Maar dat is exact hetzelfde als het aanwenden van liquide middelen om het verlies van geen CL te compenseren, het kost je linksom of rechtsom dus 20 miljoen die je niet kan besteden aan transfers.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon onzin is wat je stelt, je kan het ene niet los zien van het andere. Het laatste financiele half jaar was ook zonder CL inkomsten met winst afgesloten, uiteraard komt dat door de transferinkomsten maar dat je liquide middelen moet aanwenden om een CL loos jaar te overbruggen slaat nergens op.
Eerst maar eens kijken of je het wel of niet haalt en hoe het verschil tussen aankopen en verkopen gaat zijn.
Nee je hebt 20 miljoen minder inkomsten zonder CL, niet meer en niet minder, waar je dat verder aan zou besteden doet er helemaal niet toe.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is exact hetzelfde als het aanwenden van liquide middelen om het verlies van geen CL te compenseren, het kost je linksom of rechtsom dus 20 miljoen die je niet kan besteden aan transfers.
Dat is ook wat ik zeg, Ajax heeft een omzet gebaseerd op het behalen van CL en zonder het behalen van CL maak je verlies vóór afschrijvingen en resultaat vergoedingssomen en moet je dat dus compenseren.
Nee, jij denkt teveel aan je lessen economie en te weinig aan de voetbalclub die Ajax is. In de situatie van Ajax betekent missen van CL dat je potentieel 20 miljoen minder kan besteden en of je die 20 miljoen direct uit de kas haalt of via de balans van koop en verkoop spelers maakt dan niets uit.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee je hebt 20 miljoen minder inkomsten zonder CL, niet meer en niet minder, waar je dat verder aan zou besteden doet er helemaal niet toe.
Je haalt begroting en omzet ook door elkaar.
Wow dat is voor mij wel heel lang geleden maar jouw wijsheid komt van klok klepel of die debiel van vi want daar klopt heel weinig van.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, jij denkt teveel aan je lessen economie en te weinig aan de voetbalclub die Ajax is. In de situatie van Ajax betekent missen van CL dat je potentieel 20 miljoen minder kan besteden en of je die 20 miljoen direct uit de kas haalt of via de balans van koop en verkoop spelers maakt dan niets uit.
Het is niet alsof Ajax die 20 miljoen even ergens kan wegbezuinigen wat bij een normaal bedrijf misschien wel zou kunnen want dat kan dus niet in het geval van de voetbalclub Ajax. Die 20 miljoen die je mist zal je ergens vandaan moeten halen, want de begroting wordt niet opeens magisch 20 miljoen minder bij de voetbalclub Ajax.
Jij mag dan speciaal aan mij gaan uitleggen hoe je de kosten moet gaan betalen die 20 miljoen hoger zijn dan de inkomsten (als je CL-mist) zonder dat je extra spelers verkoopt of een greep in de kas doet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wow dat is voor mij wel heel lang geleden maar jouw wijsheid komt van klok klepel of die debiel van vi want daar klopt heel weinig van.
Ajax draaide afgelopen financiele jaar nog 26 miljoen verlies, heb je er wat van gemerkt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij mag dan speciaal aan mij gaan uitleggen hoe je de kosten moet gaan betalen die 20 miljoen hoger zijn dan de inkomsten zonder dat je extra spelers verkoopt of een greep in de kas doet.
Nogmaals, de kosten veranderen niet bij Ajax zonder dat je spelers verkoopt.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax draaide afgelopen financiele jaar nog 26 miljoen verlies, heb je er wat van gemerkt?
Je hebt dus geen argumenten meer, ook goed hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry, dacht dat ik een serieuze discussie aan het voeren was, maar laat maar als dit echt het niveau van je denken is.
Je kan kan veel van hem zeggen maar verzaken is er niet eentje van.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo hard gelachen om dit bericht
de man is knetter
ik snap nu waarom hij zo langs de kant te springen toen schreuder er nog was
echt een viese vuile matennaaier deze gast
walgelijk
Nouja het is misschien ook wat lastig om meteen als buitenstaander een clubheld te ontslaan.quote:
Er zit ook wat tussenin hè, je kan zeggen dat je het de komende weken aankijkt, maar misschien is dat ook wel zo en geeft hij hem nu het vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is misschien ook wat lastig om meteen als buitenstaander een clubheld te ontslaan.
ach wel al bijna 5 jaar je beste speler en ook ik vind hem vervelendquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo hard gelachen om dit bericht
de man is knetter
ik snap nu waarom hij zo langs de kant aan het springen was toen schreuder er nog was
echt een viese vuile matennaaier deze gast
walgelijk
dit bericht is alleen bedoelt om heitinga nog een beetje te motiverenquote:
hij moet eerst maar is zijn diplomaas gaan halen...quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach wel al bijna 5 jaar je beste speler en ook ik vind hem vervelend
Dat lijkt me wel aardig rond, anders zou je het wat vager verwoorden lijkt me.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit ook wat tussenin hè, je kan zeggen dat je het de komende weken aankijkt, maar misschien is dat ook wel zo en geeft hij hem nu het vertrouwen.
Denk toch wel dat het af gaat hangen van de resultaten tot einde seizoen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel aardig rond, anders zou je het wat vager verwoorden lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |