Ik heb alleen z'n hoofd nodig. Handig wel!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:35 schreef Molo het volgende:
Charles lijkt wel (slecht) opgezet![]()
@:-spring kun jij er nog iets van maken?
Ik vind het net een filmposter wat bij een komische film hoortquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:35 schreef Molo het volgende:
Charles lijkt wel (slecht) opgezet![]()
@:-spring kun jij er nog iets van maken?
Dat idd... ik kon de vinger er niet op leggen maar je omschrijft het perfect.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het net een filmposter wat bij een komische film hoort
Kunnen we een inzamelingsactie starten daartoe?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb alleen z'n hoofd nodig. Handig wel!
Dat wordt dan m'n eerste zoogdier. Wat kan er misgaan?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen we een inzamelingsactie starten daartoe?
Een onthoofde koning in de 21ste eeuw.... wie had dat nou verwacht in de westerse wereldquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:06 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat wordt dan m'n eerste zoogdier. Wat kan er misgaan?
Off with his headquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb alleen z'n hoofd nodig. Handig wel!
Wat een mooie vrouw is het toch.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Kate deed mee aan het Songfestival 😍
[ twitter ]
Ik dacht haar al te spotten, maar de commentatoren zeiden niks dus toen dacht ik "het zal wel niet".quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Kate deed mee aan het Songfestival 😍
[ twitter ]
Wat een prachtige locatie.... tegen Slovenië aan ook.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:44 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rld-college-adriatic
Prinses Ariane maakt middelbare school af in Italië. Ik hoop dat ze daar een leuke tijd heeft.
Ik hoop voor haar dat ze wat meer vrijheid krijgt dan hierquote:Op maandag 15 mei 2023 10:44 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rld-college-adriatic
Prinses Ariane maakt middelbare school af in Italië. Ik hoop dat ze daar een leuke tijd heeft.
Ik moet daar niet aan denken nog. Ik zie mijn oudste echt binnenkort nog niet weg gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het wel heftig hoor, die kinderen die met 16 de deur uit gaan, en dan ook nog eens even zo ver weg.....
Dat papa een vliegbrevet heeft maakt wat dat betreft niet heel veel uit, maar misschien helpt het
Iedereen zegt privé wel eens iets dwaas en dat zou niet jaren in de media doorgesproken mogen worden. Knap dat hij er mee kan leven. Ik begrijp best dat zijn advies aan zijn familie/kinderen over de kranten is : lees het niet, negeer het zo veel je kan.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:05 schreef maily het volgende:
Toen Charles de kroon op zijn hoofd kreeg dacht ik: "Nu is hij de opper-tampon"
Premium-artikel, maar ik wou jullie de titel van deze column van Catherine Keyl niet onthouden![]()
Tsja, je zou het een column kunnen noemen, ik denk dan: schrijf dan gewoon niks.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:05 schreef maily het volgende:
Toen Charles de kroon op zijn hoofd kreeg dacht ik: "Nu is hij de opper-tampon"
Premium-artikel, maar ik wou jullie de titel van deze column van Catherine Keyl niet onthouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |