#stukjeonnozelquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Als ze er maar mooi uitziet
Karakter maakt niet uit
kom alleen liever niet in beeld dus ga niet met @Karina aan een tafeltjequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kom er graag voor naar Amsterdam. Neem wel een dagje vrij. Hebben we meteen een FOK!meet
Lelijke poten jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Metje gebroken poot op een date komen. Hebben we dan echt geen respect meer? Denk je dat zo'n vrouw het leuk vindt om de hele tijd tegen een of andere mankepoot aan te moeten kijken? Egoist.
Dit zou nog leuk zijn ook.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kom er graag voor naar Amsterdam. Neem wel een dagje vrij. Hebben we meteen een FOK!meet
In beeld kom je sowieso. Ik trek een wolven t-shirt aan, of eentje met een indiaan eropquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom alleen liever niet in beeld dus ga niet met @:Karina aan een tafeltje
Als ik in dezelfde vijver roer, haak ik echt afquote:
Als ze allemaal in de fik vliegen missquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Zeven huizen, is vast niet heel veel te blussen.
Ik kom met een bloemetjes blouse en beige broekquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
In beeld kom je sowieso. Ik trek een wolven t-shirt aan, of eentje met een indiaan erop
wilde ik ook liever niet hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom alleen liever niet in beeld dus ga niet met @:Karina aan een tafeltje
Met hem aan tafel of in beeld komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |