoeken en onderwerpen over dit conflict. Dan is het heel jammer om te zien dat het vaak niet verder komt dan oppervlakkig gekaffer over de persoon Zelensky. Niet beseffend dat je daarmee ook gewoon iets anders napapagaait.
Ik vind die geuzentermpjes sowieso van een erbarmelijk niveau hoor. Dat gaat dus ook voor Poetin op.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
En dat zie je andersom ook, het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles wordt gezien als het napapegaaien van het mainstream narratief.door slecht geinformeerde mensen.
goede UIquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
En dat zie je andersom ook, het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles wordt gezien als het napapegaaien van het mainstream narratief.door slecht geinformeerde mensen.
ikzelf heb geen erg hoge pet op van Putin en van rusland zoals het er nu voorstaat....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
het oppervlakkige gekaffer over Poetin en Rusland is de schuld van alles
Daarmee bedoel ik talkshows, opinieprogramma's en journaal op de publieke en commerciele (tv en radio), alsmede de grote landelijke kranten. Volgens mij is de enige die nog een beetje tegenwicht brengt en geaccepteerd wordt in de Nederlandse media omtrent het Oekraine/Rusland conflict Rob de Wijk en daar houdt het wel op. Sinds de coronaperiode krijgen mensen een afwijkende mening direct een label opgeplakt en dat zie je terug in de huidige 'crisissen'.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zozeer wat je als 'Mainstream' betiteld?
Ik geloof niet dat je berichtgeving en publieke opinievorming kan versimpelen tot één 'mainstream' ...
zelfs buiten de zeer alternatieve meningen bestaat er ook in het 'midden' een brede plurale veelvoud van meningen, Analyses en inschattingen/voorspellingen, en hangt het volgens mij eerder heel sterk naar welke meningsvorming/berichtgeving je zelf opzoekt om te lezen (veel meningen op sociale media zijn imho een bende troep en enorm subjectief en gericht op wat-mensen-willen-horen)..
Tja, hij is deze oorlog begonnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Zou je daar voor ons allemaal willen gaan kijken? Dat zou wel een BNW wereldprimeur zijn, als je daar aan kan tonen dat er helemaal geen gevechten bezig zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Twee jaar later en ze zijn nog steeds ¨bezig¨ in Bakhmut? een nietszeggende gehuct in niemandsland..
Welke andere steden zijn er eigenlijk nog meer ¨aangevallen¨ en zijn daar beelden van?
Waar gaan al die miljarden eigenlijk naar toe? (geloof daar niks van btw, is denk ik voor de beeldvorming ,de illusie creëren dat er een heftige oorlog gaande is, en de gewonde burger leegplukken met als excuus dat we Ukraine moeten helpen )
Wat een waardeloze poppenkast joh.Met collega acteurs Zelenski en Putin in de hoofdrol.. twee goeie matties achter de schermen. Voor de schaapachtige buitenwereld twee vijanden.
Toch weiger je om gewoon af te reizen naar het gebied en aan te tonen dat het allemaal nep is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Twee jaar later en ze zijn nog steeds ¨bezig¨ in Bakhmut? een nietszeggende gehuct in niemandsland..
Welke andere steden zijn er eigenlijk nog meer ¨aangevallen¨ en zijn daar beelden van?
Waar gaan al die miljarden eigenlijk naar toe? (geloof daar niks van btw, is denk ik voor de beeldvorming ,de illusie creëren dat er een heftige oorlog gaande is, en de gewonde burger leegplukken met als excuus dat we Ukraine moeten helpen )
Wat een waardeloze poppenkast joh.Met collega acteurs Zelenski en Putin in de hoofdrol.. twee goeie matties achter de schermen. Voor de schaapachtige buitenwereld twee vijanden.
Had je tijdje terug niet exact diezelfde vraag gesteld? Antwoord was toen ook al ja die beelden bestaan.quote:
Die beelden zijn toen ook gewoon gedeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Had je tijdje terug niet exact diezelfde vraag gesteld? Antwoord was toen ook al ja die beelden bestaan.
Ja, maar dat waren beelden van een industrieterrein, dus dat telde niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Had je tijdje terug niet exact diezelfde vraag gesteld? Antwoord was toen ook al ja die beelden bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |