Zie pointerquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
25 deelnemers van dit jaar. Dat is gewoon een hele ESF finale! Hoe laat start dit vanavond
Oh, die had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zie pointer
Kijk je ook mee vanavond?
Als ze de volgorde van repetitie aanhouden zijn ze als eerste van 2023 artiesten...quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:20 schreef Cee het volgende:
Die zullen waarschijnlijk als een van de eersten optreden, kunnen ze daarna meteen naar bed.
Zo’n optreden als dit kan niet echt fout toch?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze het geweldig gaan doen, maar ik ben er een beetje bang voor op de een of andere manier
Alleen al het publiek bij die loper gaat los met Poe Poe Poe Poe als Teya en Salena aan komen lopenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:41 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is er nu een soort carpet event voor de artiesten
[ afbeelding ]
Zo jammer dat de Nederlandse kandidaat nooit echt vrienden maakt met de andere kandidaten, op Douwe toen na dan. Zou dat dan toch aan de AVROTROS liggen?quote:
Even meekijken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:41 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is er nu een soort carpet event voor de artiesten
[ afbeelding ]
Goed dat ze hier gewoon bij zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij is er nu ook iets van een loper ceremonie bezig, en ze zijn er!
[ twitter ]
OKÉ ik neem m’n vorige post terug!quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Snap alleen de bijbehorende tweet niet maar okquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Is volgens mij de tagline van de Barbie film, wordt nu gebruikt zodra er ergens een man/vrouw stel op de foto isquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Snap alleen de bijbehorende tweet niet maar ok
Fijn dat ze er zijn.
Een tante van een vriendin van haar.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:28 schreef Momo het volgende:
Outfits zijn van de tante van Mia die is overleden tijdje terug
Voor het eerst dat Nederland hier bij is toch?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:30 schreef molloot200 het volgende:
Huh wat was dat stukje over the first country? Dat snapte ik niet helemaal
Aaaah zo. Dat kon ik niet helemaal volgen. Wel logisch ja, als Duncan alleen in Londen is geweest en de rest alleen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor het eerst dat Nederland hier bij is toch?
De eerste keer dat Nederland hier bij is. Ging wat snel inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:30 schreef molloot200 het volgende:
Huh wat was dat stukje over the first country? Dat snapte ik niet helemaal
Het Spaanse woord voor tissues is Kleenex heb ik vandaag geleerd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:29 schreef Momo het volgende:
Voor het optreden in Liverpool moeten we tissues meenemen
Ja, meer dan een half uurtje zou ik zelf ook niet nodig hebben om helemaal vlam te vatten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is ie verbrand, ik zou ook instant verbranden daar nu
Lekker stereotiep welquote:
Lijkt me geen probleem, valt in elk geval opquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Die lange dunne vlechtjes zijn nu wel het handelmerk van Mia
Volgens z'n instagram stories zat hij vanmiddag wel zonder shirt in de zon dus hij zal wel verbrand zijnquote:
Nu we trouwens het hier over hebben heb ik naar de weersvoorspellingen voor volgend weekend Amsterdam gekeken wat de meeste modellen zeggen. ECMWF en AROME gaan voor regen en wind (windkracht 6). Al zijn andere modellen hier liever en gooien er minder wind en wat zon in.quote:
Vorig jaar hadden we ook al zo’n matig weer. Hopelijk trekt het nog bij!quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu we trouwens het hier over hebben heb ik naar de weersvoorspellingen voor volgend weekend Amsterdam gekeken wat de meeste modellen zeggen. ECMWF en AROME gaan voor regen en wind (windkracht 6). Al zijn andere modellen hier liever en gooien er minder wind en wat zon in.
Dit kom je tegen als je 'classy' opzoekt in een woordenboekquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:23 schreef Momo het volgende:
La Zarra is ook wel leuk hoor
[ twitter ]
Deze gaat vast nog wel eens terugkomen
[ twitter ]
Het lijkt goed gevuld.quote:
En dan begint het om 22:15 maar dan krijg je nog een hele hoop palabre vooraf, genot.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:46 schreef Momo het volgende:
Eens zien of ze zo wel beginnen op tijd, gisteren was het volgens mij rond 22:15. @:Strani heel Spaans weer
Tsjechië was al een heel stuk beter bij Israël pre party, in Polen was geluid wel echt slecht.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Daar gaan we
Kijken hoe Mia en Dion het live gaan doen (en ook heel benieuwd naar Oostenrijk en Frankrijk, voor Tsjechië hoop ik vooruitgang)
Oke, dat is iig positief, ik had Israël nog niet gekeken, ik hoop enorm dat ze die muur van geluid kunnen reproduceren op het podium uiteindelijk, dan zal het kippenvel wordenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Tsjechië was al een heel stuk beter bij Israël pre party, in Polen was geluid wel echt slecht.
Ook Armenië horen we vandaag voor het eerst live! Ook wel een act die met goede vocals hoog kan eindigen.
Gelukkigquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Tsjechië was al een heel stuk beter bij Israël pre party
Ja, het blijft tricky voor hun, alles moet wel goed zijn om dat mooi te doen klinken. Als 1 iemand er naast zit...quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:03 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Oke, dat is iig positief, ik had Israël nog niet gekeken, ik hoop enorm dat ze die muur van geluid kunnen reproduceren op het podium uiteindelijk, dan zal het kippenvel worden
@Strani, pik jij dit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze op tijd beginnen in Spanje?
Aan de repetities leek Nederland als eerste te zijn, maar geen idee of die enigszins op volgorde waren. Ik verwacht Finland tegen het eindequote:
Repetities waren er vandaag ook, van de artiesten die later arriveerden, dus is denk ik niet echt op basis van volgorde. Ik vermoed wel dat 'we' redelijk vroeg in de running order zitten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Aan de repetities leek Nederland als eerste te zijn, maar geen idee of die enigszins op volgorde waren. Ik verwacht Finland tegen het einde
Die repetitievolgorde had volgens mij ook een beetje te maken met wanneer welke artiest in Madrid aan kwam.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Aan de repetities leek Nederland als eerste te zijn, maar geen idee of die enigszins op volgorde waren. Ik verwacht Finland tegen het einde
Ik host de paasbrunch bij mij thuis morgen, moet op tijd opstaan om alles te bakken, maar ja ik slaap maandag wel uit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Kom op nou, het begint al zo laat en ik moet morgen weer op tijd aan de paasbrunch helaas.
Ahh makes sense!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Repetities waren er vandaag ook, van de artiesten die later arriveerden, dus is denk ik niet echt op basis van volgorde. Ik vermoed wel dat 'we' redelijk vroeg in de running order zitten.
Strijderquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik host de paasbrunch bij mij thuis morgen, moet op tijd opstaan om alles te bakken, maar ja ik slaap maandag wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |