quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja de andere kant van het land kan ik begrijpen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slagingspercentage is klein. 3 uur rijden maakt het niet beter
HET IS GEEN ZONDAG??quote:Op maandag 10 april 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou @:cherrycoke ook denken dat het vandaag zondag is?
Die OP blijft meesterlijk en onverslaanbaarquote:Op maandag 10 april 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Witte wijn voor rode wijn vervangen
Of is deze aflevering niet inclusief genoeg voor jou?quote:
Scheveningen is meer een animatie boulevard. Ik begrijp haar wel.quote:Op maandag 10 april 2023 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ze wil niet in Scheveningen bungeejumpen, want lelijk uitzicht.
Stiekem gelachen
Mooi is het niet inderdaadquote:Op maandag 10 april 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheveningen is meer een animatie boulevard. Ik begrijp haar wel.
Ik hoorde als eerste paragliden in Colombia en was gelijk geplakt aan het schermquote:Op maandag 10 april 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of is deze aflevering niet inclusief genoeg voor jou?
Ga door Cigar.quote:Op maandag 10 april 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Met de vader van je kinderen. Toevallig zeg.
quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
“Zeker voor een eerste date”
Beter zegt ze nu ja
Lekker ouderwets.quote:Op maandag 10 april 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hij mag best betalen maar waarom je dan lichtelijk zelfingenomen zegt dat het normaal is?
zo geacteerd allemaalquote:
Wij kunnen gewoon luchtig zijn hequote:Op maandag 10 april 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
“Ja wil je mij nog een keer zien?”
Ik zal wel te serieus zijn voor dit soort grapjes
Haha ik vrees dat ik dat lachje na zou gaan doen. Zou de date wel niet ten goede komenquote:
Pics?quote:Op maandag 10 april 2023 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Kan zelf in ieder geval wel een klein succesje melden, gisteren bij hondwandelmeisje thuis geweest.
Binnen of buiten?quote:Op maandag 10 april 2023 20:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
We hebben nog steeds 1 ei niet gevonden
Zozoquote:Op maandag 10 april 2023 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Kan zelf in ieder geval wel een klein succesje melden, gisteren bij hondwandelmeisje thuis geweest.
Elke vrouw is weer anders, heeft geen zinquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft geleerd om met vrouwen te praten
Oh wel hoor, maar best knap als je de prijs nog niet weet van alles.quote:
Ja dit nekt hem straksquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
van te voren betalen,
nee, gewoon nee.
Precies dit.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Elke vrouw is weer anders, heeft geen zin
quote:
Als je als man niet wil luisteren naar een ander heb je er wel wat aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Elke vrouw is weer anders, heeft geen zin
Volgens mij ook, gewoon een arrangementje , hoppa en klaar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh wel hoor, maar best knap als je de prijs nog niet weet van alles.
Blijkbaar dus een vast bedrag
Na een snelle check:quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh wel hoor, maar best knap als je de prijs nog niet weet van alles.
Blijkbaar dus een vast bedrag
quote:Wat kost een maaltijd bij First Dates?
Wat kost uit eten bij First Dates? Figurant – Voor een prikkie kan je in het First Dates restaurant eten met je partner of een vriendin. Je betaalt maar 25 euro en dat is inclusief eten én drinken! Je krijgt er ook een gratis eerste tv-ervaring bij en natuurlijk ook een gezellige avond
Wat hou ik van Belgen als ik aan Fransen denk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Net als je denkt dat het na al die Belgen niet erger kan..
Chansonsquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Frans
Franse muziek
Frans eten
Franse arrogantie
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat hou ik van Belgen als ik aan Fransen denk.
Voor of na TheWeeknd?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja zou ik nog met @:Pisces29 gaan doen
50 eu willen splittenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dan moeilijk over splitten![]()
Oh wacht het gaat om het principe natuurlijk.
Zullen we nee stemmen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
20 jaar en nog hartstikke veel accent, is dat normaal?
mot je luistereeehhhquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou expres dialectje Zoetermeah uit de mouw schudden.
Ik ken mensen die een paar maanden in Murica zijn geweest en praten als een Amerikaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
20 jaar en nog hartstikke veel accent, is dat normaal?
Ik ook en dat zijn steevast enorm zeikerige mensen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een paar maanden in Murica zijn geweest en praten als een Amerikaan
Volgens mij is het zelfs 25 per tafeltje. Hoorde dacht ik ooit van iemand die meedeed dat de rekening nog geen 30 euro was.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
50 eu willen splittenGodver de godver
hahahaha
Lekker je commentaar live geven, genieten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Gewoon massaal met deze slowchat hier naar FD gaan![]()
Denk dat je dan zo buiten staatquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Lekker je commentaar live geven, genieten.
Gewoon deze discussie starten daarquote:
Brrrrrquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik ook en dat zijn steevast enorm zeikerige mensen.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Even opnieuwquote:
Dan ga je met eer!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Denk dat je dan zo buiten staat
En die ouwe vent die dan toen wilde splitten en die ouwe dame hem gewoon lekker aftikte. Maar serieus 30 ekkies willen splittenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs 25 per tafeltje. Hoorde dacht ik ooit van iemand die meedeed dat de rekening nog geen 30 euro was.
ik ben erbijquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Gewoon massaal met deze slowchat hier naar FD gaan![]()
Precies, lekker los gaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Huilend naar bed iedere dag.quote:
Toen was het inclusief gips inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Kijk dit waren vroeger de inclusieve dates, alleen maar een gasfles op je poot laten vallen.
#stukjeonnozelquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Als ze er maar mooi uitziet
Karakter maakt niet uit
kom alleen liever niet in beeld dus ga niet met @Karina aan een tafeltjequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kom er graag voor naar Amsterdam. Neem wel een dagje vrij. Hebben we meteen een FOK!meet
Lelijke poten jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Metje gebroken poot op een date komen. Hebben we dan echt geen respect meer? Denk je dat zo'n vrouw het leuk vindt om de hele tijd tegen een of andere mankepoot aan te moeten kijken? Egoist.
Dit zou nog leuk zijn ook.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kom er graag voor naar Amsterdam. Neem wel een dagje vrij. Hebben we meteen een FOK!meet
In beeld kom je sowieso. Ik trek een wolven t-shirt aan, of eentje met een indiaan eropquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom alleen liever niet in beeld dus ga niet met @:Karina aan een tafeltje
Als ik in dezelfde vijver roer, haak ik echt afquote:
Als ze allemaal in de fik vliegen missquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Zeven huizen, is vast niet heel veel te blussen.
Ik kom met een bloemetjes blouse en beige broekquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
In beeld kom je sowieso. Ik trek een wolven t-shirt aan, of eentje met een indiaan erop
wilde ik ook liever niet hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom alleen liever niet in beeld dus ga niet met @:Karina aan een tafeltje
Met hem aan tafel of in beeld komen?quote:
Er moet sowieso iemand met coltrui komen, dat is wel een klassieker, maar ik heb er geen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kom met een bloemetjes blouse en beige broek
Ik met groen haar en ik geef duidelijk aan dat ik met hen en hiens aangesproken wil wordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
in beeld komen, hij is wel gezellig hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Met hem aan tafel of in beeld komen?
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Fransen blijven botten mensen,quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kale haai is vriendelijk
Hoedje haai is pretentieus. Je verwacht het niet.
Encroyable.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kale haai is vriendelijk
O okayquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
Als het je niet raakt is er eerder iets mis met jou
Ja Frans he ? Dat hij niet zeek over de champagne keek ik redelijk van op.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kale haai is vriendelijk
Filet Mignonquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
Hij komt uit een culinair land, dus dan moet hij kunnen koken.
Franse keuken is ruk
Italiaans of Spaans is simpeler en lekkerder inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
Hij komt uit een culinair land, dus dan moet hij kunnen koken.
Franse keuken is ruk
Daar lusten de heren wel worst van.quote:
Zeg meer geen ideequote:
Ja de andere landen zijn beter.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Italiaans of Spaans is simpeler en lekkerder inderdaad.
Precies de reden waarom ik houd van de wat minder conventionele types.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Nadeel van deze niet inclusieve mensen is de burgerlijkheid
Laten we idd een kwartier over de brandweer en eten praten
quote:
Fucking lekker !quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
Garnalen met pak soi en oester saus , lekker wokkenzo simpel, zo klaar, heeeerlijk
Je was nog presentquote:
Wij ook, hou vol.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niveau alsnog twijfelachtig
The year 3434 of the Second Age. Here follows the account of Isildur, the High King of Gondor, at the finding of the Ring of Power. "It has come to me, the One Ring. It shall be an heirloom of my Kingdom. All those who follow in my bloodline shall be bound to its fate, for I shall risk no hurt to the Ring. It is precious to me, though I buy it with a great pain. The markings upon the band begin to fade. The writing, which at first was as clear as red flame, has all but disappeared - a secret now that only fire can tell."quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
Als je bij gamen Mario Kart noemt, is het alsof je bij Fantasy alleen Lord of the Rings noemt.
Erg leuk, maar er is meer.
Hij is wel iemand voor een thaipoppetje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Voorspelling, Tom krijgt een date van elders.
Je zal vast goed met hem kunnen pratenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is wel iemand voor een thaipoppetje.
Oke, nu begin ik me zorgen te maken.quote:
Lange vacht genotquote:
For surequote:
Wel een tropisch bosbouwer.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Voorspelling, Tom krijgt een date van elders.
Ik heb inderdaad ook een hond die net een paard is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zal vast goed met hem kunnen praten
Steentjes aaien, erg sensitiefquote:
Allemaal? Ik vind de enkelen die ik onthoud al verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik onthoud al deze mensen ook echt
Wanneer houdt het op
Ik vergeet de meeste mensen welquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik onthoud al deze mensen ook echt
Wanneer houdt het op
Alle gezichten. Ik mis het nieuwe gevoel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:56 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Allemaal? Ik vind de enkelen die ik onthoud al verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |