Het is niet alleen dat ik groot voorstander ben van Bosz maar ik ben ook niet echt weg van Heitingaquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed maatje Bosz kan ook echt niet.
Uiteindelijk boeit het niet zozeer wat wij van Heitinga vinden maar wat de spelers er van vinden en dat lijkt positiefquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat ik groot voorstander ben van Bosz maar ik ben ook niet echt weg van Heitinga
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn Bosz en Heitinga de enige kandidaten dan?
Het zou me echt niet verbazen he dat
[ afbeelding ]
Hoeveel titels hebben heitinga en bosz dan gewonnen
waarom zou je niet gewoon Frank de Boer nemen? waarom niet?
Met Sjonnie ben ik ook niet echt blij, tot nu toe overtuigt hij mij totaal niet en daarnaast snap ik totaal niet hoe je als club die serieus in de CL wil meedoen, kan kiezen voor een coach die nog nooit op het hoogste niveau heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Man als Frank zou terugkomen stop ik echt met kijken
Lekker het jezelf heel moeilijk maken tegen Jablonec , Steaua en Moldegenotquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Man als Frank zou terugkomen stop ik echt met kijken
Die had ook geen 100 miljoen te besteden. De Boer heeft de basis gelegd samen met Overmars en VdSar voor waar we nu staan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker het jezelf heel moeilijk maken tegen Jablonec , Steaua en Moldegenot
Helpt ook niet als je bijvoorbeeld Vd Hoorn een betere stormram vindt dan bijv Milikquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die had ook geen 100 miljoen te besteden. De Boer heeft de basis gelegd samen met Overmars en VdSar voor waar we nu staan.
Dat was niet zijn beste beslissing nee.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helpt ook niet als je bijvoorbeeld Vd Hoorn een betere stormram vindt dan bijv Milik
Duarte als linksback tegen Salzburg was ook al zo'n pareltjequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:20 schreef manny het volgende:
[..]
Dat was niet zijn beste beslissing nee.
Prima, beter dan alles en iedereen wat nu genoemd wordtquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:09 schreef TLC het volgende:
Als Ronald dadelijk ook flopt tegen Kroatie springt ie op de trein naar Amsterdam
Hij praat geen onzin.quote:
Als als... als mijn tante een piemel had was het mijn oom geweest.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij praat geen onzin.
Ik vraag me af als ajax op de nummer 1 positie zou staan of van der sar deze man had binnengehaald. Volgens mij heeft hij snel maar deze man binnengehaald om zijn eigen positie veilig te stellen. Nu verschuift s alle kritiek straks naar deze man.
quote:Van der Sar: "Hij wordt niet de nieuwe Ajax-trainer"
"'Van der Sar is er in zijn beleving echter van overtuigd dat de voormalig coach van Ajax (2016-2017) niet de juiste man voor de club is", zegt journalist Valentijd Driessen in De Telegraaf. "Vandaar dat hij in de veronderstelling leeft dat hij helemaal niet over zijn schaduw hoeft heen te stappen als de controverse tussen hem en Bosz van zes jaar geleden wordt aangehaald." Bosz lijkt dus naast de job te grijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |