Effe checkenquote:Op maandag 10 april 2023 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een hoop debielen en korte lontjes heb je tegenwoordig op de weg
Oh 15 minquote:
Met paaseitjes?quote:
Ik zal voor je duimen danquote:
Ja ik had ook al een net wat andere vraag maar waarschijnlijk was dat ook het antwoord geweestquote:
quote:Op maandag 10 april 2023 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had ook al een net wat andere vraag maar waarschijnlijk was dat ook het antwoord geweest
Zou dus ook nog EasyToys oid kunnen worden?quote:
Hebben die eitjes?quote:Op maandag 10 april 2023 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dus ook nog EasyToys oid kunnen worden?
Vast wel. Alleen grote kans dat ze niet eetbaar zijn.quote:
Alleen voor ons?quote:Op maandag 10 april 2023 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Goed nieuws voor ons alleen,
er is kans op een volgende carriere als we op leeftijd zijn
https://www.nu.nl/opmerke(...)niet-bang-maken.html
Ja, als je dit met teveel tegelijk gaat doen gaat het vast niet goedquote:
Mooi he?quote:Op maandag 10 april 2023 15:21 schreef pullup het volgende:
Die prutsers dachten zeker: Als die kleine raketjes niet werken maken we ze gewoon 3 x zo groot
[ afbeelding ]
@:puzzie
Hij staat daar lekkerquote:
What happened?quote:Op maandag 10 april 2023 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was mij ook wel weer een middag zeg
Bovenbuurman onwel geworden / gevallen. Was keihard aan het roepen en aan het slaan op de vloer. Ik hoorde hem eerst niet want naaimachine en muziek.quote:
Heisa jaquote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bovenbuurman onwel geworden / gevallen. Was keihard aan het roepen en aan het slaan op de vloer. Ik hoorde hem eerst niet want naaimachine en muziek.
Naar boven gelopen, daar een buurvrouw ook aangesproken. Als eerste huismeester geprobeerd te bellen zodat we op zijn minst naar binnen konden, nam niet op. Terwijl ik nogmaals probeerde te bellen, heb ik de buurvouw opdracht gegeven om 112 te bellen.
Door al het gedoe was er ergens anders toch nog een andere flatgenoot die de huismeester wel te pakken kreeg. Politie en ambulance opgewacht. Ondertussen kwam de zoon van de bovenbuurman ook aangereden, want hij was gebeld. Bleek het toch best ernstig te zijn.
Huismeester en zoon konden naar binnen, ambulance in onze doolhofflat wegwijsgemaakt en buurman is meegenomen.
Zit je ook niet op te wachten...quote:Op maandag 10 april 2023 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de buurman niet gezien verder, heb alleen actie ondernomen door veel te bellen en in mijn pyjama buiten te staan.
Nee, klopt. Iemand moest iets van actie ondernemen.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bovenbuurman onwel geworden / gevallen. Was keihard aan het roepen en aan het slaan op de vloer. Ik hoorde hem eerst niet want naaimachine en muziek.
Naar boven gelopen, daar een buurvrouw ook aangesproken. Als eerste huismeester geprobeerd te bellen zodat we op zijn minst naar binnen konden, nam niet op. Terwijl ik nogmaals probeerde te bellen, heb ik de buurvouw opdracht gegeven om 112 te bellen.
Door al het gedoe was er ergens anders toch nog een andere flatgenoot die de huismeester wel te pakken kreeg. Politie en ambulance opgewacht. Ondertussen kwam de zoon van de bovenbuurman ook aangereden, want hij was gebeld. Bleek het toch best ernstig te zijn.
Huismeester en zoon konden naar binnen, ambulance in onze doolhofflat wegwijsgemaakt en buurman is meegenomen.
Je hebt het goed gedaan muis!quote:Op maandag 10 april 2023 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de buurman niet gezien verder, heb alleen actie ondernomen door veel te bellen en in mijn pyjama buiten te staan.
Oei dat is matigquote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed gereageerd inderdaadquote:Op maandag 10 april 2023 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, klopt. Iemand moest iets van actie ondernemen.
Overbuurvrouw had wel iets gehoord maar er niets mee gedaan
Gelukkig zijn er mensen die wel reagerenquote:Op maandag 10 april 2023 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, klopt. Iemand moest iets van actie ondernemen.
Overbuurvrouw had wel iets gehoord maar er niets mee gedaan
Dat we maar gauw "ajeto" horenquote:Op maandag 10 april 2023 16:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ook net de buurman meegenomen door een ambulance! (verder geen bemoeienis mee gehad, kwam net thuis toen de ambulance voor de deur stond)
Hoop dat het goed komt met de beide buurmannen!
Gelukkig had je wat aan.quote:Op maandag 10 april 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand keihard help roept dan spring ik maar in actie. Was geen twijfel in mij. Heb niets eens nagedacht of ik wel juist gekleed was.
Binnenblijfweer.quote:
Ik moest buiten nog wat dingen doen, gelukkig begon het pas halverwege de middag te regenen...quote:
Hier regent het een beetje maar het is de hele dag al vies weer.quote:Op maandag 10 april 2023 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moest buiten nog wat dingen doen, gelukkig begon het pas halverwege de middag te regenen...
Giet hier al de hele middagquote:
Je bent niet thuisquote:
Naja vanaf een uur of 3 danquote:
Daar komen de buien ook weg, gisteren was het wel prima weerquote:
Hoeveel aier heb je gevonden?quote:Op maandag 10 april 2023 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Daar komen de buien ook weg, gisteren was het wel prima weer
Of coursequote:Op maandag 10 april 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
das 3 meer dan hier .. heb je ze wel doorgegeven?
Oh dat is best veel denk ik hoe deed je dat. Het leek mij mission impossiblequote:
Ging de actieve topics bij langs en had blijkbaar geluk, wie weet is er wel iemand die 20 gevonden heeft ofzquote:Op maandag 10 april 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is best veel denk ik hoe deed je dat. Het leek mij mission impossible
Nou ....quote:Op maandag 10 april 2023 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ging de actieve topics bij langs en had blijkbaar geluk, wie weet is er wel iemand die 20 gevonden heeft ofz
Niks tegengekomenquote:Op maandag 10 april 2023 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ging de actieve topics bij langs en had blijkbaar geluk, wie weet is er wel iemand die 20 gevonden heeft ofz
Ik lurk ook wel eens in de active topics.quote:
Nulquote:
Ik soms. Vroeger had je alleen active en mijnactive topics.quote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lurk ook wel eens in de active topics.
Uh wat is er anders?quote:Op maandag 10 april 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik soms. Vroeger had je alleen active en mijnactive topics.
Ah jammer, wie weet kunnen ze het ook met sinterklaas of kerst doenquote:
Oh ok nou die klik ik nooit aan omdat het meestal bagger in ONZ en KLB is.quote:Op maandag 10 april 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Nieuwe topics....die had je eerst niet.
Active topics kan soms wel leuk zijn een relletje waar dan ookquote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef Loveable het volgende:
Nieuwe topics check ik ook wel eens en actieve topics..
Ik keek alleen nog in nieuwe en mijn active.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok nou die klik ik nooit aan omdat het meestal bagger in ONZ en KLB is.
Jajajosefffquote:Op maandag 10 april 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
Ja de tanden figuur is ook weer terug op FOK!
Daarom heb ik dat onzichtbaar gemaakt in die lijst.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok nou die klik ik nooit aan omdat het meestal bagger in ONZ en KLB is.
Of van die verzonnen topicsquote:Op maandag 10 april 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Active topics kan soms wel leuk zijn een relletje waar dan ook
Kukelekluun ?quote:Op maandag 10 april 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
Ja de tanden figuur is ook weer terug op FOK!
Dat dan weer niet ik mag weer in ONZquote:Op maandag 10 april 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat onzichtbaar gemaakt in die lijst.
Zo doorzichtigquote:
Ik mag dat ook maar zoveel boeiends vind ik het niet meerquote:
Geen idee verder. Ik heb die ellende wel een tijdje gelezen, maar vond het nogal irritantquote:Op maandag 10 april 2023 18:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat account is er niet meer volgens mij
quote:
Ik heb gisteren wel even geprobeerd wat te vinden, maar echt helemaal niets voorbij zien komen.quote:Op maandag 10 april 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is best veel denk ik hoe deed je dat. Het leek mij mission impossible
Ik speel daar een spelletje wat ik al jaren leuk vind. Nu mag ik weer de rest boeit me ook niet zoquote:Op maandag 10 april 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mag dat ook maar zoveel boeiends vind ik het niet meer
Jij wel...quote:
Jij ook wel denk ik.quote:
Nog niet, geen idee wanneer wel.quote:
Je hebt toch geen perm ban daar?quote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, geen idee wanneer wel.
Gewoon mailen. Zou raar zijn, als jij niet in onzin mag.quote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, geen idee wanneer wel.
Mailenquote:Op maandag 10 april 2023 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon mailen. Zou raar zijn, als jij niet in onzin mag.
Ja zo fucking vaak gedaan en er is ook eerlijk gezegd dat ban mails niet beantwoord worden of onderop de stapel komenquote:
Ik ookquote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo fucking vaak gedaan en er is ook eerlijk gezegd dat ban mails niet beantwoord worden of onderop de stapel komen
Een mail naar Yvonne heeft wel eens geholpen. Die lag in een deukquote:
Gelijk hoogerop zoeken.quote:Op maandag 10 april 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Een mail naar Yvonne heeft wel eens geholpen. Die lag in een deuk
Dat is wat jaartjes geleden. Ik ben ook als trouwe user in de put gestopt (perm ban)quote:
Eeeeeeuh...quote:Op maandag 10 april 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
Kijk ik Top Gun Maverick ... herken ik daar een weg ... Laatste foto moet mn dochteris daar midden op die weg genomen ..
Waar is je topicquote:Op maandag 10 april 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
Kijk ik Top Gun Maverick ... herken ik daar een weg ... Laatste foto moet mn dochteris daar midden op die weg genomen ..
Die sloeg toen ook nergens op.quote:Op maandag 10 april 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat jaartjes geleden. Ik ben ook als trouwe user in de put gestopt (perm ban)
Er waren wel wat users die me uit die put getrokken hebben.quote:Op maandag 10 april 2023 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die sloeg toen ook nergens op.
Volgens mij heb ik Yvonne toen ook een bericht gestuurd of dat een permban wel nodig is. Ik vond het te overtrokken.quote:Op maandag 10 april 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren wel wat users die me uit die put getrokken hebben.
Zelfs een weekban is vaak overtrokken.quote:Op maandag 10 april 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Yvonne toen ook een bericht gestuurd of dat een permban wel nodig is. Ik vond het te overtrokken.
Dat heeft ook wel geholpen Eend. En hoe ver moet je gaanquote:Op maandag 10 april 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Yvonne toen ook een bericht gestuurd of dat een permban wel nodig is. Ik vond het te overtrokken.
Wees daar voorzichtig meequote:Op maandag 10 april 2023 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel geholpen Eend. En hoe ver moet je gaanIk laat graag mijn mening gelden.
Nou nee ik zeg liever wat ik vind. Daar verander ik niks aan. Ik vermeid wel wat fok topicsquote:
Ja, dat doe ik dus ook tegenwoordig. Om bepaalde lui maar te ontwijken...quote:Op maandag 10 april 2023 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik zeg liever wat ik vind. Daar verander ik niks aan. Ik vermeid wel wat fok topics
Ben je dan heel vrouwelijk in die topics?quote:Op maandag 10 april 2023 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik zeg liever wat ik vind. Daar verander ik niks aan. Ik vermeid wel wat fok topics
Ja precies Kopje koffie Aloaquote:Op maandag 10 april 2023 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook tegenwoordig. Om bepaalde lui maar te ontwijken...
Ik ben altijd vrouwelijk.quote:Op maandag 10 april 2023 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je dan heel vrouwelijk in die topics?
Flauw woordgrapjequote:
Oh die snapte ik nietquote:
De microfoon werd dicht gedraaid voor Yoko toen ze ging gillenquote:
quote:Op maandag 10 april 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De microfoon werd dicht gedraaid voor Yoko toen ze ging gillen
Het smoelwerk van Chuck Berry is priceless
Ik hoorde het nietquote:Op maandag 10 april 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De microfoon werd dicht gedraaid voor Yoko toen ze ging gillen
Het smoelwerk van Chuck Berry is priceless
Wat niet?quote:
Kijk nog een keerquote:
Okquote:
IIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 10 april 2023 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof het verder wel wat Yoko betreft
Ik denk een spin.quote:
YOKO !!!!!quote:
Schrok laatst toen ik de woonkamer deur open deed in de avond, kroop er ineens een spin over de vloer in de gangquote:
Zo'n grote Domnivoor spider ?quote:Op maandag 10 april 2023 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schrok laatst toen ik de woonkamer deur open deed in de avond, kroop er ineens een spin over de vloer in de gang![]()
Ik verwelkom ze spinnen een web en daar gaan beestjes in die ik niet wil. Spinnen zijn coolquote:Op maandag 10 april 2023 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schrok laatst toen ik de woonkamer deur open deed in de avond, kroop er ineens een spin over de vloer in de gang![]()
De mijne zijn net uit de airfryerquote:
Langpoters wel een tijd last van,maar die laat ik meestal wel zittenquote:Op maandag 10 april 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verwelkom ze spinnen een web en daar gaan beestjes in die ik niet wil. Spinnen zijn cool
Ik haat muggen en spinnen ookquote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Langpoters wel een tijd last van,maar die laat ik meestal wel zitten
Hallo @Lovelyquote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Langpoters wel een tijd last van,maar die laat ik meestal wel zitten
Dat zie ik nu pas.quote:
Nee ik bedoel dat spinnen ook muggen niet mogen en dus poef in het net zittenquote:
Welk liedje?quote:Op maandag 10 april 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas.![]()
Goffer, nu zit ik weer met een liedje in mijn hoofd.
Wil je dat weten en de hele nacht wakker liggenquote:
Is nep kijk maar eens goed naar de stilstaande vrachtwagenquote:
okquote:Op maandag 10 april 2023 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nep kijk maar eens goed naar de stilstaande vrachtwagen
Zou gauw lig ik niet de hele nacht wakkerquote:Op maandag 10 april 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je dat weten en de hele nacht wakker liggen
Het zijn speelgoed wagentjes kijk maar goedquote:Op maandag 10 april 2023 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nep kijk maar eens goed naar de stilstaande vrachtwagen
quote:
Mooi nummer wel, dus zo erg is dat nietquote:
Ja,water leek ook niet echt..en je ziet een poppetje zitten in de vrachtwagenquote:Op maandag 10 april 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn speelgoed wagentjes kijk maar goed
Die gast had geen last van muggenquote:Op maandag 10 april 2023 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi nummer wel, dus zo erg is dat niet
Hij zag ze iig niet.quote:
Kan je nagaan dat je mept en je ziet die fuckers niet eens Oh wacht dat doe ik ookquote:
Ok een geintje mutsquote:
Nog even en die dikzak duwt moeders eruitquote:
Hij heeft nooit een slecht nummer gemaakt.quote:Op maandag 10 april 2023 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi nummer wel, dus zo erg is dat niet
Dat is wel het meest kutte nummer van die gozer. Gadverdammequote:Op maandag 10 april 2023 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een slecht nummer gemaakt.
Deze gaat uit de boom vallenquote:Op maandag 10 april 2023 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en die dikzak duwt moeders eruit
quote:Op maandag 10 april 2023 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een slecht nummer gemaakt.
Je mag ook wel zeggen wat je denktquote:
Geef je tel.nr. eens.quote:Op maandag 10 april 2023 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel het meest kutte nummer van die gozer. Gadverdamme
Die heb je alquote:
Nee niet echtquote:
Dat zou idd best kunnen maar waar.quote:
Onder de letter Dquote:Op maandag 10 april 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou idd best kunnen maar waar.
Oh ik had moeten zeggen dat het geen leuk geintje wasquote:
Nee joh je moet me niet zo serieus nemen dat is allesquote:Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ik had moeten zeggen dat het geen leuk geintje was
Het was voor de meet maar ik heb hem niet bewaard.quote:
Ah ok, met een korreltje zout dusquote:Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh je moet me niet zo serieus nemen dat is alles
Ja dat dusquote:
Niet iedereen heeft dat door. Hou daar soms eens rekening mee.quote:
Huh? watquote:Op maandag 10 april 2023 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat door. Hou daar soms eens rekening mee.
Jij kan soms wat te direct van mening en van woord zijn. Dat valt soms verkeerd bij mensen.quote:
Die is best vet zegquote:
Schiet toch op gast serieusquote:Op maandag 10 april 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan soms wat te direct van mening en van woord zijn. Dat valt soms verkeerd bij mensen.
Dat dacht ik ookquote:
Je moest eens weten hoe vaak ik het voor je opneem.quote:
Best wel jaquote:
Ik schiet volquote:Op maandag 10 april 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik het voor je opneem.
Tranen met tuiten hoop ik.quote:
Gezien de smileys denk ik dat deze opmerkingen vooral sarcastisch bedoeld zijn.quote:
10x?quote:Op maandag 10 april 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik het voor je opneem.
Minstensquote:
Weet ik veel. Het moet hier voor iedereen leuk blijven.quote:
Welneequote:
Wat heeft dat er mee te makenquote:
Gelukkigquote:
Volledig. Geen idee waar het over gaatquote:Op maandag 10 april 2023 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ben de draad nu even kwijt
Geen Pasen meerquote:
De uitknop.quote:
Lekker,quote:Op maandag 10 april 2023 21:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt tegen. Gewoon weer werken...
Maar nog maar 4 dagen, want daarna is het vakantie
Nee, beetje moeilijk met die flatscreentoestellen.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, beetje moeilijk met die flatscreentoestellen.
Lekker tochquote:Op maandag 10 april 2023 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
2 weken vakantie, waarvan 1 week naar de veluwe
En dan is het nog een korte week ookquote:Op maandag 10 april 2023 21:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker, ik kan niet wachten tot deze week voorbij is.
Koningsdag valt er ook nog in idd.quote:Op maandag 10 april 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is het nog een korte week ook
Bedoel deze weekquote:
Balanceren lukt prima... maar kom niet in de buurtquote:Op maandag 10 april 2023 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, beetje moeilijk met die flatscreentoestellen.
Ja deze week ook idd.quote:Op maandag 10 april 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel deze week
Volgende week is ook kort ja
Nogal ja.quote:Op maandag 10 april 2023 21:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja deze week ook idd.
Voelt nu meer als zondag.
quote:Op maandag 10 april 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja.
En de week na konigsdag is ook weer kort. Dat is 5 mei.
En 2 weken later hemelvaart, nog eens 2 weken later pinksteren.
quote:Op maandag 10 april 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja.
5 mei is gewoon een werkdag.quote:Op maandag 10 april 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ah, bij ons nietquote:
Gaat iets mis iddquote:Op maandag 10 april 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, bij ons niet
Je kwoot bleef hangen
Dan is het de aanknopquote:
In Nederland vinden ze zelfs bevrijdingsdag niet de moeite waard voor een feestdag. In Duitsland is dat sws beter geregeld.quote:Op maandag 10 april 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
Was de volgende feestdag ... In elk ander land hebben ze trouwens 10-20 extra "feestdagen"
'fakkelprotest zonder fakkels'....quote:
Ja lol.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
'fakkelprotest zonder fakkels'....![]()
Nu nog een boerenprotest zonder boeren![]()
Goedemorgen allemaal
Ik zit zelf niet op Twitter, maar de commentaren eronder zijn vaak geweldig.... 'Gedeeld in Zimbabwe'quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja lol.
Ze mogen in ieder geval demonstreren.
Is een bericht van 21 februariquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja lol.
Ze mogen in ieder geval demonstreren.
Nou degene op twitter, die het misschien nog voorbij zag komen ergensquote:
Vraag mij wel af hoe ver het rennen was en hoe snel hij rendequote:
Deze heb ik natuurlijk meteen maar gevolgdquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
@:pullup![]()
Ik heb niet naar data gekeken, alleen de commentaren![]()
Voor de veiligheid ?quote:
Hij was onderweg naar Nederlandquote:
Ze maakte in ieder geval een boel extra lawaaiquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij was onderweg naar Nederland
Mwa je weet maar nooit wat voor gek zo'n vliegtuig neer wil halen
Zolang de volgende stap maar niet 'ugly' is.quote:
Ik zag dat er ook een Lovable is, dat was inderdaad best verwarrendquote:
Ahaquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat er ook een Lovable is, dat was inderdaad best verwarrend
Ik weet niet of dat de reden van deze naamswijziging is, maar zou plausibel zijnquote:
Ik ook niet (meer)quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:30 schreef pullup het volgende:
Ik ben aan mijn nick ongeveer even gehecht als aan mijn eigen naam dus zou niet rap wijzigen
Haha neequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang de volgende stap maar niet 'ugly' is.
Oh echt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat er ook een Lovable is, dat was inderdaad best verwarrend
Ik zag dat iemand jou probeerde te mentionen maar @lovable tikte in plaats van @loveablequote:
Ahzo.. nee Paul deed dat laatst ook verkeerd Mrsloveable in plaats van Loveablequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand jou probeerde te mentionen maar @:lovable tikte in plaats van @:loveable
Je oude doet het natuurlijk niet meer![]()
En nu weer wennen aan dezequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahzo.. nee Paul deed dat laatst ook verkeerd Mrsloveable in plaats van Loveable
Tijd genoeg er voor, want dit was de laatste wijzigingquote:
Jajaquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd genoeg er voor, want dit was de laatste wijziging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |