SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
En daar is nummer 4.quote:
Er blijft meer dan genoeg muziek over. Anders gaan we Melting wel helpen. Meer dan 60 jaar aan Top 40-hits. Moet goedkomen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Symph draait gewoon een kwartier van Meltings show naar de kleuten.
En dan gaat hij het vervangen met George Baker, wedden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Symph draait gewoon een kwartier van Meltings show naar de kleuten.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is nummer 4.
![]()
Zo heeft voorbereiden natuurlijk weinig zin.
Zo'n beetje alle muziek die ik had klaargezet voor vandaag staat nog ongedraaid in mijn mapjequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is nummer 4.
![]()
Ja, maar Melting moet het wel klaarzetten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er blijft meer dan genoeg muziek over. Anders gaan we Melting wel helpen. Meer dan 60 jaar aan Top 40-hits. Moet goedkomen.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan gaat hij het vervangen met George Baker, wedden?
Ik wist eigenlijk niet dat jij de show echt voorbereiddequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is nummer 4.
![]()
de Alarmschijf van vijfquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Voxs het volgende:
Of gewoon nog een keer luisteren, dat is eigenlijk heel radioos. elk uur hetzelfde nr
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Voxs het volgende:
Of gewoon nog een keer luisteren, dat is eigenlijk heel radioos. elk uur hetzelfde nr
Sommige platen wel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat jij de show echt voorbereidde![]()
Je bent soms zo aangenaam verrast met wat je zelf draait.
eitjes mag ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Beetje reclame tussendoor kwakken voor kippenrestaurants en klaar.
Die had ik nog klaar staan voor afgelopen week maar paste niet echt bij de rest.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Woodpeckers from space was toch wel beter eigenlijk
Gooi het voor straf op random DJ dan en ga zelf lekker bier zitten lurken, dát zal ons leren!quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Sommige platen wel.
Kun je nagaan... misschien komen er nog wel platen in mijn map voorbij die Symph ook al gedraaid heeft.
Zal ik maar niet doen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi het voor straf op random DJ dan en ga zelf lekker bier zitten lurken, dát zal ons leren!
Kan ze je herpes van af de bank zien?quote:
Gelukkig heeft Symph ‘m net wel gedraaidquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die had ik nog klaar staan voor afgelopen week maar paste niet echt bij de rest.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ik maar niet doen.
Ben bang dat Vout dan de knoppen overneemt.
Alleen Symph weet dit passend te krijgen in zijn shows.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die had ik nog klaar staan voor afgelopen week maar paste niet echt bij de rest.
Ja, maar wie post dan de hoesjes?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi het voor straf op random DJ dan en ga zelf lekker bier zitten lurken, dát zal ons leren!
Dat dacht ik. Maar je kent mijn platenkennis...quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, Johnny Hoes. Of zong die ook Sophietje?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Maar je kent mijn platenkennis...
Ja, die kans zit er dik in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu weten livelink en ik er waarschijnlijk nul, of we zijn te laat met typen.
De plaat hierna kennen jullie zeker.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja hallo ik heb er net 4 voorgezegdquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lol, die ken ik wel ja, maar wie zijn het?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb er net 4 voorgezegd
lilly the pink![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb er net 4 voorgezegd
lilly the pink![]()
![]()
quote:
Heb deze even gebookmarkt. Morgen even luisteren.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:10 schreef Fogel het volgende:
Vriendin kent dit als Dr. E.Vang
Van de band Gluntan.
Gaat het wel over hetzelfde onderwerp?quote:
Ja, dat is zequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Netjes! Dank je Melting, deze is niet te raden.
Ze luisterde niet naar de text van wat jij speelde.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat het wel over hetzelfde onderwerp?
Vind het zo leuk met hoeveel liefde jij altijd over je vriendin spreekt.quote:
Inderdaad.... de vraag is of het andersom ook zo is.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Vind het zo leuk met hoeveel liefde jij altijd over je vriendin spreekt.
Ik ken de uitdrukking "uien kijken" niet, maar misschien kan de UI-politie er nog iets mee voor de voorjaarscampagne.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen nummers draaien die ik ken tijdens het uien kijken hoor!
Bestaat die nog?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking "uien kijken" niet, maar misschien kan de UI-politie er nog iets mee voor de voorjaarscampagne.
Ik heb haar collegas ontmoet en het lijkt van wel. Tenzij ze iets van smeergeld heeft betaaldquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... de vraag is of het andersom ook zo is.
De UI-politie duikt af en toe op. Hangt van het tijdschema van @Homijn af... Die heeft het soms nogal druk met andere zaken.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De UI-politie duikt af en toe op. Hangt van het tijdschema van @:Homijn af... Die heeft het soms nogal druk met andere zaken.
[ afbeelding ]
Uien kijken=roken, maar geen idee van de campagne.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking "uien kijken" niet, maar misschien kan de UI-politie er nog iets mee voor de voorjaarscampagne.
Present!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:16 schreef Melting het volgende:
Geef je wel een seintje als je terug bent, Lucky?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De UI-politie duikt af en toe op. Hangt van het tijdschema van @:Homijn af... Die heeft het soms nogal druk met andere zaken.
[ afbeelding ]
Ga je een kutplaat draaien?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:27 schreef Melting het volgende:
Gelukkig zijn bepaalde lichaamsdelen van het volgende hoesje niet te zien. Anders mocht deze niet gepost worden waarschijnlijk.
Ik!quote:
Veel haar…quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was met Sjef van Oekel, dit was the pinup club met Wendy van Wanten
quote:
Ik zal volgende keer een nummer uit die ahow van Sjef van Oekel draaien.quote:
Echt uitgezocht op hun zangkwaliteiten, dat zie je zoquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
Dat waren Angela Vermeer, Ingrid Brans en Leslie Doornik.
De zon schijnt 1 keer in Nederland en iedereen wil weer naar het strand.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:32 schreef Fogel het volgende:
Wat, zei iemand de Ted polka van Ome Henk?
Dat krulspeldenhaar!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt uitgezocht op hun zangkwaliteiten, dat zie je zo
Tja, daar wordt het niet perse beter van.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:37 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, Tina schreeuwt ook een stukje mee.
Nee niet echt…quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, daar wordt het niet perse beter van.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef Fogel het volgende:
Rune Rudberg - Ut mot havet
Aldus mijn vriendin
Da’s Drafi Deutscher, de man die volgens mij het record aan aliassen in de muziekindustrie heeftquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man met hoed kijkt of hij vreselijk belangrijk is.
* Fogel zet hoed opquote:
Niets tegen mannen met hoeden hoop ik?quote:
Vage foto ook en dan die muziek erbijquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man met hoed kijkt of hij vreselijk belangrijk is.
Oh dan moést ie zo kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s Drafi Deutscher, de man die volgens mij het record aan aliassen in de muziekindustrie heeft
Ik hou er wel van, ik heb ook hoeden en draag ze zo nu en dan. Zomerhoeden, winterhoeden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets tegen mannen met hoeden hoop ik?
Ik draag ook nog wel eens ouderwets een hoed.
We doen hier veel kennis op over Noorse muziekquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef Fogel het volgende:
Rune Rudberg - Ut mot havet
Aldus mijn vriendin
Die oude hoezen zijn grappig om te zien. Destijds was het natuurlijk helemaal 'de bom'.quote:
Helaas nog nooit een hoed in mijn maat kunnen vinden. Dat is echt lastigquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets tegen mannen met hoeden hoop ik?
Ik draag ook nog wel eens ouderwets een hoed.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Samantha Fox nothing ‘s gonna stop me now
Nooit geweten!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s Drafi Deutscher, de man die volgens mij het record aan aliassen in de muziekindustrie heeft
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Åååå neiiiiii! Kwam uit mijn vriendin zojuist vanwege de ted polkagevolgd door ‘ørekreft’
… ik heb eerder geprobeerd om haar dat nr te laten waarderen
jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die oude hoezen zijn grappig om te zien. Destijds was het natuurlijk helemaal 'de bom'.
Ze woont slechts enkele kilometers van mijn stiefdochter vandaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Samantha Fox nothing ‘s gonna stop me now
Dat klinkt of ze iets heel anders aan het doen was.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Åååå neiiiiii! Kwam uit mijn vriendin zojuist vanwege de ted polkagevolgd door ‘ørekreft’
… ik heb eerder geprobeerd om haar dat nr te laten waarderen
Heet dat zo? Ik dacht stonewashed. Dat was helemaal in toen en had ook, maar eigenlijk vind ik het heel lelijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat moonwashed spijkerjack ookik had dat ook
Ze is aan het hakenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt of ze iets heel anders aan het doen was.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt of ze iets heel anders aan het doen was.
Stonewashed is bijna hetzelfde proces, maar minder extreem, dus zonder die witte vlekkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heet dat zo? Ik dacht stonewashed. Dat was helemaal in toen en had ook, maar eigenlijk vind ik het heel lelijk
Logische naam dan ook wel, de moonwashquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stonewashed is bijna hetzelfde proces, maar minder extreem, dus zonder die witte vlekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja, ik ben ook half met iets anders bezigquote:
Ik had er één goed! Wat is er nou belangrijker dan dat!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook half met iets anders bezig![]()
Ik hoor alles wel.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik had er één goed! Wat is er nou belangrijker dan dat!
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn oprechte verontschuldingen!!!!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stop de persen!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stop de persen!
Ook L2B haalt eindelijk de felbegeerde 0 punten.
Absoluutquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die maakte 2 hits denk ik. Wel leuke!
Ik dacht meer aan het Tietenlied van kinderen voor kinderenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Dit doet me denken aan dat Nederlandse ESF-liedje. Ik zie een Ster, of zoiets.
Van Mouth & MacNeil bedoel je. Ik herkende het er niet in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Dit doet me denken aan dat Nederlandse ESF-liedje. Ik zie een Ster, of zoiets.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Little miss can’t be wrong Spin doctors
Met een veiligheidsspeld is alles te fixenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, je zal op de foto moeten en de stof is op bij de styling
Ik weet zeker dat je het nummer na het volgende zeker kent.quote:
Titel lukt bij mij meestal nog wel. Artiest weet ik vaak niet.quote:
Het is dat het wel bekend voorkomt of ken, maar dat ik de artiest/naam nooit kan oprakelen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het nummer na het volgende zeker kent.
Bij mij is het ook wel vaak of het een of het anderquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Titel lukt bij mij meestal nog wel. Artiest weet ik vaak niet.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Titel lukt bij mij meestal nog wel. Artiest weet ik vaak niet.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga eens wat drinken.
[ afbeelding ]
Zo loop ik nu na een paar dagen hagen ingravenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga eens wat drinken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga eens wat drinken.
[ afbeelding ]
Ik heb deze bijna op:quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga eens wat drinken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik moet altijd om dit soort filmpjes lachen, terwijl ik ze tegelijkertijd heel erg vind.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb deze bijna op:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Haha!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo loop ik nu na een paar dagen hagen ingraven
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb deze bijna op:Lekkere denkhengst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het wat?
Proost!
Popcorn erbij.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:14 schreef Fogel het volgende:
* Fogel flikkert een zak popcorn in de magnetron
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:14 schreef Fogel het volgende:
* Fogel flikkert een zak popcorn in de magnetron
Ja.... niet slecht voor een dubbel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekkere denkhengst.Is het wat?
Proost!
Popcorn erbij.
Ja, maar wist niet dat het Popcorn heette en vond Fogels opmerking reuze grappig gevonden, maar was dus logischquote:
Lekker! Ze hebben in ieder geval ook werk van het etiket gemaakt én van het alcoholpercentage.quote:
Is maar 6.8%. Dat is niet veel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker! Ze hebben in ieder geval ook werk van het etiket gemaakt én van het alcoholpercentage.
Voor tegenwoordig niet nee. Vroeger was het 5% en daar moest je het maar mee doen. Had je 3 kratten op en dan ging je eindelijk iets voelen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Is maar 6.8%. Dat is niet veel.
Maar etiket is wel mooi ja.
Ik noem alles onder 10% light bierquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor tegenwoordig niet nee. Vroeger was het 5% en daar moest je het maar mee doen. Had je 3 kratten op en dan ging je eindelijk iets voelen.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg zin om een gospelkoor van het zebrapad af te rijden
In oor(kanker) magazine hooguitquote:
Doe de groeten aan de uien 🧅quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben even plopplopplopperen in de schuur.
Dit is nog te slecht om mee te frisbeeënquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zeker.
3 weken
39 piekpositie
1985
Bijna op tijd!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Adam & The Ants, Stand en deliver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |