Dit kom je tegen als je 'classy' opzoekt in een woordenboekquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:23 schreef Momo het volgende:
La Zarra is ook wel leuk hoor
[ twitter ]
Deze gaat vast nog wel eens terugkomen
[ twitter ]
Het lijkt goed gevuld.quote:
En dan begint het om 22:15 maar dan krijg je nog een hele hoop palabre vooraf, genot.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:46 schreef Momo het volgende:
Eens zien of ze zo wel beginnen op tijd, gisteren was het volgens mij rond 22:15. @:Strani heel Spaans weer
Tsjechi was al een heel stuk beter bij Isral pre party, in Polen was geluid wel echt slecht.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Daar gaan we
Kijken hoe Mia en Dion het live gaan doen (en ook heel benieuwd naar Oostenrijk en Frankrijk, voor Tsjechi hoop ik vooruitgang)
Oke, dat is iig positief, ik had Isral nog niet gekeken, ik hoop enorm dat ze die muur van geluid kunnen reproduceren op het podium uiteindelijk, dan zal het kippenvel wordenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Tsjechi was al een heel stuk beter bij Isral pre party, in Polen was geluid wel echt slecht.
Ook Armeni horen we vandaag voor het eerst live! Ook wel een act die met goede vocals hoog kan eindigen.
Gelukkigquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Tsjechi was al een heel stuk beter bij Isral pre party
Ja, het blijft tricky voor hun, alles moet wel goed zijn om dat mooi te doen klinken. Als 1 iemand er naast zit...quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:03 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Oke, dat is iig positief, ik had Isral nog niet gekeken, ik hoop enorm dat ze die muur van geluid kunnen reproduceren op het podium uiteindelijk, dan zal het kippenvel worden
@Strani, pik jij dit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze op tijd beginnen in Spanje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |