TL:DR Wielrukker heeft een 'openbaring' en komt er achter dat een bel op de fiets toch wel handig isquote:Niks meer vriendelijk doen. [alsof 'ie dat normaal gesproken wél was ;') ] Gewoon van je tringelingeling en erlangs razen! Hup, nog een keer aan dat ding hengsten als ze ‘m niet horen. Het maakt het fietsleven zoveel makkelijker. Zoals een baasje z’n hond commandeert, of een jochie z’n bestuurbare auto, zo bedien ik nu op afstand een fietser voor me. Geen gedoe meer, alleen maar ping-ping.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:53 schreef Het_Bokje het volgende:
IK HEB SINDS KORT EEN BEL OP MIJN RACEFIETS EN HET VOELT ALS EEN BEVRIJDING[
[..]
TL:DR Wielrukker heeft een 'openbaring' en komt er achter dat een bel op de fiets toch wel handig is![]()
Nou ja, ik hoop voor 'm dat ie net zo voorzichtig is op het fietspad is, als bij het scheren van z'n beentjes
Ik ben werkelijk nog nooit iemand uit dit team tegen gekomenquote:Ik zat altijd in ’team-pardon-mag-ik-passeren-dankuwel!
Ik kan het me ook niet heugen inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben werkelijk nog nooit iemand uit dit team tegen gekomen
Ik zeg altijd ‘pardon/sorry mag ik er even langs, dank u!’quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben werkelijk nog nooit iemand uit dit team tegen gekomen
Bedankt voor het melden, we nemen het mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:08 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet heugen inderdaad
Ik ben wel veel van team 'HEEEJ!-aan-de-kant-eikel!' tegen gekomen.
Idioten idd. Niks aan.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:19 schreef Fretwork het volgende:
Vandaag twee keer bijna op dikbuikige Boretti rijders geklapt die tegemoet kwamen en 3-4 breed gingen fietsen. Duidelijk het eerste dagje buiten op de fiets van het jaar.
Ja dat laatste voor mij. En hoeveel kleiner is 't uiteindelijk?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Z het volgende:
Die mini-versies van dat soort pompjes lijken me wel interessant. Als je er over leest, zijn de meeste mensen er wel positief over. Of dat ook geldt voor de Action/Lidl pompen weet ik niet. En omdat het elektrisch is, voelt het voor mij toch altijd en een beetje als een extra risico.
Dus echt snel is het ook niet, wat is dan het voordeel?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef pitboer het volgende:
Ik heb er 1 van Xiaomi.Bevalt goed.
Oppompen van beide banden duurt ongeveer 5 a 10 minuten.Ligt eraan hoeveel er bij in moet.
Ik heb ook zoiets: https://www.donrox.com/el(...)-compacte-fietspomp/quote:Op maandag 15 mei 2023 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus echt snel is het ook niet, wat is dan het voordeel?
Voor een autoband misschien, dat duurt echt niet zo lang voor een fietsband.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef pitboer het volgende:
Ik heb er 1 van Xiaomi.Bevalt goed.
Oppompen van beide banden duurt ongeveer 5 a 10 minuten.Ligt eraan hoeveel er bij in moet.
Dat klopt niet. Mijn mini pompje heeft een fietsband vol in 50 seconden, dan heeft zo een joekel er echt geen minuten voor nodig.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus echt snel is het ook niet, wat is dan het voordeel?
Ik heb een 11-30 cassette en heb daar vorig jaar de Trois Ballon mee gefietst. De steile stukken van de Planche waren kut, maar heb alles kunnen doorfietsen en ik ben echt geen klimgeit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:39 schreef Fretwork het volgende:
Beste medetoerders en Marmotten,
Ik zit nog een beetje te twijfelen voor de Marmotte wat ik monteer. Heb een crankstel 52/36 en een lange kooi.
Heb thuis een 11-32 cassette liggen, maar twijfel of ik geen 11-34 moet monteren omdat het kan.
Aan de andere kant, op 36-32 zou ik in principe toch genoeg cadans moeten kunnen houden?
Ik zou het vooraf een keer testen op een lange beklimming. Ikzelf heb met 34-28 nooit tekort gehad, en dat grootste kransje achter op de hele dag maar een paar keer gebruikt, alleen als het echt steil werd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:39 schreef Fretwork het volgende:
Beste medetoerders en Marmotten,
Ik zit nog een beetje te twijfelen voor de Marmotte wat ik monteer. Heb een crankstel 52/36 en een lange kooi.
Heb thuis een 11-32 cassette liggen, maar twijfel of ik geen 11-34 moet monteren omdat het kan.
Aan de andere kant, op 36-32 zou ik in principe toch genoeg cadans moeten kunnen houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |