Rinus G. te Den H.?quote:Op zondag 10 september 2023 00:49 schreef Nizno het volgende:
Niet RTL, maar de Belgische versie
en toch wil ik hem even delen
[ afbeelding ]
Wie is het?quote:Op zondag 10 september 2023 00:49 schreef Nizno het volgende:
Niet RTL, maar de Belgische versie
en toch wil ik hem even delen
[ afbeelding ]
Dat is ook waarom ik de screenshot deeldequote:Op zondag 10 september 2023 23:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh wauw. Hij ziet er keurig uit als dame!
En Gerard niet vergeten. Hoewel die wel overduidelijk was trouwensquote:Op zondag 24 maart 2024 15:18 schreef casita het volgende:
Ja was erg leuk ! Jeroen Pauw 🤭 en Diederik Jekel 😁
Die heeft een andere bouw. Een vriend hier dacht aan die advocate die weleens aanschuift.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:10 schreef casita het volgende:
Michiel Vos, werd al geroepen die Amerika verslaggever van rtlboulevard met het logo op zijn rug. Denk dat het goed is. of te voor de hand liggend ?
Jaaaa die zag ik echt niet aankomenquote:
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef Magica het volgende:
Angela herkende ik niet, ze leek op mireille bekooy
Rob zag ik ook meteen. Bloemenvrouw weet ik echt niet. Ik ben er eigenlijk zeker van dat de bij Jurre isquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.![]()
Die wielrenner en Rob had ik totaal niet herkend.
Bij die 🐝 dacht ik aan een bioloog. Matyas of Floris?
En die met bloemen leek aanvankelijk op Gordon, maar is denk ik toch een vrouw. Karin Bloemen, Angela Groothuizen, Catherine Keyl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |