abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209233529
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 11:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
[ twitter ]
CNN was al aan het voorsorteren.
De situatie is nu ook anders dan vorig najaar.

Nu zijn de Russen uitgeput en heeft Oekraïne twee legerkorpsen kunnen opbouwen. Daardoor is het belang van Bakhmut voor Oekraïne verminderd. Ook Rusland heeft er niet veel meer aan omdat elke trein die daar in de buurt komt 188000 stukjes wolfraam door de wagons geknald krijgt.
pi_209238072
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Zou je daar voor ons allemaal willen gaan kijken? Dat zou wel een BNW wereldprimeur zijn, als je daar aan kan tonen dat er helemaal geen gevechten bezig zijn.
Terechte vraag. Het is een beetje als de flat earthers die steeds maar weer weigeren naar de rand van de aarde te gaan.
pi_209240305
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Terechte vraag. Het is een beetje als de flat earthers die steeds maar weer weigeren naar de rand van de aarde te gaan.
Dat is altijd met ontkenners, eigenlijk weten ze zelf wel dat ze er naast zitten.
Maar ontkennen geeft meer aandacht.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209240851
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is altijd met ontkenners, eigenlijk weten ze zelf wel dat ze er naast zitten.
Zou je deze filosofie ook eens op je eigen denken willen toepassen?
  Forum Admin maandag 22 mei 2023 @ 16:06:35 #280
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209240984
Denk dat we allemaal wel een beetje weten hoe denken over (dit soort) zaken dus laten we het minder persoonlijk maken ajb.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209241122
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Denk dat we allemaal wel een beetje weten hoe denken over (dit soort) zaken dus laten we het minder persoonlijk maken ajb.
Juist de manier van denken maakt het voor mij interessant.
  Forum Admin maandag 22 mei 2023 @ 16:30:03 #282
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209241184
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Juist de manier van denken maakt het voor mij interessant.
voor mij ook hoor, maar het is allemaal wel erg fel. Snappie
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209242899
#PrayforBakhmut

:'(
pi_209242913
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 19:03 schreef PSVCL het volgende:
#PrayforBakhmut

:'(
Het is toch allemaal nep?
pi_209243596
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 19:04 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het is toch allemaal nep?
_O_ _O-
pi_209243788
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik zit er niet op te wachten. On topic maar weer, uit de oude doos

[ twitter ]
kremlinpropaganda spuwen voordat het cool was
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_209246240
Gejat van het Russische propaganda kanaal RT:
quote:
Despite the fact that the city has no strategic importance for advancing westward, Russian troops accepted the challenge posed by Ukrainian propaganda. So what did Moscow gain from the nine-month-long ‘Bakhmut meat grinder’?
Grootse overwinning dus :')

En het antwoord wat ze geven is precies hetzelfde als westerse bronnen claimen:
quote:
According to Prigozhin, the importance of the battle for Artyomovsk lies in the fact that it allowed Russia to grind down Ukrainian reserves – forcing Kiev to focus on Artyomovsk – and to disrupt Ukraine's offensive in other parts of the front, specifically in the direction of Melitopol. “On October 8, 2022, together with Army General Sergey Surovikin, it was decided to launch Operation ‘Bakhmut meat grinder’ – an assault on the village of Bakhmut in order to provoke Vladimir Zelensky to throw in as many forces as possible to hold Bakhmut. In Bakhmut, we grinded the Ukrainian forces, hence the name – ‘Bakhmut meat grinder,’” Prigozhin said.
pi_209247017
Rusland moet de wil de mensen in Belgorod accepteren en starten met onderhandelen! Het leger sturen zou alleen maar olie op het vuur zijn
pi_209248083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 06:24 schreef Raw85 het volgende:
Rusland moet de wil de mensen in Belgorod accepteren en starten met onderhandelen! Het leger sturen zou alleen maar olie op het vuur zijn
Escaleren moeten ze niet willen. Wist je dat Rusland 20km van nucleaire wapens aan het schieten was!!? Die marionet dwerg in Moskou is helemaal gestoord.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 09:58:49 #290
33189 RM-rf
1/998001
pi_209248227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 06:24 schreef Raw85 het volgende:
Ik maak me wel zorgen over de geruchten over de in Belgorod aangetroffen Biolabs, waar Iraanse en Chinese kennis gebruikt zou worden om dodelijke biochemische wapens te creeren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209314092
twitter

Wat valt die door de mand. Met zn Oekraïne speldje :')

twitter
  zondag 28 mei 2023 @ 14:34:57 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209314261
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 14:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Wat valt die door de mand. Met zn Oekraïne speldje :')

[ twitter ]
Wat een treurnis inderdaad geleur met die tank en dan deze ook nog, het uitgestreken tronie van Halsema en haar speech met insinuaties, ze krijgt weinig bijval dat dan weer wel :o

twitter

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209319293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 09:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik maak me wel zorgen over de geruchten over de in Belgorod aangetroffen Biolabs, waar Iraanse en Chinese kennis gebruikt zou worden om dodelijke biochemische wapens te creeren
Zolang Amerika er niet voor is te framen krijgt dit onderwerp geen voedingsbodem op BNW.
  zondag 28 mei 2023 @ 20:07:28 #294
33189 RM-rf
1/998001
pi_209320140
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zolang Amerika er niet voor is te framen krijgt dit onderwerp geen voedingsbodem op BNW.
Bedoel je te zeggen dat hier complottheorieen enkel aanslaan als ze een bestaande cliché-gedachtegang bedienen die mensen vooraf al geneigd zijn te geloven, of misschien waarnaar ze op voorhand al naar op zoek zijn?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209320556
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 20:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Bedoel je te zeggen dat hier complottheorieen enkel aanslaan als ze een bestaande cliché-gedachtegang bedienen die mensen vooraf al geneigd zijn te geloven, of misschien waarnaar ze op voorhand al naar op zoek zijn?
Dat heb je mooi en volledig verwoord.
  zondag 28 mei 2023 @ 23:52:54 #296
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209323413
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 20:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 20:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat heb je mooi en volledig verwoord.
Goh wat een mooi tag team zetten jullie hier op :) Misschien zou je dat juist achterwege willen laten om elkaar een mening te kunnen laten geven hier. Vinden jullie het niet een klein beetje sneu dat jullie dit op deze manier doen?

Het werkt beide kanten op, misschien moet iedereen dat eens gaan begrijpen. En met wat jullie hier doen helpen jullie totaal niet mee. Denk er eens over na, of is dit wat jullie echt willen in een sub forum waar mensen een andere mening dan jullie hebben? Willen jullie iedereen weg jagen door tag teams te vormen? Ik vraag me dat echt af, en ja heb ook interesse in de antwoorden.

Wat moeten jullie toch zonder BNW?
Lach met een schone bips
  maandag 29 mei 2023 @ 00:14:32 #297
33189 RM-rf
1/998001
pi_209323576
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
[..]
Goh wat een mooi tag team zetten jullie hier op :) Misschien zou je dat juist achterwege willen laten om elkaar een mening te kunnen laten geven hier. Vinden jullie het niet een klein beetje sneu dat jullie dit op deze manier doen?

Het werkt beide kanten op, misschien moet iedereen dat eens gaan begrijpen. En met wat jullie hier doen helpen jullie totaal niet mee. Denk er eens over na, of is dit wat jullie echt willen in een sub forum waar mensen een andere mening dan jullie hebben? Willen jullie iedereen weg jagen door tag teams te vormen? Ik vraag me dat echt af, en ja heb ook interesse in de antwoorden.

Ik ben erg graag in BNW.

Maar het zou erg mooi zijn als hier ook de complottheorie besproken zou _mogen_ worden dat er bv een bewuste beinvloeding plaatsvind van een bepaalde scene, vanuit bepaalde poltiek-ideolgische groepen vanuit het buitenland, die ook bewust pogen tégen de westerse maattschappij te ageren.

Helaas is dat voor sommigen een enorm groot taboe...

Zeker bepaalde groepen die kritiekloos bv russische propagana na-echoën, willen niets liever dat dat niet openlijk aangesproken mag worden..

Terwijl dat evengoed compotten zijn
pi_209324841
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
[..]

Het probleem is dat je ons kennelijk ziet als indringers op dit forum onderdeel, en daarom geen duiding duldt.
  maandag 29 mei 2023 @ 11:35:05 #299
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_209325855
Ik denk eerder als coup d'etat plegers
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 29 mei 2023 @ 18:25:03 #300
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209329627
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik ben erg graag in BNW.

Maar het zou erg mooi zijn als hier ook de complottheorie besproken zou _mogen_ worden dat er bv een bewuste beinvloeding plaatsvind van een bepaalde scene, vanuit bepaalde poltiek-ideolgische groepen vanuit het buitenland, die ook bewust pogen tégen de westerse maattschappij te ageren.

Helaas is dat voor sommigen een enorm groot taboe...

Zeker bepaalde groepen die kritiekloos bv russische propagana na-echoën, willen niets liever dat dat niet openlijk aangesproken mag worden..

Terwijl dat evengoed compotten zijn
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde, maar ging mij erom dat als 1 iemand iets zegt meerderen erop duiken met eenzelfde mening tegen die ene poster. Is 1x een reply geven dan niet genoeg. Ik vroeg het me af want ik lees vrij veel mee, en juist discussies worden een stuk onleesbaarder als een groep ineens tegen 1 poster ingaat. Daar ging het mij eigenlijk om :) Trouwens ik vind jou ook echt wel een goeie poster hoor, met vaak een goeie mening en die weet je ook goed te onderbouwen. Dus zo was het richting jou ook niet de bedoeling an sich wat ik schreef. Maar het valt me gewoon op dat het gebeurt. En ook van beide kanten.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')