Effe checkenquote:Op maandag 10 april 2023 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een hoop debielen en korte lontjes heb je tegenwoordig op de weg
Oh 15 minquote:
Met paaseitjes?quote:
Ik zal voor je duimen danquote:
Ja ik had ook al een net wat andere vraag maar waarschijnlijk was dat ook het antwoord geweestquote:
quote:Op maandag 10 april 2023 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had ook al een net wat andere vraag maar waarschijnlijk was dat ook het antwoord geweest
Zou dus ook nog EasyToys oid kunnen worden?quote:
Hebben die eitjes?quote:Op maandag 10 april 2023 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dus ook nog EasyToys oid kunnen worden?
Vast wel. Alleen grote kans dat ze niet eetbaar zijn.quote:
Alleen voor ons?quote:Op maandag 10 april 2023 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Goed nieuws voor ons alleen,
er is kans op een volgende carriere als we op leeftijd zijn
https://www.nu.nl/opmerke(...)niet-bang-maken.html
Ja, als je dit met teveel tegelijk gaat doen gaat het vast niet goedquote:
Mooi he?quote:Op maandag 10 april 2023 15:21 schreef pullup het volgende:
Die prutsers dachten zeker: Als die kleine raketjes niet werken maken we ze gewoon 3 x zo groot
[ afbeelding ]
@:puzzie
Hij staat daar lekkerquote:
What happened?quote:Op maandag 10 april 2023 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was mij ook wel weer een middag zeg
Bovenbuurman onwel geworden / gevallen. Was keihard aan het roepen en aan het slaan op de vloer. Ik hoorde hem eerst niet want naaimachine en muziek.quote:
Heisa jaquote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bovenbuurman onwel geworden / gevallen. Was keihard aan het roepen en aan het slaan op de vloer. Ik hoorde hem eerst niet want naaimachine en muziek.
Naar boven gelopen, daar een buurvrouw ook aangesproken. Als eerste huismeester geprobeerd te bellen zodat we op zijn minst naar binnen konden, nam niet op. Terwijl ik nogmaals probeerde te bellen, heb ik de buurvouw opdracht gegeven om 112 te bellen.
Door al het gedoe was er ergens anders toch nog een andere flatgenoot die de huismeester wel te pakken kreeg. Politie en ambulance opgewacht. Ondertussen kwam de zoon van de bovenbuurman ook aangereden, want hij was gebeld. Bleek het toch best ernstig te zijn.
Huismeester en zoon konden naar binnen, ambulance in onze doolhofflat wegwijsgemaakt en buurman is meegenomen.
Zit je ook niet op te wachten...quote:Op maandag 10 april 2023 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de buurman niet gezien verder, heb alleen actie ondernomen door veel te bellen en in mijn pyjama buiten te staan.
Nee, klopt. Iemand moest iets van actie ondernemen.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bovenbuurman onwel geworden / gevallen. Was keihard aan het roepen en aan het slaan op de vloer. Ik hoorde hem eerst niet want naaimachine en muziek.
Naar boven gelopen, daar een buurvrouw ook aangesproken. Als eerste huismeester geprobeerd te bellen zodat we op zijn minst naar binnen konden, nam niet op. Terwijl ik nogmaals probeerde te bellen, heb ik de buurvouw opdracht gegeven om 112 te bellen.
Door al het gedoe was er ergens anders toch nog een andere flatgenoot die de huismeester wel te pakken kreeg. Politie en ambulance opgewacht. Ondertussen kwam de zoon van de bovenbuurman ook aangereden, want hij was gebeld. Bleek het toch best ernstig te zijn.
Huismeester en zoon konden naar binnen, ambulance in onze doolhofflat wegwijsgemaakt en buurman is meegenomen.
Je hebt het goed gedaan muis!quote:Op maandag 10 april 2023 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de buurman niet gezien verder, heb alleen actie ondernomen door veel te bellen en in mijn pyjama buiten te staan.
Oei dat is matigquote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed gereageerd inderdaadquote:Op maandag 10 april 2023 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, klopt. Iemand moest iets van actie ondernemen.
Overbuurvrouw had wel iets gehoord maar er niets mee gedaan
Gelukkig zijn er mensen die wel reagerenquote:Op maandag 10 april 2023 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, klopt. Iemand moest iets van actie ondernemen.
Overbuurvrouw had wel iets gehoord maar er niets mee gedaan
Dat we maar gauw "ajeto" horenquote:Op maandag 10 april 2023 16:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ook net de buurman meegenomen door een ambulance! (verder geen bemoeienis mee gehad, kwam net thuis toen de ambulance voor de deur stond)
Hoop dat het goed komt met de beide buurmannen!
Gelukkig had je wat aan.quote:Op maandag 10 april 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand keihard help roept dan spring ik maar in actie. Was geen twijfel in mij. Heb niets eens nagedacht of ik wel juist gekleed was.
Binnenblijfweer.quote:
Ik moest buiten nog wat dingen doen, gelukkig begon het pas halverwege de middag te regenen...quote:
Hier regent het een beetje maar het is de hele dag al vies weer.quote:Op maandag 10 april 2023 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moest buiten nog wat dingen doen, gelukkig begon het pas halverwege de middag te regenen...
Giet hier al de hele middagquote:
Je bent niet thuisquote:
Naja vanaf een uur of 3 danquote:
Daar komen de buien ook weg, gisteren was het wel prima weerquote:
Hoeveel aier heb je gevonden?quote:Op maandag 10 april 2023 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Daar komen de buien ook weg, gisteren was het wel prima weer
Of coursequote:Op maandag 10 april 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
das 3 meer dan hier .. heb je ze wel doorgegeven?
Oh dat is best veel denk ik hoe deed je dat. Het leek mij mission impossiblequote:
Ging de actieve topics bij langs en had blijkbaar geluk, wie weet is er wel iemand die 20 gevonden heeft ofzquote:Op maandag 10 april 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is best veel denk ik hoe deed je dat. Het leek mij mission impossible
Nou ....quote:Op maandag 10 april 2023 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ging de actieve topics bij langs en had blijkbaar geluk, wie weet is er wel iemand die 20 gevonden heeft ofz
Niks tegengekomenquote:Op maandag 10 april 2023 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ging de actieve topics bij langs en had blijkbaar geluk, wie weet is er wel iemand die 20 gevonden heeft ofz
Ik lurk ook wel eens in de active topics.quote:
Nulquote:
Ik soms. Vroeger had je alleen active en mijnactive topics.quote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lurk ook wel eens in de active topics.
Uh wat is er anders?quote:Op maandag 10 april 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik soms. Vroeger had je alleen active en mijnactive topics.
Ah jammer, wie weet kunnen ze het ook met sinterklaas of kerst doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |